Beauty Heaven

természetes fényvédők a Mádara-tól

2019. június 30. - zsu044

Bőven benne vagyunk a nyárban, és most tudatosodott csak bennem, hogy idén nem ajánlottam még Nektek fényvédőket. Tudjátok, nagyon finnyás vagyok e téren, csakis ásványi fényvédőt használok, de ami nem meszel fehérre, alap a szép összetétel, és azt hiszem, a természetes kozmetikumok fejlődő tendenciájával már elvárhatunk némi extrát is a termékektől. A Mádara egy kimondottan igényes márka a natúrkozmetikumok palettáján, tőlük teszteltem két terméket, egy arcra, és egy testre való fényvédőt.

_mg_9525.jpg

BB BEACH RAGYOGÁS NAPOZÓ SPF15

Régebben soha nem figyeltem a testem fényvédelmére, kókuszolajjal lekenve simán aszalódtam a tengerparton 4-5 órát is akár, csak hogy meglegyen a kötelező napbarnított színem, mire hazaérünk a nyaralásból. Ma már sosem tennék ilyet, sajnos csak 30 éves korom körül kezdtem tudatos bőrápolásba, és ezáltal tudatos napozásba is. Nem vagyok híve a totális fényvédelemnek sem, a szervezetünk egészséges működéséhez elengedhetetlen a napsütés, de fontos megtalálni az arany középutat a bőrünk, és az egészségünk érdekében. A Mádara 15 faktoros széles spektrumú ásványi fényvédője pontosan ezt nyújtja, az arany középutat, és a végeredmény az aranybarna, ragyogó bőr. Ez egy selyemfényű testápoló, amolyan testre való BB krém, ami egy kicsit egységesíti a bőrképet, és nagyon lágy, csillogó fénnyel vonja be azt. Én hosszabb városi sétáknál is ezt használom, igazából legszívesebben állandóan ezt használnám, mert szuper a hidratáló hatása, és imádom, hogy szép tónust kap tőle a bőröm. Nincs erős színe, semleges nude árnyalatú, így minden bőrárnyalatnál megfelelő választás.

a BB Beach napozót a Natural Skin webshopban 7.290 Ft-os áron tudod megvásárolni

_mg_9546.jpg

BŐRÖREGEDÉSGÁTLÓ NAPOZÓ NÖVÉNYI ŐSSEJTEKKEL SPF30

Az arcom fényvédelmére extra figyelmet fordítok, persze sajnos ez is csak pár éve van így, viszont azóta mániákus szinten. Rengeteg arcra való fényvédőt próbáltam már, és mint a tavaszi kedvenceimben említettem, talán soha nem volt még olyan jó arcra való ásványi fényvédőm, mint a Mádara SPF30-as színezett fényvédője. Tökéletes az állaga, a hidratáló hatása, a színe, makulátlan az összetétele, kellően ápol, de nem zsírosít, nyoma sincs fehér rétegnek, és még az elektromos kütyük sugárzásaitól (HEV) is véd. Folytassam még? :)) De komolyan, ez a fényvédő tényleg zseniális. Kellemes, nude árnyalatú, bőrszínazonosuló formula, így nem kell azon aggódni, hogy kinek milyen tónusú a bőre, felkenést követően szinte láthatatlan a bőrön. Nagyon szeretem az állagát, lágy, krémes formula, könnyű eloszlatni a bőrön, és nem hagy kellemetlen réteget. Én minden esetben aláhidratálok, (hidrolátum, szérumok, szemkörnyékápoló, könnyed hidratáló fölé viszem fel), de önmagában is kipróbáltam a teszt kedvéért, és le a kalappal a hidratáló hatása előtt is. Mondjuk tényleg csodaszép az INCI, a fényvédelmet Cink-oxid biztosítja, a kényeztetésről pedig Északi Sárkányfűből származó bőröregedésgátló növényi őssejtek, málnamag olaj, hialuronsav, aloe, és még egyéb növényi kivonatok gondoskodnak. Mindemellett mogyorószármazék-mentes, gluténmentes, és állatkísérletektől mentes termék! ♥ Nem nehezíti el a bőrt, és nem fénylik át még estére sem, valamint tökéletes sminkalap. Nem áradozok tovább, de tény: számomra ez a tökéletes  arcra való fényvédő. (az én bőröm az orcákon-homlokon normál, szemkörnyéken száraz-vízhiányos, orr-áll területén zsírosodásra hajlamos, ennél kombináltabb már nem is lehetne) Szerintem minden bőrtípusra megéri kipróbálni, magas szintű védelmet ad, így hámlasztók, retinol használata esetén is megfelelő védelmet nyújt, tényleg nagyon eltalált termék, szeretem! 

ezt a terméket is meg tudjátok vásárolni a Natural Skin webshopban, 9.490 Ft-os áron

Csodaszép nyarat kívánok Nektek, és ne feledjétek, napozzatok okosan!

#napozzokosan #madaraspf

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4214919442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása