Beauty Heaven

beauty könyv ajánló + Nabla ajak-volumenizáló teszt

2020. november 05. - zsu044

Nemrég ismerkedtem meg Lábos Anna könyveivel és webshopjával, az onlinebeauty.hu-val, és nagyon sok hasznos infóra tettem szert. Mint tudjátok, a bőrápolás szerelmese vagyok, mivel a húszas éveimben egyáltalán nem foglalkoztam a bőrömmel, és annak megóvásával, a harmincas éveimben kellett szembesülnöm az évek alatt elkövetett hibákkal, és megpróbálni enyhíteni a következményeket. A sminkelést viszont sosem csináltam jól, amíg fiatal, hibátlan és feszes volt a bőröm, egyszerű volt, mert csak feldobtam némi csillámos szemhéjfestéket, egy feltűnő rúzst, és tökéletesnek véltem a dolgot. De a kezdődő ráncokkal, foltokkal, a bőröm változásaival, az üzletek túlkínálatával, a különböző eszközök és technikák áradatával elvesztem, így évekig maradtam a jól bevált BB krém, pirosító kombónál. Most Anna könyvét olvasgatva egyre bátrabban kísérletezek a sminkelés terén, legújabb könyvét pedig, A smink alatt - bőrápolás a mindennapokban-t mindenkinek ajánlom, aki szeretné helyesen ápolni a bőrét!

_mg_2824.jpg

Anna 12 éve dolgozik sminkesként, pályafutása során szerzett tudásával segít eligazodni a sminkelés világában. Ami nekem nagyon szimpatikus volt az Interaktív sminkeskönyvben, hogy teljesen márka- és reklámmentes, csakis az eszközökre, technikákra, felmerülő kérdésekre fókuszál, és nagyon hasznos tanácsokat ad kozmetikum vásárláshoz, tároláshoz, az anyagok felviteléhez, mire van szükség, mire nincs, tényleg nagyon gyakorlatias. A smink alatt c. könyvével pedig kár hogy nem találkoztam 10-15 éve, sok kísérletezéstől mentettem volna meg magam! (és a bőröm..) Szerintem 15-16 év felett zseniális olvasmány, de a húszas évektől kötelező! 

_mg_2838.jpg

Mindkét könyvet megtaláljátok az onlinebeauty.hu webshopban, és gyönyörű összetételű termékek között is válogathattok! A másik szenvedélyem, az összetevők elemzése, a káros anyagok kerülése a bőrápolási rutinomban.. Régebben ezzel sem foglalkoztam, sosem néztem, mit kenek a bőrömre, ha tetszett, vagy épp jó volt a reklámja, megvettem. Az onlinebeauty-n Anna által válogatott termékeket találtok, a kozmetikumok természetes összetételű, gyönyörű INCI-vel rendelkező, hatékony termékek, míg sminkek terén többnyire a magas minőségű Nabla kínálatából válogathatunk. 

nabla-cover_1.jpg

fotó: onlinebeauty.hu

A Nabla egyik újdonságát, a Viper Lip Plumper volumenizáló ajakbalzsamot teszteltem, és azt kell mondanom, lenyűgözött. Imádom a telt ajkakat, a sajátomat is állandóan tökéletesebbé szeretném tenni, így nagyon sokféle márka sokféle ajakápoló termékét kipróbáltam már, köztük olyanokat is, amik volumenizáló hatást ígértek, de igazán látványos eredményt egyik sem hozott, így kicsit szkeptikusan álltam neki a Nabla tesztelésének. Aztán a felvitelt követően elállt a szavam.. Némi bizsergető érzés kíséretében azonnali teltséget eredményezett, és gyönyörű, életteli színe lett az ajkaimnak, de beszéljenek helyettem a fotók:

886bbc38-94b4-43cc-a100-16d66f77b616_1.jpeg

előtte:

nabla-before.jpg

Lenyűgöző a változás, igaz? Ez egy teljesen színtelen, géles állagú formula volumenizáló, hidratáló és antioxidáns összetevőkkel, ITT találjátok a webshopban, az összetevőkről is informálódhattok, valamint EBBEN az Instagram posztban a működési elvét is megismerhetitek. 

Nagyon praktikus toll formájú a kiszerelése, a toll végét tekerve kattanásra adagol a gélből, így pontosan adagolható - felvihető. Hatása kb. másfél - két órán keresztül látszott, viszont utána is sokkal hidratáltabbak maradtak az ajkaim. Események, találkozók, vagy egy fotózás előtt szerintem zseniális, ad egy kis extrát, fiatalosabb, teltebb, ápoltabb ajkakat eredményez, imádom! Úgy még nem próbáltam ki, hogy a használatát követően kirúzsoztam a számat, mivel így is nagyon ütős lett szerintem a végeredmény, de ha Sztella Baba mellett újra lesz időm kísérletezni, és összerakom magam egy kicsit, befotózom a rúzzsal kombinált verziót is, és frissítem a posztot! :)

nabla_viper.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr9716274970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása