Beauty Heaven

Black Friday beauty ajánló

2019. november 28. - zsu044

A Black Fridayt szeretem legjobban az összes akciós nap közül, ilyenkor szerintem minden márka kicsit jobban "odateszi", és tényleg szuper áron tudjuk beszerezni a hőn áhított kincseket, ami mindig jól jön, de különösképpen karácsony előtt. A mostani blogbejegyzésben a legmenőbb, legfrissebb, legnagyobb kedvenc beauty termékeimet mutatom, amiket verhetetlen áron lehet most beszerezni!

bf.jpg

mindegyik terméket linkeltem, katt a narancssárgával kiemelt terméknevekre!

1. L'Occitane Jázmin - Immortelle - Neroli EDT

Szerintem nincs olyan nő, aki ne örülne egy különleges, érzéki és szenvedélyes illatnak, és a L'Occitane legújabb illatkreációja, melyet a cukrászat Picassoja, Pierre Hermé álmodott meg, pontosan ilyen. Eddig csak a kollekció tusfürdőjét használtam, de annyira beleszerettem az illatába, hogy nem hagyom ki a BF nyújtotta 15%-os akciót..

A terméket a L'Occitane szaküzletekben vagy a webshopban tudod megvásárolni 15% kedvezménnyel nov. 29.-től a Black Friday hétvége keretén belül. A kedvezmény minden teljes árú termékre érvényes, kivéve sminkek, Night Reset szérum, illetve kedvezményes csomagok.

2. Clinique Repairwear Bőrfiatalító szemkörnyékápoló krém

A Clinique-nél 25% kedvezmény van a BF hétvégén, így pótlom a kiürült szemkörnyékápolómat, ez a legjobb krém a száraz, szarkalábakkal tűzdelt szemkörnyékemre. Kellőképp testes, de mégsem túl zsíros, és valamennyit enyhít a ráncokon, mondjuk nekem úgy a favorit, ha még pluszban felviszem alá a L'Occitane Night Reset szérumát is.

A terméket a Clinique szaküzletekben vagy a webshopban tudod megvásárolni 25% kedvezménnyel nov. 25.-től a Black Friday hétvége keretén belül. A kedvezmény minden teljes árú termékre érvényes, kivéve mini termékek.

3. Foreo LUNA mini 2

Én a Foreo Luna Fofo-t használom, eleinte szkeptikus voltam vele a nagy hype miatt, nálam az ilyesfajta felhajtás általában az ellenkezőjét váltja ki, mint amit el szeretnének érni vele. Aztán kaptam egyet tesztelésre, és be kellett látnom, csodakütyü. A forgófejes kefés arctisztítókkal sosem sikerült összebarátkoznom, bármennyire is szerettem volna, de azt mindig éreztem, hogy nem elég a bőrömnek egy snassz arcmosás. A kis Foreo Fofommal viszont babapopsi puhaságú arcbőrt kapok minden tisztítás után, imádom! 

A terméket a Foreo webshopban tudod megvásárolni 35% kedvezménnyel a Black Friday hétvége keretén belül.

4. Pixi Best of C-vitamin

Imádom a Pixi termékeit, és imádom a C-vitamint alkalmazni a bőrápolási rutinomban. Ez egy kedves kis csomag akár karácsonyra is egy beauty fanatikusnak, minden korosztály hasznát veszi már tini kortól is!

A csomagra 15% kedvezmény van a Cult Beauty webshopban a BF akció keretén belül. Sávos rendszerben van a kedvezmény, nagyobb végösszegnél nagyobb kedvezmény, 15-30%-ig, a kódokat a weboldalon találjátok!

5. Estée Lauder Pure Color Love rúzs

Röviden tömören: életem rúzsa. A Bar Red árnyalat a leggyönyörűbb vörös, amit valaha láttam. Évekig nyűglődtem a piros rúzsokkal, vagy narancsos, vagy túl vörös, nem passzol a bőrömhöz, a hajamhoz, viccesen mutat rajtam, stb.. aztán felkentem a Bar Red-et, és elámultam.. és minden használattal újra. Különleges, szexi, érzéki egyszerre, és mégsem kirívó. A tökéletes piros. 

A terméket az Estée Lauder szaküzletekben vagy a webshopban tudod megvásárolni 25% kedvezménnyel nov. 25.-től a Black Friday hétvége keretén belül. A kedvezmény minden teljes árú termékre érvényes, kivéve mini termékek, és karácsonyi szettek.

6. Magister Products Levendula éjszakai arckrém

A kedvenc levendulás éjszakai krémem most akcióban van a Magister webshopban, a legfinomabb Tihanyi levendula virágvízzel és illóval készült, imádom! ♥ Az illata elvarázsol, a formula pedig mintha csak az én bőrömre lenne megalkotva..

A terméket a Magister webshopban tudod megvásárolni 20% kedvezménnyel nov. 28.-től a Black Friday hétvége keretén belül. Az akciós termékeket keresd a Black Friday menüpont alatt.

7. L'Occitane Kézkrém trió dobozban

Szerintem nyilvánvaló a L'Occitane kézkrémek iránti szenvedélyem, különös hangsúlyt fektetve a shea kollekcióra. Isteni illatú, igényes csomagolású, fantasztikus tápláló hatású krém, nálam a kézkrémek királynője. Az összes limitált kiadás elvarázsol, hát még amikor egy ilyen gyönyörű, praktikus fémdoboz rejti a kincseket. Nem ragozom tovább, szerelem.. ♥

A terméket a L'Occitane szaküzletekben vagy a webshopban tudod megvásárolni 15% kedvezménnyel nov. 29.-től a Black Friday hétvége keretén belül. A kedvezmény minden teljes árú termékre érvényes, kivéve sminkek, Night Reset szérum, illetve kedvezményes csomagok.

8. L'Occitane Festive Garden shea vajas tusfürdőhab

Igen, mégegy L'Occitane, nem tehetek róla, szívem szerint sorolnék még ide pár dolgot.. De most komolyan, mennyire menő már ez a hab??? Nem is tudom mit mondjak rá, egyszerre menő, cuki, mókás, de lehet akár szexis is, ha a párodat varázsolod el egy karácsonyi habpartyra a kádban.. Imááádom, kell!! 

A terméket a L'Occitane szaküzletekben vagy a webshopban tudod megvásárolni 15% kedvezménnyel nov. 29.-től a Black Friday hétvége keretén belül. A kedvezmény minden teljes árú termékre érvényes, kivéve sminkek, Night Reset szérum, illetve kedvezményes csomagok.

9. Magister Products Cannabio Créme Bruleé

Megjelent a Magister Products új, kenderolajos termékcsaládja, és rögtön kedvezményes áron tudjátok beszerezni!! Kender prebiotikumot és kender olajat tartalmaz. A kender prebiotikum az idei év újdonsága hatóanyag kinyerés terén, közel 50%-al fokozza a bőr elasztikusságát!! Illatmentes, a legérzékenyebb bőrre is!

A terméket a Magister webshopban tudod megvásárolni 20% kedvezménnyel nov. 28.-től a Black Friday hétvége keretén belül. Az akciós termékeket keresd a Black Friday menüpont alatt.

Kellemes és sikeres BF napokat mindenkinek!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4415329696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása