Beauty Heaven

must have darabok nyaraláshoz

2015. július 04. - zsu044

Pár csodás napot töltöttem Horvátországban. A tavalyi leégésemből tanulva idén már máshogy készültem az útra, kozmetikumok terén igazi bőrtápláló darabokat vittem magammal. És a mostani eredmény? Tejkaramella bőr megégés, foltok, ráncok nélkül! :)

image_7.jpg

Ilcsi Paradicsomos napozó SPF20

Nem igazán tetszett, amikor 100 ml krémért 5.500 Ft-ot hagytam ott cserébe, viszont így utólag már látom, megérte az árát. Nem vagyok hajlandó kémiai szűrős terméket magamra kenni, de a drogériás fizikai szűrős naptejekben is mindig találok valami nem odaillőt. Hosszas tanulmányozás után ki merem jelenteni, hogy ez a napozókrém a No1 a naptejek között. Hibátlan összetétel, megfelelő ápolás és védelem. (talán az 5 -ös EWG-vel rendelkező Alumina, amibe bele lehetne kötni) Titanium Dioxide biztosítja a fényvédelmet, paradicsom, vadgesztenye, répa és körömvirág kivonat, szezámolaj, aloe, levendula olaj, és C-vitamin pedig a bőr ápolását, védelmét szolgálja. Picit nehezen kenhető, ellenben csak enyhe fehér réteget hagy, nem hagy olyan intenzív fehér maszkot, mint társai. A nyaralás alatt arcra is ezt használtam, az arcomnak picit sok volt, ezt 1-2 pattanással jelezte, de cserébe az arcom is kapott végre egy kis egészséges színt, bár az arcomat direkt sosem napoztatom. Kellemes, semleges illatú, szintetikus illatanyag nélkül. Már kiadták illatosabb verzióban "nyár illattal", én nem akartam kísérletezni, nekem nem okoz problémát az "Ilcsi illat".

Berber Beauty Vad csipkerózsa hidrolátum

Idén nyáron nagy trend lett a virágvizek használata, amit én ki is használok, már 3 féle hidrolátumot tudok magaménak, így egy külön posztot is tervezek róluk. A Berber Beauty virágvizei kiemelkedőek a hazai piacon, ugyanis nem tartalmaznak semmi egyebet a tiszta virágvízen kívül, még tartósítószert sem! A csipkerózsa hidrolátum használható sminklemosásra, vattakorongra fújva, vagy csak egyszerűen a tiszta arcbőrre permetezve. Én ez utóbbit szoktam alkalmazni, a reggeli és az esti arctisztítás után ez az első, ami a bőrömre kerül. 3-4 fújást szoktam elosztani az arcra-nyakra-dekoltázsra. Mennyei illata van, színtiszta rózsa. A vadrózsa hidrolátum intenzív ápoló, ránccsökkentő hatású. A tengerparton a nap és a szél szárító hatásainak kitett bőr igazán megérdemel naponta ennyi plusz kényeztetést! 

Berber Beauty Coherence gránátalmás anti-aging krém

Ezt a luxus arckrémet nem tudom mellőzni, vagy megunni, amióta csak megkaptam. Olyan értékes hatóanyagokkal van felturbózva, mint méhviasz, sheavaj, gránátalma olaj, hialuronsav, damaszkuszi rózsavíz, szójaolaj, és aloe vera. Nagyon lágy tapintású, elsőre azt gondolnám, hogy kicsit nehéz krém, a bőröm mégis sokkal nagyobb mennyiséget képes elnyelni belőle, mint amit gondolnék. Nem hagy zsíros utóérzetet, csak megfelelően hidratált, ápolt bőrt kellemes, natúr, lágy illattal bevonva. Tengerparti nyaralások kötelező darabja egy ilyen luxus arcápoló! (a napozókrém mellett!) Holnapig még akciósan 19.900 Ft-ért tudjátok megvásárolni ezt a luxuskencét (250 ml!!!) ITT

Nuxe Huile Prodigieuse OR - szárazolaj aranyló csillámokkal

Nem a legszebb összetételű olaj, de nekem feltétlenül kellett, imádok minden olyan terméket, ami kicsit is kihangsúlyozza azt a minimális barnaságot, amit sikerül nyaranta elérnem. Blogom legelső szereplője volt anno, ITT olvashattok róla részletesebben. Az illatával azóta sikerült megbarátkoznom, a használata pedig tényleg nagyon praktikus, gyors és egyszerű. Jól mutat a kissé lebarnult bőrömön.

Ezeket a must have darabokat kiegészítettem még egy micellás vízzel, parfümmel (csak esti használatra, napozáshoz TILOS!), deóval, és némi kókuszvajjal az esti testápoláshoz. Az imádott 2D pilláimnak köszönhetően egy darab szájfényen kívül egyéb smink nem volt nálam, próbáljátok Ti is mellőzni legalább a nyaralás alatt. Tudjátok, eleve alapszabály, hogy SOHA nem napozunk sminkkelt bőrrel! 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr967592630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása