Beauty Heaven

a tökéletes piros rúzs nyomában | Estée Lauder Pure Color Love

2019. január 27. - zsu044

Évek óta kísérletezek natúr rúzs fronton, Nude árnyalatból találtam is kedvencet, de alkalmanként szeretnék erősebb árnyalatokat is viselni. Az árnyalat megtalálásával nem is volt gond, mert az Alverde Cherry például fantasztikusan szépen mutat az ajkakon, és pont passzolt a bőröm tónusához is, de sajnos 5 percenként csekkolni kellett a fogaimat a használatánál, mert állandóan felkenődött rá. Ugyanígy jártam a Terra Naturi-val is, a Nude Lip Pen-jét imádom, viszont a sötétebb árnyalatok a fogaimon landoltak. Így 2 év kísérletezés után elengedtem a natúr vonalat, és elfogadható összetételű, minőségi rúzs után kutattam. És akkor jött a Pure Color Love..

el_collage.jpg

Ha már nem natúr rúzs, akkor valamiért az Estée Lauder felé húzott a szívem. Viszonylag szép összetevőlistával, és jó véleményekkel büszkélkedhetnek a rúzsaik. A Clinique Chubby-ját szeretem, de csak világos árnyalatokban találok magamhoz passzolót, és nem is igazán szerettem volna az 5-10 ezer Ft-os rúzsokkal is kísérletezésbe kezdeni. A Mac fogalmam sincs miért, de nem fogott meg, egyéb márkákig pedig el sem jutottam. Innentől az árnyalat volt a mérvadó, így esett a választásom a Pure Color Love 310 Bar Red árnyalatára. 

_mg_7714.jpg

A tökéletes összhatásért kialakítottam egy mini-rutint a használatához:

  1. leradírozom az ajkaimat Magister Products Body Bon Cherry-vel. Ez eredetileg testradír, de ez senkit ne tántorítson el az ajkakra való használattól, isteni!
  2. aláhidratálok Alverde Hydro Boosting ajakprimerrel. Ez egy könnyed, hidratáló formula, ami ápol, mégis könnyen felszívódik, és nem hagy olyan réteget, mint mondjuk egy ajakápoló, amin megcsúszna a rúzs. Tökéletes alapot ad, szép összetétellel.
  3. felviszem a rúzst

(a képeken még nem ezt a rutint folytattam, csak simán felvittem a rúzst, ennél sokkal szebb, simább a végeredmény!)

Elég sokan említik, hogy nem egyszerű a használata a rúzs formája miatt. Elsőre nekem is egy kicsit furcsa volt, de a viszonylag "éles" szélekkel gyönyörű kontúrt lehet húzni, nem kell hozzá se ceruza, se ecset, mondjuk én eleve nem pepecselek ilyen dolgokkal, nem érek rá ilyesmivel bíbelődni :)) Szóval igen, elsőre furcsa a rúzs formája, de nekem tökéletesen bevált a használatoknál. (persze nem tudom, több használat után, ha elveszíti ezt a formát, milyen lesz használni, majd frissítem a posztot)

el2_collage.jpg

És ami a lényeg: nem kenődik a fogakra, így nem kell feszengenem, ha egy jót szeretnék nevetni, nem szárít, viszonylag tartós, észre sem veszem, hogy fent van, egyszerűen imádom használni! Eddig 3x teszteltem étkezéseknél, "óvatos" evés mellett elég szépen marad a helyén, bár középen utána kell igazítani, de mégsem néz ki viccesen az ember a vacsora végére. Először kicsit húztam a számat az árán, (7.900 Ft), de nagyon megérte! Úgy érzem nem ez lesz az egyetlen árnyalatom ebből a rúzsból..

_mg_7798.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr9814592360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása