Beauty Heaven

Clinique Repairwear anti-gravity szemránckrém

2017. augusztus 17. - zsu044

Elég szkeptikus vagyok a szemkörnyékápolókat illetően, nekem sajnos családi örökségként elég mély ráncokkal tűzdelt a szemem körüli terület, és ajánlhat nekem bárki bármilyen csodakencét, a Botox volt az egyetlen hatásos megoldás az eddigi próbálkozásaim közül. A Botoxot azonban nem merem hosszútávon alkalmazni egészségügyi okok miatt, mert sajnos eddig egy plasztikai sebésztől, vagy kozmetológustól sem kaptam kielégítő és megnyugtató választ a kérdésemre. Így maradt a harc a ráncokkal, amiket amúgy nőként szerintem jogosan utálok, a pasik a korral csak sármosodnak, mi meg öregszünk.. Ezt egy jó genetikával, feszes bőrrel megáldott nő szerintem soha nem fogja megérteni, a környezetemben is van jópár 40-es nő, akinek Botox nélkül olyan a szemkörnyékén a bőr, amilyen nekem kb 22 évesen volt..

_mg_7075.jpg

A Clinique Adventi kalendáriumában volt egy 5 ml-es minta a Repairwear Laser Focus szemkörnyékápolóból, amit nem is igazán siettem kipróbálni, mivel nem igazán hiszek a krémek általi ránctalanításban. De amint kipróbáltam, rögtön az első használatnál jött az a bizonyos hűha, éreztem, hogy ez többet tud, mint amiket eddig próbáltam. Kevés kozmetikumnál jön ez az érzés, de amelyiknél jön, azt meg kell tartani! A használatokkal ez az érzés csak fokozódott, az 1 hónapos Clinique teszt során pedig már tudtam, rohanok a legközelebbi szaküzletbe, és megveszem teljes kiszerelésben is. Nem, nem tűntek el a szarkalábaim, de lágyabbak lettek, és valahogy sokkal tömörebb, ruganyosabb lett a szemem körüli bőr.  

A Clinique 10-20-30%-os akciójában terveztem beszerezni két másik kedvenccel egyetemben, nem is nézelődtem az üzletben, célirányosan kértem egy Laser Focust, egy City Blockot, és egy Even Better alapozót. City Block nem volt készleten, azóta sincs, remélem nem szűnik meg, vagy nem módosítanak az összetételén, mert a világ legjobb fényvédője. Így csak 2 termék jött velem haza. Útközben belepillantottam a papírszatyorba, és akkor vettem csak észre, hogy Laser Focus helyett Anty-Gravityt kaptam. Gyorsan odatelefonáltam az üzletbe, hogy visszafordulok, cseréljük ki. És jött a hír: a Laser Focus megszűnt. :(( Helyette van az Anty-Gravity. Csalódott voltam. Végre volt egy szemkörnyékápoló, amire azt mondtam, ez már végre tud valamit, erre megszüntetik. Én mindig így járok! :D  

Hazaérve feltöltöttem a KM-re a krémet INCI-vel együtt, és csekkoltam az összetevőket. Kétségtelenül ennek is csodaszép az összetétele, shea vajas alapba kerültek a hatóanyagok, többek között növényi kivonatok, peptidek, squalane, koffein, hialuron sav, E- és C-vitamin. Állagra sokkal szilárdabb, keményebb formula, mint a Laser Focus volt. Pillanatok alatt elnyeli a bőröm, kellően ápol, de sajnos az a hatás, amit a Laser Focus produkált a bőrömmel, az valahogy elmaradt..

Nyaralásra a maradék Laser Focust vittem magammal, kíváncsi voltam, hogy csak duzzogok, és azért nem szeretem annyira az Anty-Gravityt, vagy valóban hatékonyabb volt az elődje. 5 nap használat után már biztos voltam benne, hogy nekem a Laser Focus volt a favorit. Szeretem használni az Anty-Gravityt is, de a csodaszép összetétel ellenére közel sem hozza azt a hatást, hogy közel 17.000 Ft-ért újravegyem. Ettől függetlenül bátran ajánlom azoknak, akik egy szép összetételű szemkörnyékápolót keresnek, nyilván nem egyformán reagál a bőrünk, lehet, hogy van, akinek ez lesz a csodaszer.

Ha tudtok valami elképesztő csodaszert szemkörnyéki ráncokra, ne tartsátok magatokban! :)

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4512756996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása