Beauty Heaven

Pure by Pixibox | 2016. február

2016. február 12. - zsu044

079uj.jpgSzeretem, hogy a Pixi-lányok előre közlik, milyen márkák termékei lapulnak majd a dobozban, mert így el tudom dönteni, szeretném-e a meglepetés-dobozt. Ebben a hónapban 1 márka kivételével mindegyikkel szimpatizáltam, így hozzám is megérkezett a Pixi "tiszta" kiadása.

Az én dobozom tartalma:

CALENA Szimfónia fürdő tea

DIZAO ORGANICS színezett ajakápoló + kedvezényes kupon a NaturalSkin webáruházba

DR KELEN Reforma cellulit krém

COCONUTOIL COSMETICS hajregeneráló szérum + kedvezményes kupon

AROMAX lábápoló olaj

DAMONA zöldkávé tabletta

KELL A PÚDER kupon

 

084_1.jpg

Mind a 6 termékből teljes kiszerelés érkezett. Az egyetlen márka, amit tudtam, hogy nem fogok használni, bármilyen verziót is rejt a csomag, a Dr Kelen volt, és az INCI átolvasása után maradok is a tartózkodásnál. A többi terméknek kimondottan örülök, nagyon szép összetevőkkel bírnak, és olyan termékeket kaptam, amik számomra hasznosak.

A Calena termékében tudtam, hogy nem fogok csalódni, anno a Pixi által ismertem meg a termékeit, a Szimfónia kézkrémük azóta is nagy kedvencem, de bármelyik terméküket szívesen használnám. A kapott fürdőtea igazán izgi kis kozmetikum, valóban egy tasakban vannak a hatóanyagok, amit a kád vizébe áztatva tápláló, illatos fürdőt nyerünk.

A Dizao Organics eddig ismeretlen volt számomra, de natúr ajakápolóból bármikor-bármennyit! :) Kicsit ugyan aggódtam, mi lesz, ha színes verziót kapok, általában sosem szoktak passzolni hozzám a "meglepi-színek", de szerencsémre a 21 színárnyalatból pont azt az egyet kaptam, amit én is választottam volna. "Peony" néven fut, és halvány rózsaszínes-mályvás, valahogy így tudnám behatárolni a színét.

A CoconutOil termékeit is ismerem, a levendulás ajakápolójuk egy álom, a levendulás deó már nem annyira, vagy csak én nyúltam hibás szériába, nem tudom, mindenesetre nálam nem működik. (korábbi tesztek ITT) De mivel új termékekkel bővült a palettájuk, kíváncsian vártam, mit rejt majd a dobozom tőlük. Egy hajregeneráló szérumot kaptam, aminek szintén nagy hasznát veszem, imádom natúr olajokkal ápolni a hajam.

Az Aromaxtól egy lábápoló olaj lapult a csomagban, kellemes, friss illattal, és szintén 100%-ban természetes összetétellel. Testápolásban is előnyben részesítem az olajakat, így örültem ennek a darabnak is.

A Damona márkát sem ismertem, mostanában nem is tájékozódom ilyen téren. Régebben táplálékkiegészítő-függő voltam, mindent megvettem és beszedtem, ami valami csodát ígért. Mára a koffeintablettára csökkent a fogyasztásom, a vitaminokat, ásványi anyagokat inkább természetes forrásokból viszem be, és jelentem, működik! :) A kapott zöldkávé tablettát azért kíváncsian tesztelem..

És a végére hagytam a mumusomat, a Dr Kelen termékét. Számomra a 3-6, illetve a 4-7 EWG-vel rendelkező összetevők, amik ráadásul az INCI első felében kaptak helyet, nem fér bele a testápolási rutinomba. Ha használhatok valóban tiszta összetevőkből előállított termékeket is, miért kennék magamra ilyet? Tudom, sokan nem értenek egyett ezzel a hozzáállásommal, és igyekeznek meggyőzni az ellenkezőjéről, hivatkozva a felhasznált mennyiségre, stb, de én VALÓBAN elköteleztem magam a tiszta bőrápolás mellett. Ennyi! ;)

A termékek tesztelése után természetesen érkezik a részletes poszt, összetevőkkel, véleményekkel.

099.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr288384728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivett0502 2016.02.16. 20:48:27

Kedves Zsú!
A segítségedet kérném.Próbàlok àttérni én is a natúr termékekre,ezért próbàltam hajmosó szappant de nagyon nem jött be.Te milyen termékekkel àpolod a hajad?Mit ajànlanàl? Köszönöm a vàlaszod. :)

zsu044 2016.02.17. 20:34:18

@Ivett0502: Kedves Ivett! Régóta tervezem már egy natúr samponos poszt megalkotását, már tényleg illő lenne! :) Jaaajj, a szappannal hajmosás nekem sem vált be, katasztrófa!! :) Furcsának tűnhet a kérdés, de lényeges, hogy milyen színű a hajad? Vannak ugyanis fantasztikus natúr samponok, amik az én szőke tincseimnek vöröses-rézbarnás árnyalatot adtak, amit nem igazán díjaztam.. Ilyen pl. a Khadi gyógynövényes hajmosópora: fantasztikus, 100%-ban természetes összetétel, valami elképesztő változást idézett elő a hajamon, dúsabb lett, könnyen kifésülhető, fényes, pihe-puha, DE barnás-vöröses. Így elváltak útjaink.. Ugyanezt tapasztalom az agyagot tartalmazó samponoknál is. Ellenben a szőke, vékonyszálú hajamra nagyon bevált az Urtekram kamillás sampon + balzsam duója, jó volt a Khadi búzavirágosa, ott az árral nem békéltem meg, 2-3 naponta mosok hajat, és 4000 Ft körül van a 100 ml körüli kiszerelés... Most egy saját kotyvasztást használok épp, illetve natúr sampon ill balzsam alapba keverhetsz magadnak amit csak igényel a hajkoronád - még 1-2 hétig tesztelni szeretném, aztán mindenképp megosztom a tapasztalataimat itt a blogon! :) Az Urtekramot merem ajánlani, az én hajam kényességi fokát igazán nehéz felülmúlni, és arra is bevált, szóval... :) Összetétel alapján tetszenek még a Bentley Organic samponjai is, de még nem próbáltam. Ha jól emlékszem, az ára kicsit kedvezőbb, mint az Urtekramé. Most így hirtelen ennyi jutott eszembe, de hamarosan jövök a poszttal! ;) Köszönöm a bizalmad, és hogy az olvasóim között tudhatlak! :) Sok sikert a natúr testápoláshoz, ha az elején lesznek is kudarcok, ne add fel, hidd el, megéri váltani! :

Ivett0502 2016.02.18. 07:41:04

Köszönöm a gyors vàlaszod. :) Festett vörös a hajam. Az Utekram termékeit hol tudom beszerezni? Imàdom a blogodat és vàrom az új bejegyzésed. :)

zsu044 2016.02.18. 07:51:49

@Ivett0502: A színt illetően szerencsés vagy, neked az agyagos samponok is fantasztikusak lehetnek! Urtekram termékeket itt éred el: netbio.hu/shop_search.php?search=urtekram
A Khadi gyógynövényes hajmosóporát tényleg ajánlom a nem szőkéknek, még akár úgy is, ha csak hetente, kéthetente egyszer alkalmazod, mert egy kicsit macera, de nagyon szépen rendberakja a hajat, fejbőrt. Ha még kicsit drágább árkategóriában is nézelődsz, akkor pedig a Berber Beauty Ghassoul samponja is csodás! ;) (balzsamra nincs szükség mellé) Remélem segítettem, a samponos poszt alatt majd várjuk a Te tapasztalatodat is! :) Jó válogatást! ;)
süti beállítások módosítása