Beauty Heaven

ezeket szerezd be az őszi-téli szezonra

2019. november 19. - zsu044

Az őszt egyáltalán nem szeretem, de a november-december abszolút a kedvenc hónapom. Novembere eleje-közepe táján elkezdek hangolódni az ünnepre, feldíszítem a lakást, és még ha ilyenkor is van a legtöbb munkám, nem bánom, mert imádom a fényeket, díszeket, az egész hangulatot, ami belengi ezt az időszakot. Mutatok egy pár kiegészítőt, ami nálam alap erre az időszakra!

winter-is-coming.jpg

mindegyik terméket linkeltem, katt a narancssárgával kiemelt terméknevekre!

1. Colo tápláló kézkrém extra száraz bőrre

Eleve kiszáradásra hajlamosak a kacsóim, erre még rá is teszek egy lapáttal az állandó kézmosási kényszeremmel, de az őszi-téli szezon méginkább megviseli. A Colo kézkrémje az extra száraz bőrt is pillanatok alatt pihe-puha, ápolt kezekké varázsolja, varázslatos illata pedig abszolút passzol az ünnepi szezonhoz. Illatmentes verzióban is elérhető, mellyel a legérzékenyebb, akár ekcémás bőrt is ápolhatod!

2. Jonathan Adler x H&M Home illatgyertyák

Imádom a H&M kollaborációit, ezt is alig vártam. Rendeltem a kollekcióból egy párnahuzatot, egy gyertyatartót és 2 db porcelándíszt, épp ma érkezett meg, és "élőben" méginkább rabul ejtettek, gyönyörű, bohókás, és igényes kiegészítők. "Sajnos" továbbra is csábít a kollekció, imádom még a képen látható gyertya-szettet, ami ráadásul az őszi-téli szezon elengedhetetlen kelléke, de nagyon csábít egy váza, és a kéz alakú porcelánszobor is.. Imádom a lakberendezést, és Jonathan stílusát! ♥

3. L'Occitane Mesevilág adventi kalendárium

Tudom-tudom, 2 napja írtam róla a blogon, de nem tudok betelni vele, alig várom a decembert, és hogy nyitogathassam, igaz, már most "kiállítottam" a nappaliba, mert szimplán ránézni is szeretek, olyan kis kedves és szép. És ha esetleg nem olvastátok volna a blogbejegyzést, csak szólok, hogy a kalendárium hátoldalán lévő kóddal nyereményjátékban vesztek részt, melyen egy 2 fő részére szóló, 2 éjszakás pihenést lehet nyerni a Villa Vitae-be! ;)

4. H&M hajpánt kesztyű kasmírszett

Örülök, hogy végre trend lett a kötött hajpánt, én évek óta viselem, 10 fok alatt nálam alap kiegészítő. Ez a prémium minőségű kasmír szett pedig bármelyik outfitet feldobja, semleges színe miatt jól kombinálható. Ajándéknak is tökéletes választás! 

5. Giambattista Valli x H&M

Mégegy H&M kollaboráció, amit szintén alig vártam, és bár csak 1 óra várakozás után tudtam belépni a webshopba, és akkor pillanatnyilag szinte semmi nem volt már elérhető, végül 2-3 nap alatt sikerült mindegyik kiszemelt darabot beszereznem, köztük ezt az álomszép, kövekkel kirakott pulcsit is. Imádom, gyönyörű, pihe-puha bolyhos belseje van, és minden stílussal jól kombinálható, akár egy laza nacival, akár egy rakott szoknyával feltűnő, mégis szolíd darab. 

6. Ikea led világító füzér

A fények nálam már egész korán, szeptember-október körül előkerülnek, persze ilyenkor még nem a klasszik karácsonyi verziók, de egy-egy ledfüzérrel szeretem feldobni a lakást. Meleg, otthonos, barátságos hangulatot teremt kis befektetéssel, ünnepi szezonon kívül is kötelező darab! 

7. Mádara Ocean Love kollekció

Külön blogbejegyzés is készül majd az Ocean Love kollekcióról, mert egy rendkívül fontos témára, a tengerek és óceánok szennyezettségére hívja fel a figyelmet, rendkívül stílusos módon! Amúgy is szeretem a Mádara termékeit, de ez a kollekció különösen közel áll a szívemhez.. A kollekció 7 ikonikus terméket tartalmaz, köztük a képen látható folyékony szappant is, melyek csomagolása növényi alapú műanyagból és az óceánokból visszagyűjtött műanyaghulladékból készült, ezért környezet- és óceánbarát, és 100%-ban újrahasznosítható.

8. Patricia Gucci - Gucci

Egy jó könyv ez egyik legjobb kiegészítő a bekuckózós estékre! A Gucci dinasztia története nem mostani kiadás, 3 éve olvastam először, de életem legjobb könyvei közé tartozik. Most elővettem újra, itt az ideje újra belemerülni a sztoriba. Ha szeretitek az életrajzi, érzelmekkel teli könyveket, és érdekel egy máig is ikonikus és meghatározó márka kialakulásának története, ezt ne hagyjátok ki!

9. H&M Home takaró

Ha már a bekuckózós estékről volt szó, elengedhetetlen egy pihe-puha takaróó! :) Én még tavaly szereztem be a képen látható elődjét, azon pöttyök helyett csillagok voltak, imádom, jó minőségű, meleg, a hátoldala bolyhos puha plüss! Először furcsa volt a mérete, de talán még kényelmesebb használni, mint nagyméretű társait!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr9115314394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása