Beauty Heaven

Berber Beauty Fügekaktuszos regeneráló hajolaj VS CoconutOil Hajregeneráló szérum

2016. április 20. - zsu044

Eddig nemigen csináltam olyan bejegyzést, amiben két márka termékét hasonlítom össze, de a Berber Beauty (továbbiakban "BB") és a CoconutOil is mostanában rukkolt elő egy natúr, csakis természetes olajokat tartalmazó hajregeneráló szérummal. Mindkét márka abszolút natúr kozmetikumokat forgalmaz, mindenféle káros összetevő, színező- és illatanyag nélkül. A CoconutOil mottója, csak azt kenj magadra, amit meg is ennél,szintén a makulátlan összetételre utal. Eddig két terméküket próbáltam, az ajakápolót, és a deót, utóbbi nálam nem aratott nagy sikert, de drukkoltam a márkának, hiszen örömmel tölt el, ha a natúrkozmetikumok terjednek a piacon szintetikus társaik helyett. A BB már nagyobb brandnek számít, termékpalettájuk kínálata tetőtől-talpig ellát minden korosztályt minden jóval, legyen az test- vagy arcpakolás, masszázsolaj, frissítő virágvíz, vagy luxus minőségű arckrém.

bb_vs_co.png

BB FÜGEKAKTUSZOS REGENERÁLÓ HAJSZÉRUM:

"A Berber Fügekaktuszos Regeneráló Hajszérum tökéletes megoldást nyújt a táplálkozási hiányok, vagy egyéb okok miatt kialakult hajhullás, és egyéb hajproblémák kezelésére. Köszönhető ez a különleges összetevők magas aminosav, vas és protein tartalmának."

Összetétel: fügekaktuszmag olaj, szezámolaj, henna olaj, mandulamag olaj, olajfa gyümölcs olaj

Ár: 15.300 Ft / 125 ml  (122,4 Ft/ml)

Személyes tapasztalat:

Mind összetételében, mind illatában egy különlegesen egzotikus kompozíció. A fügekaktuszolaj a legdrágább olajok közé tartozik, erős antioxidáns, kiváló kondicionáló, de a hennaolaj is messze híres a hajápolás terén. Nem kell megijedni, a henna olaja nem színez, ellenben minden cseppje aranyat ér, varázslatosan fényes és puha hajkoronát eredményez. A mandulaolaj és az olajfa gyümölcsének olaja is erőteljes hajregeneráló, használatukkal a fejbőr fizikai állapota javul, a hajvégek töredezettsége jelentősen mérséklődik, az egész haj fényesebb, puhább, ápoltabb megjelenést kap. Én éjszakára felkenve a teljes hajra, illetve hajmosás előtt 20-30 perccel a hajvégekre kenve is alkalmaztam. Mindkét esetben eredményes volt a kezelés, a hajvégeim látványos javulást mutattak. Egyértelmű, hogy a teljes hajra / fejbőrre felvitt olajat kicsit nehezebb volt kimosni, de két alapos samponozás után makulátlanul tiszta hajat, fejbőrt kaptam. Illata rendkívül erős, még hajmosás után is éreztem a hajamon, az olaj használatával simán mellőzhető a parfüm használata. Nálam ez a hajszérum 5 pontos.

COCONUTOIL HAJREGENERÁLÓ SZÉRUM:

"Organikus, ehető minőségű összetevőket tartalmazó hajregeneráló olaj táplálja, újraépíti és erősíti a roncsolt, töredezett, száraz haj szerkezetét, bársonyossá és selymessé teszi azt. Mesterséges illatanyagoktól mentes hajregeneráló készítmény a kókuszolaj jótékony hatásaival. Az argán- és ricinusolaj visszaállítja hajad rugalmasságát, növeli nedvességtartalmát, védi a környezet káros hatásaitól és erősíti a hajhagymákat. Tisztítja a fejbőrt és táplálja a hajhagymákat."

Összetétel: kókuszolaj, argánolaj, ricinusolaj, A-vitamin, természetes E-vitamin

Ár: 2.990 Ft / 20 ml  (149,5 Ft/ml)

Személyes tapasztalat: 

Hűű.. nem is tudom, hogy kezdjem. Nem szoktam soha "lehurrogni" egy márkát, terméket sem, pláne nem, ha abszolút natúr kozmetikumról van szó. Merthogy az összetétel mesés. DE. Menjünk bele egy kicsit jobban... Ha az ember lánya nem számol utána, akkor legelőször hajlamos felhördülni, miután meglátja a BB hajszérum árát. De nézzétek csak meg a ml-re lebontott árat! Aztán tekintsetek rá egy kicsit az összetevőlistára.. Igen, a kókuszolaj valóban remekel hajápolás, bőrápolás, natúr napozókészítmény, stb-stb esetében, igazán remek, és univerzális olaj. De most vettem a bioboltban 1.290 Ft-ért 200 ml hidegen sajtolt, natív, bio minősítésű, vegyszermentes kókuszolajat a napozószerem elkészítéséhez. Ricinusolaj bármelyik patikában 200 Ft 100 ml. E-vitamin kapszula szintén, illetve most szereztem 10 ml-es üvegcsében 550 Ft-ért tiszta E-vitamin olajat. Oké, van benne argánolaj is, de a Bionom webáruházban (ahol tutira ellenőrzött, tiszta kozmetikumokat tudsz vásárolni) 1.260 Ft-ért vehetsz 15 ml-t, egy pár csepp a hajszérumba, a többit használhatod pl. az arckrémedhez adva. Tehát az összetételről ennyit. Az illat.. hmmm.. anno, amikor először próbáltam a márka deóját, azt hittem, egy hibás szériát fogtam ki, talán megromlott, vagy nem is tudom, de förtelmes "illata" volt. A natív kókuszolajam kellemesen lágy kókuszillata után a deónál, illetve a hajszérumnál is ezt a kellemes illatot vártam. De ez most is elmaradt. Sőt! Ezt a szérumot is éjjelre, a teljes hajra / fejbőrre kentem fel, és még éjszaka is felébredtem rá, hogy honnan jön ez az iszonyatos konyhaszag. Reggel, ébredésnél még a férjemnek is mondtam, hogy nem értem, mi ez a szag, mire az ágyból kikelve megértettem: ahogy mozogtam, belőlem áradt ez a kellemetlen "zsírszag". Ez olyan kiábrándító. Aki életében először próbál ki natúrkozmetikumot, és pont a CoconutOil termékeivel kezdni, tuti egy életre kiábrándul. Azért nem értem az egészet, mert ugyanez a termék lehetne finom kókuszillatú, mehetne bele pár csepp levendula illó, vagy akármilyen illó, csak a képzelet szabhat határokat, hisz annyi finom olajjal lát el minket a természet.. Ápoló hatása oké, már amennyire ebből az 1 alkalomból ez lemérhető, de ezt leszámítva sajnos ez az olaj számomra minősíthetetlen. Nagyon sajnálom ezt a "rút" értékelést, én a deó után is úgy drukkoltam a márkának, hogy még-még "ehető" kencéket, de én azt hiszem elbúcsúztam a termékeiktől..

ÖSSZESÍTÉS:

Azt hiszem, nem kell elemeznem, hogy melyik termék nyerte el a Beauty Heaven plecsnijét, és miért.. A BB magasan túlszárnyalta a CoconutOil hajszérumát. Gratulálok Berber Beauty!

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr978647702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása