Beauty Heaven

Elfogyott.. megérte az árát? | 7.rész - testápolás

2019. július 21. - zsu044

Újabb adag ősleletet hoztam Nektek, (tudjátok, az üres flakonok befotózása a mumusom..) persze mindegyik termék kapható még, csak egy részük megújult azóta. 

_mg_7913.jpg

mindegyik terméket linkeltem, katt a terméknevekre!

TESTÁPOLÁS

Magister Products Maccarone habkrém

Szerintem nem árulok el újdonságot, ez a testápoló a kedvencem. Annyira összeállt minden, az ápoló / hidratáló hatása nekem pont tökéletes, nem hagy zavaró réteget, az illata iránt pedig nem kis függőségem alakult ki! Testápolók jönnek-mennek, de a Maccarone nálam örök!

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg pipa.jpg

Phi Kozmetikum Hidratália prémium testápoló

Imádom a "zacskós" kiszerelését, az illata mámorító, a hatása pedig nevéhez hűen abszolút hidratáló, könnyed formula. Nyáron is szeretem használni, mert azonnal felszívódik, és tényleg remekül oltja az amúgy nagyon-nagyon száraz bőröm szomját. Szeretem. 

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg pipa.jpg

Phi Kozmetikum Coffee Latte testápoló tej

Nagyon könnyed formula, amit muszáj kiemelnem, az az ínycsiklandozó vaníliás tejeskávé illat, odavagyok érte! Kávérajongóknak kötelező!

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

Magister Products Levendula habkrém

Imádok mindent, ami levendula, ez a habkrém pedig levendula virágvizet, és levendula illóolajat is tartalmaz, így nem volt kérdés, hogy szerelem lesz a dologból.. Ez a habkrém is zseniálisan ápol, az illata pedig... ♥

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg pipa.jpg

Biobaza Remodelling testápoló krém

Bár 2 tubussal is elhasználtam már, nem tudom fixen azt mondani, hogy csinál valamit a narancsbőrrel, alapvetően soha nem egy krémtől várom a megoldást, csakis magamtól, vagyis attól, hogy tisztán táplálkozok, és rendszeresen sportolok. Enélkül nem fog történni semmiféle csoda. Az állaga viszont valami zseniális, annyira sima és táplált lesz a bőröm tőle, amilyet még egyetlen testápolótól sem éreztem eddig. A bőröm állaga viszont tényleg talán kicsit tömörebb, feszesebb lett, mindenképp jó volt, amit produkált.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

TESTRADÍR

Blanche Kávés testradír szőlőmagolajjal

Nagyon szeretem a kávés testradírokat, ez pedig különösen kedvenc volt, mert édesnarancs és vanília aromával lett megbolondítva, így illatorgiával egybekötött radírozás után pihe-puha bőr a végeredmény.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

INTIM HIGIÉNIA

Magister Products Kamillabio intim tisztítóhab

Évek óta ezt használom, és nem is tervezek váltani, mert ennél kíméletesebb intim mosakodóval még nem találkoztam. Régebben állandó problémát okozott a "túltisztítás", és folyamatos irritációval küzdöttem. A Magister intim tisztítóhab használatával ez totálisan megszűnt, úgyhogy nem kérdés, hogy örök társam lett.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg pipa.jpg

DEZODOR

La Roche Posay fiziológiás dezodor stift

Évekig ezt használtam, mert ez volt az egyetlen alumíniumsóktól mentes deó, ami stiftes kiszerelésű, és valóban semlegesíti a szagokat. Végül azért váltottam teljesen natúr deóra, mert ez tartalmaz szintetikus illatanyagot, ami amúgy hipoallergén, de mégiscsak illatanyag.. Hozzáteszem, a mostani natúr deóm jó, de meg sem közelíti ennek a hatását.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? kerdojel.png

Schmidt's Naturals levendula zsálya deo

Gyönyörű az összetétele, és stiftes, ritka az ilyen kombó, a natúr deókat általában tégelyből kenegetős verzióban dobják piacra, amit nem igazán szeretek. Már kb. 1 éve erre álltam át a La Roche-ról, persze az átállás időszakában kb. 10 féle natúr deót próbáltam ki a LR mellett, mindegyik kudarcba fulladt, ez maradt egyedül porondon. Nem életem deója, ami nagyon bosszant benne, hogy ha egy picit is ráizzadok, (ami hiperhidrózis mellett "előfordul"), akkor fehér rétegként "kicsapódik" a bőrömre a hónaljak szélén, így ha ujjatlan ruhát veszek fel, folyamatosan csekkolni kell, nincs-e fehér körvonal.. Mégis ez mellett maradtam, mert szagsemlegesítés terén viszont verhetetlen, és ráadásul levendulás.. :)) Ettől függetlenül ha találnék jobbat, azonnal váltanák. Ami érdekes, hogy ugyanettől a márkától kipróbáltam a rózsa-vaníliát is, nemhogy nem semlegesíti a szagokat, de még rosszabb, mintha semmit nem használnék. Mégegy infó: mindig az iHerbről rendelem, 2-3 darabot egyszerre, mert feleannyiba kerül, mint a magyar webshopokban.. Ez engem amúgy elszomorít, és ez nem az egyetlen márka, amit nem magyar forgalmazóktól vásárolok, hanem külföldi webshopból. 

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? kerdojel.png pipa.jpg 

Évca Levendula-citrom natúr dezodor

Mivel natúr és levendulás, alap, hogy meg kellett vennem. 3x próbálkoztam vele, horror sztori. Full fehér réteget hagy, szagsemlegesítő hatás nulla. Bocsi, de ez van..

Megérte az árát? ixsz.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

KÉZKRÉM

L'Occitane Shea kézkrém

Ez a nagybetűs kézkrém! Örökkön-örökké! Imádom a csomagolását, az állagát, az illata pedig számomra abszolút függőség. Nem tudom tovább fokozni, szerelem! (a képen egy utazó méretű kiszerelést láthattok, mindig lapul egy ilyen a táskámban, de emellett van mindenféle méretben és limitált kiadásban, már megérett a dolog szerintem egy külön blogbejegyzésre!)

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg pipa.jpg

Alverde limitált kézkrém

Szinte mindegyik limitált Alverde kézkrémet meg szoktam venni, az abszolút csúcs az utolsó téli kiadás, azt hiszem It's cold outside néven fut, vanília-mámor! De ez a dzsungeles verzió is nagyon fincsi volt, igazi trópusi édes gyümölcskavalkád, szerettem! Érdemes lecsapni a limitált darabokra, szép összetételű különleges illatú darabokhoz juthatunk nagyon kedvező áron!

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr2214971220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása