Beauty Heaven

Elfogyott.. megérte az árát? | 6.rész - arctisztítás & hajápolás

2019. május 26. - zsu044

Egy újabb adag kiürült flakonnal jövök, merthogy befotóztam végre az üres tégelyeket, vagyis kb a felét, de már ez is haladás! :) Most a haj- és az arctisztítás lesz porondon.

_mg_7911.jpg

mindegyik terméket linkeltem, katt a terméknevekre!

ARCTISZTÍTÁS:

Garnier 3in1 micellás arclemosó

Ez az alap micellás vizem, mindig van itthon egy drágább verzió is, aminek makulátlan az összetétele, de ez a fix micellásom, amivel a smink nagy részét eltávolítom, de ezután még folytatom vagy a "makulátlan micellással", vagy vizes arclemosással. Glamouron szoktam megvenni az 50%-os kuponnal, a következő kuponos akcióig ki is tart, sokáig elég ez az 500 ml-es kiszerelés. 

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg 

Alverde Pure Beauty micellás arctisztító víz

Nehezen barátkoztunk össze, de a végére egészen megszerettem ezt a micellást. Szép az összetétele, az elején az nem tetszett, hogy hagy némi réteget a bőrön, viszont hosszabb használat után felfedeztem, hogy sokkal hidratáltabb volt a bőröm, amikor ezzel tisztítottam. Végülis nem vettem újra, de még sor kerülhet rá..

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? kerdojel.png pipa.jpg 

Phi Kozmetikum Meggy micella kétfázisú arctisztító oldat 

Ez az egyik "makulátlan micellás", ami mindig van itthon. Szerelem. Gyönyörű az összetétele, meggymagolajjal ápolja a bőrt már a tisztítás során, pihe-puha lesz tőle a bőröm, és nincs húzódás - feszülés, csak hidratált, tiszta arcbőr. A képen még a régi flakont láthatjátok, már megújult csomagolásban éritek el a webshopban.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg pipa.jpg

Blanche Micellás víz

Szintén szép összetételű micellás rózsavízzel és hamameliszvízzel, kimondottan szeretem mindkettőt, így nem volt kérdés, hogy a termék is bevált. Szépen tisztít, nem szárít, finom illatú, nem ragozom tovább, JÓ!

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg 

Clinique Take The Day Off kétfázisú folyékony sminklemosó

Kizárólag vízálló szempillaspirált használok, és lássuk be, a sima micellásokkal lehetetlen a vízálló sminket lemosni. Ez a lemosó viszont pillanatok alatt eltávolítja, imádom! Mindig áttörlöm a használata után a szemkörnyéket micellással, vagy vizes arclemosás követi, de enélkül neki sem állnék a sztorinak..

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg 

HAJÁPOLÁS:

Argital Babahintőpor

Szárazsamponnak használtam. Hosszú (szőke vagy világos) hajra szerintem zseniális, totálisan száraz és matt hajtöveket eredményez, rövid hajnál viszont már nem szeretem ezt a hatást, kezelhetetlen lesz a hajam tőle. Aki szép összetételű natúr szárazsampont keres, szerintem tegyen egy próbát vele!

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr914863174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása