Beauty Heaven

minimalista, többfunkciós termékek a BotanicOil Natural Slow Skincare-től

2019. november 12. - zsu044

Úgy 10-12 évvel ezelőtt indultam el az életmódváltás akkor még rögös útján. Minden a környezet- és állatvédelemmel kezdődött, ez az életforma hozta magával a natúr kozmetikumokra való váltást. Ebben az időben még nem igazán voltak népszerűek a natúrkozmetikumok, lelkes kezdőként én is az otthon kotyvasztással indítottam. Elolvastam, melyik növényi olaj / vaj mire való, majd beszereztem, összekevertem, és vártam a csoda hatást, ami valahogy sosem jött el. Jópár próbálkozás után, illetve ahogy kezdtek beszivárogni kis hazánkba is a natúr márkák, felhagytam a kísérletezéssel. Most, hogy a BotanicOil által újra olajok csöppentek az életembe, és a Phi Kozmetikum "szívével", Leiával beszélgetek a márka történetéről, döbbentem rá, hogy nem mindegy milyen olajat keverünk össze milyen olajjal, milyen arányban, milyen hőfokon ahhoz, hogy az adott olajkeverék tökéletes harmóniát adjon. Arról nem is beszélve, hogy milyen fontos hogy az adott olaj keverék hatásos is legyen! Szujó Nóra diplomás biomérnök a növényi olajok és vajak szakértője lehetőséget kapott a Phi-nél, hogy saját márkát alapítson. Így született a BotanicOil Natural Slow Skincare. 

pb040368.jpg

A BotanicOil kínálatában magas minőségű natúr botanikai olajok és vajak kaptak helyet, többségük bio és organikus  fair trade gazdálkodásból származik, a lehető legkevesebb feldolgozáson estek át, és mentesek a vegyszeres utókezelésektől.

Az olajok önmagukban is használhatóak, arc- test- vagy akár a hajunk ápolására, de a termékpalettán találunk egy bázis krémet is, mely +50% BotanicOil olajat képes felvenni, így sokoldalú felhasználási lehetőséget biztosít. A krém dobozán, és a webshopban is találunk felhasználási javaslatot, hogy milyen bőrtípusra / bőrproblémára milyen keveréket készítsünk. Én az inkamogyoró-, bio maracuja-, és bio zabolajat használom, mindhármat kipróbáltam önmagában is, és báziskrémmel keverve is. Arcápolásra nekem báziskrém alapba keverve jobban beváltak, de a maracuja olajat például szívesen használom önmagában is testápolásra, fürdővízhez adagolva, vagy a hajvégeimre pakolásként. A zabolajtól azonnal pihe-puha lesz a bőröm, és a legdurvább kiszáradást is pillanatok alatt felpuhítja. Az inkamogyoró-olaj talán a legaktuálisabb a rutinomban, folthalványító és anti-aging hatásait élvezem. Minden használatnál a frissen kaszált mező illata jut eszembe róla, bár a Férjem szerint érdekes hasonlatokat tudok felhozni illatok tekintetében! :)) 

pb040372.jpg

Utoljára hagytam a legnagyobb kedvencemet, a vanília vajat. Aki hozzám hasonlóan vanília függő, annak kötelező kipróbálnia!! Természetesen nem a mű vanília aromára gondolok, hanem az igazi, hamisítatlan, ínycsiklandozó vanília kivonatra, ami ez esetben mandulaolaj és napraforgóolaj keverékében vegyült mennyei kozmetikummá. Imádom érezni magamon az illatát, különlegessé tesz, jókedvre derít. Bármilyen felhasználásra szeretem, de amit külön kiemelnék, az az, hogy a folyton kiszáradt, "cserepes" ajkaimat egy pillanat alatt ápolt, puha ajkakká varázsolja. A közelgő ünnepi időszakhoz nekem különösen illik ez az illatvilág, néha napközben csak úgy beleszimatolok a tégelybe, egyszerűen mert jó érezni az illatát. Engem totálisan függővé tett ez a vaj, az őszi-téli időszakban pedig tényleg must have darab!

pb040386-2.jpg

Ezeken kívül persze még számos olajat, olajkeveréket, vajakat és iszapokat találtok a Phi webshopban és a BotanicOil oldalán is, jó szívvel ajánlom minden tudatos bőrápolónak, a különösen érzékeny bőrűeknek is gyógyír lehet a minőségi, tiszta kozmetikumok használata! 

pb040374.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr2415303228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása