Beauty Heaven

Valentin-napi ajánló

2019. február 12. - zsu044

Tudom, sokan durrognak a Valentin-napra, de én minden alkalmat megragadok egy kis ünneplésre. Duzzogás helyett inkább megsimogatom azt, akit szeretek, rámosolygok az utcán egy idegenre, segítek egy néninek vinni a kosarát, miközben beszélgetünk egyet, és duplán adok aznap a kutyámnak falatkát. A szeretet mindent visz. ♥ És bár ezekhez az apró kedvességekhez nem kell pénz, és nem kellenek tárgyak, összeszedtem a Valentin-napi kedvenceimet.

ne_vtelen-1_1.jpg

MINDEN TERMÉKET LINKELTEM, KATT A TERMÉKNEVEKRE!

1. Olive & Oliva fürdőgolyók

Az English Roset próbáltam, isteni, de ugyebár a kedvencem a levendula, így azt is muszáj lesz kipróbálnom! :)) Garantált az extra tápláló, extra illatos fürdő, egy élmény!

2. Natics L'amour érzéki masszázsolaj

Hmm.. azt hiszem a neve mindent elárul, nem részletezném tovább a sztorit! :D Mindenesetre ha már masszázs, akkor csakis ilyen jó minőségű, gyönyörű összetételű olajjal tegyétek, mint ez a masszázsolaj!

3. Pixi Ultra Luxe Rose-Infused Skintreats Set

Ez már a nagyobb ajándékok közé tartozik, de higgyétek el, minden Fontot megér ez a szett! Én a "kibővített" változatát használom, vagyis a komplett Rose kollekciót, csoda, amit a bőrömmel tesz, hamarosan bővebben is olvashattok a kollekcióról a blogon! Ja, és egy szuperhasznos utazótáskát is kaptok a szett mellé!

4. Phi I'm so sensitive hipoallergén regeneráló arckrém

Imádom ezt a krémet, mint minden Phi arckrémet, szerintem a márka egyik legnagyobb erőssége. Dermatológiailag tesztelt hipoallergén arckrém, ami az extra-érzékeny arcbőrökön kívül minden bőrtípusra kitűnő választás! Egy cuki kis pipettás üvegben kapod a krém mellé az olajszérumot, hogy bőröd igényei szerint adagolhasd azt a krémedhez!

5. L'Occitane Mon Amour kollekció

A képre csak a Mon Amour mini dobozt tettem, de igazából a L'Occitane teljes Mon Amour kollekciójáért odavagyok, az összes gyönyörűséges darab kellene! A Rifle Paper & Co.-val alkotott csoda-kollaboráció a 2019-es év kedvence nálam, szemet gyönyörködtető darabok!

6. Zara korall fülbevaló

Szeretem a hangsúlyos ékszereket, bár viszonylag ritkán viselek, de ha viselek, akkor mindenképp a feltűnőbb darabok mellett teszem le a voksom! Erről a fülbevalóról tipikusan a nyár, a napbarnított bőr, a tengerpart jut eszembe, nekem tetszik!

7. H&M gyertya

A kollekció párnahuzatját már megvettem, nekem nagyon tetszik ez a minta, ezen a gyertyán kívül kaspó van még ezzel a motívummal, és ha jól tudom, plakát is lesz még. Nagyon benne vagyok a lakberendezős sztoriban, és mivel Ti is megszavaztátok, hamarosan indítok egy "home" menüpontot is a blogon! :)

8. Zara hajcsat szett

Az utóbbi időben hajcsat-mánia van nálam, régen is nagyon szerettem a hajas-kiegészítőket, így örülök, hogy újra trend lett ilyesmit viselni. Ez a szett szerintem egyszere trendi és kifinomult, nem tudom, ellen tudok-e állni neki! 

9. Magister Products Eperhab tusgél

A Magistertől megszokott izgalmas illatorgia egy flakonba zárva! ♥ Az illatáról tiszta eperkivonat gondoskodik, SLS- és szappanmentes formula, így az érzékenyebb bőrűek, vagy a gyerkőcök is nyugodtan használhatját, az biztos, hogy mindenki rajongani fog érte! 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr3814623634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása