Beauty Heaven

a Berber Beauty ikonikus cukros-vaníliása

2015. december 24. - zsu044

Először is, szeretnék felkészíteni mindenkit, aki elolvassa ezt a posztot: tömény ömlengés következik!

A bőrradírozást valahogy mindig elhanyagoltam. Pedig egy alapos peeling után bőrünk megszabadul a már elhalt hámrétegtől, felfrissül, megújul, és kencéink értékes hatóanyagai is könnyebben felszívódnak. Bőrradírozás terén is csak a natúr peelingek jöhetnek szóba nálam. Régen a közismert tengeri sós - olívaolajos bőrradírt kotyvasztottam magamnak különféle illóolajokkal ízesítve, de mindig azon kaptam magam, hogy már megint nem radíroztam 1 hónapja.. Eddig.. merthogy megismerkedtem a Berber Beauty cukros-vaníliás bőrradírjával.

013_3.jpg

Már régebben is nézegettem a Berber webáruházában, aztán mindig lebeszéltem magam róla: minek, ha én magam is tudok keverni. Aztán Berbera meglepett egy karácsonyi tesztcsomaggal, ami a vaníliás olajat és bőrradírt is tartalmazta. Ez volt az első termék, amire rávetettem magam: meg akartam érteni, mire ez a felhajtás körülötte, miért volt  hónapokig hiánycikk, és miért ezt keresik legtöbben a webáruházban, és a Bionom oldalán is. Aztán jött a teszt.. és elállt a szavam...

Az első élmény: az illat.. Most először igazán sajnálom, hogy nem tudok nektek virtuálisan illatmintát küldeni, mert ez mennyei. Édes, mámorító, buja vaníliaillat. Nem, nem az a mű, émelyítő vanília, hanem egy kifinomult, érzéki vaníliaillat, ami minden érzékszervedre hat. Még a párodéra is.. De erre visszatérek később..

A második élmény: a használata. Nem igazán tudtam elképzelni, hogy is nézhet ki ez a bőrradír. Oké, hogy cukros, de nem olvadnak fel a cukorszemcsék? És nem. A tégelyben valóban cukor található, azzal az isteni, mennyei olajkoktéllal megfűszerezve, amilyet csak a Berber tud.. A mellékelt spatulával illik kivenni belőle a szükséges adagot, és testünkre kenve-dörzsölve élvezni a nádcukor bőrsimító hatását, miközben a szőlőmagolaj és a mandulaolaj extra hidratáltságot és puhaságot biztosít, a vaníiliaillatot belélegezve pedig elszáll a stressz, melegség, lelki kiegyensúlyozottság járja át minden porcikánkat. A vanília emellett afrodiziákum hatással is rendelkezik. Miután átradíroztuk teljes testünket, hívjuk be életünk párját, mert ugyebár a hátunkat nem érjük el. Kérjük meg, hogy segítsen. A buja vaníiliát belélegezve, bőrünk puhaságát érezve...

Nos, itt jön a harmadik élmény, de ez már az 1001 éjszaka elfüggönyözött része...

023.jpg

026_1.jpg

A hatása: bőrünk valóban pihe-puha, táplált, és varázslatos illatú lesz egy ilyen szeánsz után. Heti 1-2 alkalommal használva sokat javíthatunk bőrünk állapotán, hiszen a rendszeresen peelingezett bőr a hatóanyagokat is sokkal könnyebben befogadja. A könyök, térd, sarok érdes bőre a vaníliás-cukros bőrradír rendszeres használatával újra felpuhul, simává, puhává válik. Rendkívül jó hatással van a borotválás, gyantázás következtében benőtt szőrtüszők miatt kipattogzott bőrre. Az én arcbőröm nem érzékeny a peelingekre, így én arcra is használom, de az érzékenyebb bőrűek inkább a szezámmagos bőrradírt használják az arc radírozására!

Ár-érték arány:  6.800 Ft  250 g elérhető a Berber Beauty webáruházában

Hogy megéri-e az árát? Ez a termék megfizethetetlen!! A 250 grammos kiszerelés pedig tényleg elég 1001 éjszakára...

December hónapban pedig még elérhető 9.990 Forintos!!!!! áron, egy 125 ml-es vaníliás masszázs- és fürdőolajjal egy csomagban!! Na ezt tényleg kár lenne kihagyni.. a csomagot megvásárolhatjátok ITT

012_3.jpg

Kellemes ünnepeket, jó Berberkedést kívánok nektek! ♥

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr638179602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása