Beauty Heaven

bőrmegújítás tiszta összetevőkkel, kíméletesen | Colo Skincare bőrmegújító hámlasztó PHA szérum

2020. február 16. - zsu044

Anno, amikor elkezdett komolyabban foglalkoztatni a bőrápolás gondolata, és ráébredtem, hogy a szolikrémen kívül van más is, amit arcápolás gyanánt a bőrömre kenhetek, (igen, szoliztam.. sokáig.. sokat.. Ti ne tegyétek, vagy ha mégis, legalább az arcbőrötöket ne!) kíváncsian (és persze akkor még mindenféle rendszer vagy összetevőelemzés nélkül) próbálgattam különböző csodaszereket, vagy csak annak kikiáltott termékeket. A legelső áttörést a hámlasztók hozták, lenyűgözött a bőrömre gyakorolt hatásuk. Aztán persze e téren is finomodott a tudásom, már sok-sok terméket nem kennék magamra azok közül, amiket régen előszeretettel használtam. A Colo Skincare-től több terméktesztet is láthattatok már nálam a blogon, szeretem a termékeit, sőt, egy-két abszolút favorit is kerekedett már a termékpalettájáról, és most legnagyobb örömömre egy új hámlasztó PHA szérum is elérhető a márka kínálatában.

colo.gif

Sokan megijednek a savak otthoni használatától, pedig ha betartjuk a játékszabályokat, gyönyörű eredmények érhetők el a segítségükkel, sokféle bőrproblémát kezelhetünk velük, a mitesszerektől a foltokig, aknéig, és nem utolsó sorban fantasztikus anti-aging hatásuk van. Most nem megyek bele a részletes ismertetésükbe, hogy melyik fajta savat mikor / milyen bőrproblémára érdemes használni, persze ha van rá igény, nagyon szívesen összefoglalom egy következő blogbejegyzésben. 

A Colo hámlasztó széruma PHA és BHA savakat tartalmaz. Csak pár szóban összefoglalom, mégis mik ezek?

A PHA-t (pl. gloconolactone, lactobionsav) kezdő hámlasztóknak ajánlanám, illetve azoknak, akik bőre érzékeny, esetleg rozáceás, és/vagy nem tolerálja az AHA savakat, a PHA ugyanis egy nagyon gyengéd módját kínálja a hámlasztásnak. Akkor is jól jön, (saját tapasztalat) ha pl. retinolos készítményt is használsz az arcápolási rutinod részeként, viszont az AHA-val együtt már túl sok a bőrödnek a jóból. A PHA az AHA-hoz hasonlóan halványítja a foltokat, és kitűnő anti-aging formula.

A BHA (szalicilsav) a mitesszeres, pattanásos bőr csodatevője, zsírban oldodó tulajdonságának köszönhetően képes a pórusok mélyére hatolni, és ott kifejteni hatását. Emellett remek gyulladáscsökkentő, így dupla fegyver a pattanások ellen. Létezik szintetikusan előállított formája, ez esetben előfordulhatnak mellékhatások, keressétek helyette a fűzfakéregből előállított verzióját! Ha allergiás vagy az Aspirinre, ne használj BHA-t tartalmazó készítményt!

A Colo új hámlasztója a "legnatúrabb" hámlasztó formula, amit valaha láttam, virágvíz alapba kerültek a hatóanyagok, (természetesen feketefűzből nyert BHA-t tartalmaz), hibiszkusz kivonat, aloe vera kivonat, acerola, B5 vitamin, és nátrium PCA (a bőr egyik legfontosabb "természetes hidratáló faktora")

TAPASZTALATAIM:

Szeretem a Colo egyszerű és letisztult csomagolását, ezen a terméken sincs semmi felesleges, csak a lényeg. A hámlasztó áttetsző, vizes oldat, enyhe, kellemes illattal. A vízszerű állagra figyeljetek, inkább kézbe csöppentve, majd onnan a bőrbe paskolva vigyétek fel, én szeretek mindent a pipettáról közvetlenül az arcomra cseppenteni, ezzel a szérummal ezt csak óvatosan, nehogy a szemetekbe menjen! A bőrre felvíve semmilyen réteget nem hagy maga után, pillanatok alatt felszívódik. Én 1-1 cseppet szoktam elosztani a különböző területeken az alapos arctisztítást követően, homlok, arc, orr, áll, és természetesen a nyak- és dekoltázs területét sem hagyom ki, illetve elkezdtem végre figyelni a kézfej bőrének gazdagabb ápolására is, így oda is be szoktam dolgozni 1-1 cseppet. Ezt követően folytatom az esti arcápolási rutinomat a megszokott módon.

Mint már említettem, heti 3 alkalommal használok 1%-os retinolos készítményt is, az AHA hámlasztóimmal használva nem tolerálta a bőröm. Mindig a retinolt hagytam el, az AHA maradt, de nem nyugodtam bele, nem szerettem volna elhagyni a rutinomból. Mióta ezt a hámlasztót használom, visszavezettem a retinolt is a rutinomba, és egyszer sem fordult elő hámló, kipirosodott bőr, hiszen ez a hámlasztó egy jóval gyengédebb, kíméletesebb módja a hámlasztásnak. Ez persze közelsem jelenti azt, hogy kevésbé hatékony! A mitesszereim végre csökkenő tendenciát kezdenek mutatni, az orr-áll területe a problémás, és sokkal(!) hidratáltabb, éllettelibb a bőröm, mióta ezt a hámlasztót használom. Annyira gyengéd, és annyira szereti a bőröm, hogy nem is szigorú rendszer alapján használom, (az erősebb AHA-kat pl. heti 1x alkalmaztam) van, amikor a retinolos esték közötti estéken, de használtam már a retinolt követő reggelen is, és azt is tolerálta a bőröm. A PHA elvileg nem teszi fényérzékennyé a bőrt, mint az AHA, de én eleve minden nap, minden helyzetben használok fizikai fényvédőt, és Nektek is ezt tanácsolom, hiszen az anti-aging rutin alapja a rendszeres fényvédelem!

Röviden összefoglalva ez egy gyönyörű összetételű, gyengéd hámlasztó, bátran ajánlom érzékeny bőr esetén is, vagy ha csak most ízlelgeted a hámlasztók használatát, illetve akkor is, ha már bátrabban kísérletezel az anti-aging hatóanyagokkal, és szükségessé válik egy kíméletesebb hámlasztó használata a rutinodban!

Ezt követően pedig csak élvezd a ragyogó, egységes, üde bőrt!

_mg_1646.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr2415477522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása