Beauty Heaven

Varázslattal teli ünnepeket kívánok Mindenkinek!

2019. december 23. - zsu044

Talán az eddigi legkeményebb év végi hajrát tudhatom magam mögött, soha nem volt még olyan, hogy december 22.-én sütöttem először mézeskalácsot, nálunk egész decemberben mézi a reggeli. Még most is vár rám egy munka, amit éjjel fogok befejezni, miközben beiglit sütök, és a takarítás is hátravan. Kemény volt a sok hajnalig tartó munkaóra, ugyanakkor hálás vagyok, hogy van munkám, melynek élvezhetem a gyümölcsét! Így fáradtan, rohanva nem is jutnak eszembe szép szavak, pedig ezernyi gondolatot szerettem volna megosztani veletek, ehelyett csak röviden annyit, köszönöm, hogy mind olvasóként, mind együttműködő partnerként itt vagytok velem, nagyon boldog, varázslatos karácsonyt kívánok Nektek! ♥

_mg_1599web.jpg

Varázslattal teli ünnepeket kívánok Mindenkinek!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7915363916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása