Beauty Heaven

Joy-napok wishlist

2019. május 08. - zsu044

Elérkezett a második nagy tavaszi shopping roham is, a Joy-napok. Ez szerintem már kevésbé őrült, mint a Glamour-napok, de azért még ilyenkor is le kell jógáznom a vásárlás során ért eseményeket. A mostani kívánságlistám nagyon vegyesre sikerült, beauty, fashion, home vegyesen.

joy_1.jpg

Mindegyik terméket linkeltem, katt a terméknevekre!

1. Adidas Originals top - answear.hu

Ezer éve tervezem, hogy beszerzek egy ilyen felsőt, a gyerekkoromat idézi, kislányként volt egy ilyen felsőm fehérben, kék csíkokkal, és a logó mellett volt egy gorilla, amit a mai napig nem tudtam kideríteni, hogy miért volt ott, talán egy kollaboráció volt, nem tudom.. Mindenesetre jó emlékeket idéz, ideje tényleg beszereznem, remélem erre is lesz akció! 

Az answear.hu-n 10-30% kedvezmény a megjelölt termékekre (május 9-12)

2. Coccinelle B14 mini

Nagyon régóta tetszik ez a fazon, a világoskék és a rózsaszín a két szerelem, jelenleg egy picit jobban húz a szívem a rózsaszínhez, de ez semmit nem jelent! :)) Abszolút időtálló, minőségi darab, jó befektetés!

20% kedvezmény minden termékre a Coccinelle üzletekben (május 9-12)

3. Max Factor 2000 Calorie vízálló szempillaspirál - DM

Csak vízálló szempillasprirált használok, és még mindig nincs meg az igazi. Glamouron megvettem a L'Oreal legújabb agyonreklámozott csodaspirálját, pedig utálom a szilikon kefés spirálokat, de gondoltam hátha.. Borzalmasan összetapasztja a pillákat, igaz, hosszabbnak tűnnek az átlagnál, de utálom, ha tincsekre tapasztja a spirál, azt szeretem, ha szépen különválaszt minden szálat, és egyszerre dúsít és hosszabbít. Amikor elkezdtem sminkelni, akkor használtam a Max Factor 2000 Calorie-t, nagyon szerettem, most száz év után kipróbálom a vízálló verzióját is. (tejóég, hány éve létezik ez a spirál??)

50% kedvezmény a Max Factor termékekre a MF modullal rendelkező DM üzletekben (május 8-12)

4. Love üvegnyitó - Butlers

Soha nem szoktunk olyan italt inni, amihez üvegnyitó kellene, szerintem nincs is üvegnyitóm, de erre a darabra valahogy mégis rákattantam, valójában csak dekor elemként szolgálna, így mindig lebeszélem magam róla, de azért fent van a listámon..

20% kedvezmény a Butlers üzletekben és a butlers.hu-n (május 9-12)

5. Masterpiece kandallókeret - Butlers

Kandallókeretet is kb. 3 éve szeretnék, az új otthonunkban jól mutatna ez a darab.. (igen, költözünk, de erről hamarosan beszámolok részletesebben is!) Mondjuk még kedvezménnyel sem olcsó, de igényes darab.

20% kedvezmény a Butlers üzletekben és a butlers.hu-n (május 9-12)

6. Phi Balance Nude BB krém

A Phi kozmetikum legújabb csodaterméke, nagyon kíváncsi vagyok rá, arckrémekben nagyon erős a márka, legalábbis engem az összes arckrémük levett a lábamról, gondolom a BB krémmel sem lesz ez másként. 2 árnyalatban érhető el, így látatlanban úgy gondolom, a világosabb passzolna az én bőrtónusomhoz. A márkához híven csodaszép az összetevőlista, és maradt a letisztult külső is.

20% kedvezmény a Phi webshopban 15.000 Ft feletti vásárlás esetén (május 9-12)

7. Live hajfesték lightener + twist - DM

Igaz, még a Glamouron vásárolt Coloristát sem mertem kipróbálni, bár az szerintem picit intenzívebb árnyalatot ad, mint ez, de nagyon-nagyon tetszik a Live Cool Rose árnyalata, tuti, hogy beszerzem.. Erről jut eszembe, még mindig nem mutattam meg Nektek, hogyan szoktam otthon ombrézni, merthogy kínosan ügyelek arra, hogy ne érjen a fejbőrömhöz hajfesték! Ígérem, megcsinálom már végre azt a videót, bár jelenleg azt sem tudom, aludni mikor lesz időm.. :)) 

50% kedvezmény bármely Schwarzkopf hajfestékre vagy színezőre a DM üzletekben (május 8-12)

8. Magister Products Copaca Banana SPF20 arkrém

Juhúú a Magisternél újabb nyalánkságok a láthatáron!! Ma este 8-kor debütál a Copaca Banana kollekció, a Magistert ismerve ismét fenomenális illatorgia fogad majd minket! ♥ A kollekcióban lesz testtej, hajmaszk, tusfürdő, SPF20-as arckrém, arc-és testpermet! Bevezető áron 10% kedvezmény lesz a kollekcióra, valamint a Solar Rouge arczselé, a Passionplay krémdeó, a Sunny Bunny naptej és a Sunny Bunny testpermet is 10% kedvezménnyel lesz elérhető egészen vasárnap estig a webshopban!! Én tuti, hogy betárazok nyárra, az SPF20 arckrém és a Sunny Bunny naptej totális must have! 

A felsorolt (összesen 9) termékre lesz 10% kedvezmény a webshopban, katt a fenti linkre (terméknévre), a kedvezmény automatikusan levonódik, nincs szükség kódra! (május 8. szerda 20:00 órától vasárnapig)

9. Gas Jeans Lyse top

A fodrok továbbra is nagy szenvedélyem, első látásra beleszerettem ebbe a topba.. Fehérben is elérhető, de nekem valahogy furcsa a fehér és az arany kombinációja, és amúgy is #blackismyhappycolor ♥

20% kedvezmény a Gas üzletekben (május 9-12)

Kellemes shopping-napokat!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr1314813858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása