Beauty Heaven

Paula's Choice Resist Barrier with Retinol

2014. szeptember 24. - zsu044

Azt hiszem kezd nyilvánvalóvá válni a PC termékek iránti vonzalmam, hiszen arcápolás témakörben ez a harmadik posztom, és ez is egy PC termék. Ez valójában elégedettséggel tölt el, hiszen régen én is a hetente más arcápolási terméket vásárolók táborába tartoztam. Sokszor korholtam is magam miatta, mivel ez a környezetvédő szemléletemmel nem összeegyeztethető. Aztán amikor megismertem Paula termékeit, döbbentem rá, hogy azért vásároltam folyton valami újat, mert a régiekkel nem voltam elégedett. Paula Resist termékcsaládjában megtaláltam azt, amit kerestem.

 

barrier.pngA PC Ressist Barrier nem csak egy sima hidratáló, amit felkenve nem igazán történik semmi, majd megunom, és újat veszek. Paula termékeit élvezem használni, és élvezem, hogy napról napra szebbé teszik a bőröm.

Nyáron ezt a krémet használom éjszakai krémként, a szemkörnyékre PC Moisture Boost-al kombinálva. Nappalra csak szérumot és fényvédőt alkalmazok, többet nem bír el a bőröm. De az ősz beköszöntével változik az arcápolási rutin is! Éjszakára innentől mehet a várva várt PC 5%-os AHA, nappalra pedig a hűvös, szeles időben elkel a szérum és a fényvédő mellé egy kis hidratáló is! :) Így a Resist Barrier nyáron az éjszakai krém, télen a nappali hidratáló szerepét tölti be nálam, mindkettőt sikerrel! :)

3 féle kiszerelésben kapható. Az 50 ml-es kiszerelés mellett kétféle próba kiszerelést is találunk, az 1,77 ml tartalmú tasakos minta kb. 3-4 alkalomra elegendő, a 15 ml-es cuki deluxe minta pedig "edzős tisztasági csomagba", vagy utazáshoz, nyaraláshoz nagyon praktikus! :)

Amit a gyártó ígér: "A RESIST Barrier Repair Moisturizer anti-aging összetevőkkel telepakolt formula, ami serkenti a bőr kollagéntermelését, feszesít és védi a bőrt a vízvesztéstől. Pille-könnyű, selymes textúrája van, ami hidratálja és puhává teszi a bőrt. A benne lévő összetevők bizonyítottan simítják a finom vonalakat, javítják a bőr tónusát és segítik a bőr egészséges és fiatalos működését. "

Nos, egyetlen mondatába sem tudok belekötni. Valóban egy lágy, kellemes állagú hidratáló, ami gyorsan felszívódik, selymes és hidratált bőrt hagyva maga után. Mint már említettem, nálam nappali és éjszakai hidratálóként is megállta a helyét. Illat- és színezékmentes, állatokon nem tesztelték. Számomra ilyen egy tökéletes hidratáló.

                                                                                                     Névtelen_1.png  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr256726151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása