Beauty Heaven

little black dress

2018. július 16. - zsu044

Az idei nyár eddig nem a legmelegebb oldalát mutatta, sok-sok nyári ruhám a szekrényben várja, hogy végre napvilágot láthasson. Így amikor végre beköszöntött az igazi nyár, a bőség zavarában azt sem tudtam, mihez nyúljak. Ezért is szeretem, hogy ilyen éghajlaton élünk, mivel az évszakok váltakozása miatt elcsomagoljuk a ruháinkat a következő szezonra, 1 év múlva újra az újdonság erejével hatnak ránk. Igaz, ehhez a poszthoz idei kollekciós darabokat választottam, hiszen régebbi darabokat nem lenne értelme blogbejegyzés formájában mutatnom Nektek.

_mg_2958.jpg

Egy kicsit csinosabb, klasszikus szettet mutatok most Nektek, amit most hétvégén a férjemmel kb. 7 éve bevezetett szombat délutáni "randinkon" viseltem. Ez a délután csak rólunk szól, odafigyelünk egymásra, beszélgetünk, beülünk valamelyik kedvenc éttermünkbe, este pedig vagy csak a városban sétálunk, vagy beülünk a moziba megnézni egy filmet. Én minden (házas)párnak kötelezővé tennék hetente egy ilyen délutánt, pláne a mai rohanó, zombi világunkban, ahol a párok egymás mellett ülve lógnak a mobilon. Na de rátérek végre az outfitre.. :))

Nyáron nagyon szeretem a lenge, egyszínű, letisztult ruhákat, mint amilyen ez a Sugarbird ruha, nagyon sokféleképpen kombinálható darab, és sokféle eseményre megállja a helyét. A vállán lévő kis fodor feldobja az egyszerűségét, mégis egy letisztult "kis fekete" marad. A képen egy Guess törpesarkú lakk szandállal viselem, amit 50% kedvezménnyel vettem a Humanicban. Nem mondom, hogy a legkényelmesebb szandálom, de alkalmi darabnak tökéletes. A masnis pántjával kicsit megtöri a hagyományos hegyes orrú - magas sarkú vonalat, nekem nagyon tetszik! :) Természetesen a Gucci táskámat vittem magammal, nem nagyon tudok elszakadni tőle, amióta megvan, egyszerűen imádom, és egy Gucci napszemüveggel egészítettem ki a szettet, amit az Edel-Optics kínálatából választottam a 20%-os akciójuk során. Érdemes feliratkozni a hírlevelükre, mert viszonylag sokszor kínálnak ilyen kedvező lehetőséget!

_mg_2962v.jpg

_mg_2978.jpg

_mg_2967.jpg

_mg_2971.jpg

_mg_2982.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr6714117145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása