Beauty Heaven

Philips Lumea Advanced IPL tartós szőrtelenítő készülék kezdeti tapasztalatok

2019. szeptember 29. - zsu044

Hosszú évek után most jött el az a pont az életemben, hogy eldöntöttem, beruháznok egy tartós szőrtelenítő készülékre, mert meguntam a szőr-helyzetet. Gondolom Nektek sem kell bemutatnom a 3 naponta borotválás, vagy hetente epilálás gyönyöreit, a gyantázás köztes időszakáról pedig ne is beszéljünk.. Nézegetem egy ideje a készülékeket, de annyi féle van már, és mindegyik olyan szépeket ígér, hogy nem egyszerű a választás. Akárcsak a Philips epilátoromat, ezt a készüléket is a Bestmarkt webshopból rendeltem, szeretem ezt a webshopot, óriási a kínálat, viszont van összehasonlító funkció, ez megkönnyíti kicsit a döntést. Így is 2-3 napba telt, mire letettem a voksom a Philips Lumea Advanced IPL  SC1994 mellett, és 2 hete meg is érkezett az én szépséges, csajos kis készülékem!

_mg_9999.jpg

MIT ÍGÉR?

  • 3 kezelést követően a visszanövő szőr mennyisége legalább 85%-kal csökken
  • az első 4 kezelést követően havi 1 utókezelés szükséges
  • a teljes kezelési ciklust követően (12 kezelés) a bőr legalább 3 hónapig szőrmentes marad
  • fájdalommentes, gyors, 15 perc a lábszárak kezelése

KEZDETI TAPASZTALATAIM:

Első körben végigolvastam a készülékhez kapott tájékoztató füzetet, ezt a lépést soha ne hagyjátok ki, és ne kezdjetek vaktában lövöldözni egy ilyen készülékkel, hiszen felhívja a figyelmet minden olyan esetre, amikor nem használható a készülék. Ami engem érint a felsoroltakból:

  • nem használható napbarnított bőrön (ezért pont itt a szezonja, remélhetőleg a jövő nyarat már sima lábakkal élvezem)
  • tilos AHA, BHA, és egyéb hámlasztó készítmények után alkalmazni
  • nem szabad villantani az anyajegyek, visszerek, seprűvénák felett

Ezeken felül még számtalan eset van, amikor nem szabad alkalmazni a készüléket, (gyógyszerek, betegségek, stb.) ezért mindig olvassátok el a használati utasítást!

Amúgy nagyon biztonságos szerkezet, nem lehet vele véletlenül villantani, csak ha megfelelően érintkezik a bőrfelülettel, és bőrtípus érzékelő is van benne, vagyis ha túl sötétnek érzékeli a kezelendő bőrfelületet, szintén nem enged villantani. A bőrtípusom tökéletes, most még ugyan enyhén napbarnított, de ez 1 hónap múlva kifehéredik, úgyhogy ez pont ideális az IPL-hez. A szőröm pedig világosbarna / barna, úgyhogy elvileg ideális vagyok a tartós szőrtelenítéshez. 4-es fokozat ajánlott ehhez a bőr-szőr kombóhoz, eddig 1 kezelést végeztem, de kezdésnek úgy véltem, inkább 3-as fokozattal indítok, de mivel minden rendben volt, és nem voltak bőrreakcióim, a következőt 4-essel csinálom végig. A kezelés amúgy ennyire egyszerű:

A kezelés nem lehet fájdalmas, nos, én nem tudom, honnantól nevezhető fájdalmasnak a dolog, de nekem bizony szúrva égető érzés. De mivel 1 mp-ig tart az egész, abszolút viselhető, nem kell szenvedni tőle. Elvileg az első kezelést követő 1-2 hétben hullani kezd a szőr (ez viccesen hangzik) de én ugyebár óvatoskodtam, és hármas fokozaton kezeltem meg a lábam, én még nem látom, hogy hullana :D Az első 4 kezelést 2 hetente kell ismételni, ezt követően havonta. Lefotóztam a kezdeti állapotot, közben azon nevettem, ezek megint életem fotói lesznek, és én lazán kiteregetem a blogra, miközben a Férjem előtt dugdosom a lábam, ha épp nem borotváltam le.. De hát ilyen ez a bloggerkedés.. :) Szóval igazi, nem retusált before/after fotókkal fogom Nektek rögzíteni a folyamatot, és kiderül, megéri-e befektetni egy ilyen szerkezetbe! Olcsóbban is vannak már IPL-ek, ITT tudtok szemezgetni mindenféle szőrtelenítő kütyü között. Ez a Philips szerintem gyönyörű is és okos is, bízom benne, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeimet! ♥ Hamarosan folyt. köv.! :)

_mg_0007.jpg

_mg_0008.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr6815182380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása