Beauty Heaven

DIY ombre haj

2019. június 18. - zsu044

Régóta ígérgetem már Nektek, hogy megmutatom, hogyan festem otthon a hajam úgy, hogy ne érjen a fejbőrömhöz festék! Ha allergiás vagy a hajfestékre, vagy csak egyszerűen nem szeretnéd, hogy méreganyagokkal teli cucc alatt dunsztolódjon a fejed 30-40 percen keresztül, ez egy jó technika arra, hogy otthon, magadnak készíts ombre hajat!

Hosszú hajnál is működik ez a technika, akkor nem kell ilyen sok tincsre osztani a hajat, és nem kell ennyire a copfok tövéig felvinni a festéket, elég csak a copfozott hajhossz feléig. Annyit még hozzátennék, hogy én szerencsés vagyok, elég világos az alap hajszínem, így általában nem okoz problémát az átmenet, mindig szép lesz a végeredmény. Sötét hajnál sokkal jobban kell figyelni rá, hogy a copfok végei felől haladj a hajtő felé, és egyenletesen fogyjon el a festék a tövek felé, hogy ne legyenek éles határvonalak..

Természetesen nem bíztatok senkit otthoni ombre technika elkészítésére, ha nem érzed úgy, hogy sikerülne, inkább keress fel egy jó fodrászt!

 

Én kísérletező kedvű vagyok, nem szeretek állandóan nyafogni a fodrásznál, hogy ne érjen a bőrömhöz a festék, plusz a legtöbb helyen először felviszik a festéket az "ombrés részekre", majd a teljes hajhosszra a hamvasítót, mondván "ebben már nincs káros anyag"... Na én ezt a lépést is kihagynám, ezért kísérleteztem ki ezt a technikát, és tök jól elvagyok vele! :)

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr5714900344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása