Beauty Heaven

időtálló darabok őszre

2018. október 06. - zsu044

Úgy másfél éve jutottam el oda, hogy elegem lett a szekrényben halomban álló ruhákból, miközben nincs mit felvennem. Mindig kinevettem a férjem, aki évekel ezelőtt írt egy ruhás listát, (7 db póló, 2 pulcsi, 3 kabát, stb..) és csak akkor vásárol, ha a listáról kiesik egy darab, mert mondjuk elhasználódott. Mindig odavágtam, "persze, Neked könnyű, mert férfi vagy". De 2 éve, amikor néztem a szekrényem, ami roskadásig van 3000 Ft-os pólókkal, ami 2 mosás után kinyúlik, vagy bolyhos lesz, melegítőnacikkal, ami még jó lesz kutyát sétáltatni, kinyúlott sálakkal és sapkákkal, elkezdtem gondolkozni a férjem listáján. Miért is más az Ő listája? Oké, férfi, de nekem is lehet listám, csak mondjuk a 3 farmer mellé én még felírok 3 szoknyát is.. Viszont amennyi pénzt haszontalanul elköltöttem "kutyasétálatós" göncökre, (nyilván nem arra, csak a minőség miatt az lett belőle) azt innentől fogva félretettem egy perselybe, és azóta próbálok inkább csak minőségi, időtálló darabokat venni, amit 1 év múlva, a következő szezonban ugyanolyan örömmel veszek fel, mint amikor megvettem. _mg_4719.jpg

Először nagyon nehéz volt erre ráállni. Nehéz volt nem engedni a csábításnak, amikor akció, vagy ingyenes szállítás van egy webshopban. Vagy amikor szezonváltásnál szebbnél szebb ruhákkal árasztják el a boltokat. Aztán kitűztem magam elé célokat. Először például egy Gucci sálat. Amikor kattintani akarok a webshopban, vagy egy új ruhával szemezek a boltban, megkérdezem magamtól: szükségem van erre? Igen, gyönyörű, de csak idei trend, vagy 2-3 év múlva is felvehető? Jó a minősége? Kell-e annyira, hogy erre költöd a pénzt, és nem félreteszed mondjuk egy Gucci sálra? Ha mindegyik válaszra igennel felelek, nincs mit tenni.. :D De ha valamelyiknél elbizonytalanodok, akkor inkább alszok rá egyet, és ha még mindig elbizonytalanodok, az számomra felesleges darab. 1 évvel ezelőtt így lett meg az első Gucci darabom, a sál, amit a képen láttok. Ez persze olyan energiát adott, hogy feljebb tettem a mércét, és további sikereket értem el. Most már szinte szórakoztat a dolog, és az is, hogy hiába jönnek a vásárlásra csábító hírlevelek.. 

Kicsit hosszúra sikerült a bevezető, de szerettem volna, ha ismeritek az előzményeket. Rátérek végre a képen látható darabokra! :)

Gyapjú sál: egy Gucci sállal nem lehet mellényúlni, nem fog kimenni a divatból, és ha vigyázunk rá, hosszú évekig feldobja bármelyik őszi-téli szettünket. Leginkább sálként viselem, de télen például nagyon sokszor jól jött, amikor egy kicsit hűvösebb van pl. egy étteremben, vagy egy hivatalban, ilyenkor stólaként a hátamra terítem, és máris jobb a komfortérzetem. 100% gyapjú, minőségi, gyönyörű darab. Amióta megvan, meg sem nézem a boltokban a kendőket, sálakat..

Bőrkesztyű: tavaly télen vettem a H&M-ben, de bárhol beszerezhető darab. Szintén sosem megy ki a divatból, 30 éve Édesanyám is hasonlót viselt. ♥

Fekete bőrcsizma: igazából csak a sarok magassága, vagy az orr kialakítása változik évről-évre, de ebben is lehet klasszikus fazont választani. A kicsit lekerekített orr, és a pont kényelmes magasságú tömb-sarok szerintem egy ilyen fazon. Még csak nem is kell iszonyú összegekre gondolni, ezt például a Stradivarius leárazásában vettem kb. 10e Ft-ért.

Kötött fejpánt: ez egy idei darab a Gas téli kollekciójából, de ez az a darab, ami igazából nem érdekel, hogy divatban van-e, vagy sem, a fejpánt, és a sapka nálam 10 fok környékétől már kötelező darab. A legkisebb hideg fuvallattól is homloküreggyulladásom van, úgyhogy ez esetben nem kérdés a divat, bár ez a Gas darab igazán trendi a gyöngyeivel.

Gyapjú kalap: csinosnak lenni örökké divat lesz, nem igaz? Ez a klasszikus fazonú H&M kalap sem az, amit mondjuk 2 év múlva ciki lesz felvenni..

A posztban látható, vagy hasonló darabok:

befunky-collage_7.jpg

befunky-collage_8.jpg

befunky-collage_9.jpgbefunky-collage_10.jpgbefunky-collage_11.jpg

 

 

 

 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr1314285223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása