Beauty Heaven

tavaszi hajregeneráló kúra

2019. március 11. - zsu044

Rendszeres olvasóimnak nem mondok újdonságot: állandóan nyűglődök a hajammal. Nagyon gyorsan zsírosodik és nagyon vékonyszálú, nincs tartása, ha reggel megmosom, aznap szép, de egyetlen alvást követően már zsíros hatású a töve, a hosszát pedig rendszerint elalszom annak ellenére is, hogy éjszaka minden forduláskor automatikusan igazgatom a hajam, hátha kibírja reggelig, de nem, nem bírja.. Nem túlzás, komolyan mondom, hogy nagyon sokszor vagyok a tűréshatáromon, és úgy érzem, legszívesebben letolnám hajvágógéppel, és parókát hordanék. Ha nem lennének az alábbi termékek, valószínű már megtettem volna! :))

_mg_8530.jpg

Valóban a képen látható Magister Products termékeknek köszönhetem, hogy még "kitartok", és a lehető legtöbbet tudom kihozni a hajkoronámból a segítségükkel, és tud olyan szép is lenni, mint a fenti képen, igaz, nem sokáig, de tud! :)) 

_mg_8551.jpg

SAMPON:

A hajmosás a mumusom, a Mézes selyemprotein samponnak köszönhetem, hogy nem gubancolódik össze annyira a hajtövem, hogy egy rémálom legyen kibontani. Ez nagyon sokáig problémát okozott, mivel a hajtövekhez ugyebár nem visszük fel a balzsamot, pláne nem egy gyorsan zsírosodó haj esetében, viszont szinte minden létező sampontól egy kibonthatatlan gubanccá alakul át a hajam a mosások alkalmával, annak ellenére is, hogy nem dörzsölöm össze-vissza, csak egy irányba történő mondulatokkal mosom. A samponban lévő selyemprotein segíti a kifésülhetőséget, és kimondottan jó választás vékony, finom haj esetén is.

BALZSAM:

Másfél éves az ismeretségünk a Honeyblond hajkondícionáló balzsammal, és azóta elválaszthatatlan társam. Nincs több kísérletezgetés balzsam terén, mert ez a legtökéletesebb, amit valaha használtam!! Anno már végigáradoztam róla egy posztot ITT, véleményem azóta sem változott, olvassátok! :)

HAJSZESZ:

A sampont és a balzsamot rendszeresen használom, most egy tavaszi hajregeneráló kúra részeként gondoltam bevetek még egy-két terméket a Magister termékpalettájáról. A Hajszesz Extrát már használtam egyszer régebben, aztán valahogy elmaradt a hajápolási rutinomból, talán a lustaság miatt.. Azóta megújult a formula, bio argánolajjal lett gazdagítva, ami a hajszesz emulziós összetételének köszönhetően a haj zsírosítása, elnehezítése nélkül fejt ki szerkezetjavító hatását. Már a régi verziót is szerettem, sok babahajam nőtt tőle, és talán egy picit jobb tartása is lett a hajamnak, kíváncsi vagyok, hosszú távon mit hoz majd ez a megújult formula, később frissítem a posztot a tapasztalataimmal.

HAJMASZK:

Próbálom óvni a hajamat az extrém külső behatásoktól, de van, aminek nem tudok ellenállni. Évente 1-2 alkalommal ombre technikával világosíttatom a hajvégeimet. Szeretem ezt a módszert, mivel így nem ér a fejbőrömhöz a hajfesték, egyrészt mindenre allergiás vagyok, másrészt még a legkíméletesebb, "minden-mentes" hajfestéknek is borzalmas az összetétele, már a tudattól sokkot kapnék, ha a bőrömhöz érne! :)) Ezen kívül alkalmanként még vasalom vagy göndörítem is, ezeket próbálom tényleg csak az olyan alkalmakra tartogatni, amikor valóban szebb hajjal szeretnék megjelenni, mint általában. A Pump Hair Up hajmaszk növényi koffeinnel, keratinnal, sütőtökkel és alma kivonattal erősíti a hajat, védőréteget képezve a hajszálakon, megóvva a hajat a negatív hatásoktól. Hajerősítő kúra részeként hetente-kéthetente javasolt a használata, és akár a teljes hajhosszra felvihető! Én így még nem próbáltam, eddig 2x használtam a maszkot, de mindkét alkalommal esemény előtt, és féltem, hogy elnehezítené a hajtövet, de egy ráérős napon ki fogom próbálni így is, mert lenyűgöző a hatása!!! Már a felvitelnél érzem, hogy olyan a hajam a maszktól, mint a selyem, egyszerűen fantasztikus! 10-15 perc után öblítem, száradás után pedig sokkal fényesebb, élettel telibb a hajam, egyszerűen imádom ezt a maszkot! Teljesen mindegy, kinek milyen a hajtípusa, minden hajra ajánlom ezt a maszkot! ♥

Az összes terméket megtaláljátok a Magister webshopban, jó szívvel ajánlom mindenkinek, gyönyörű összetételű, és nagyon hatékony termékek! A külső kényeztetésen kívül figyeljetek a haj belső táplálására is, megfelelő táplálkozással és elegendő folyadékfogyasztással is hozzájárultok a szép tincsekhez, persze a pocsék genetikán nem segít semmi, sorstársaimmal együtt annyit tehetünk, hogy egy jól megválasztott hajápolási rutinnal próbáljuk kordában tartani hajkoronánkat, és kihozni belőle a legjobbat!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr514683072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása