Beauty Heaven

karácsonyi ajándékötletek | 2018 Christmas

2018. december 10. - zsu044

Én imádom mások ajándékötleteit vagy kívánságlistáit nézegetni, néha tényleg jó tippeket találok, vagy csak inspirálódok egy-egy ilyen bejegyzésből, így annak reményében, hogy én is adhatok ötleteket Nektek, több ilyen poszttal is érkezek még karácsony előtt.

_mg_7153web.jpg

1.000 Ft alatt:

DIY karácsonyfadísz

A L'Occitane karácsonyi workshopján karácsonyfa díszeket is készítettünk, végtelenül egyszerű módon: az általunk választott színű gömbre az általunk választott szöveget/mintát írtuk/rajzoltuk. Ennyi. Miközben a L'Occitane poszthoz készítettem a fotókat, jöttem rá, hogy ezt akár másnak is elkészíthetném, persze nem árt tudni, milyen színű dekort kedvel az illető, de szerintem egy nagyon kedves, személyes ajándékot varázsolhatunk potom pénzből. A képre pont a legegyszerűbb verziót sikerült komponálnom, (szeretem a letisztult dolgokat..) pár nap múlva felkerül a blogra a L'Occitane karácsonyos poszt, ott megnézhetitek a másik két alkotásomat is, de neten is találtok ötleteket, lehet kreatívkodni!

Alverde It's cold outside kézkrém

Egy szóval jellemezve: illatorgia!!! :)) Aki szereti a vaníliát, azt le fogja venni a lábáról ez a kézkrém, én jóval többször ápolom a kacsóimat, amióta beszereztem ezt a krémet, csak hogy érezhessem az illatát! :) Bio vanília és bio fűzfakéreg kivonatot tartalmaz, az illata is és az elnevezése is cuki, tipikusan téli kézápoló tökéletes ápoló hatással. Szerintem bárkinek kedves kis ajándék.

Alverde It's cold outside ajakápoló

Kidobtam már a csomagolását, a DM oldalán pedig nincs fent, de ha jól emlékszem, gyömbéres ez az ajakápoló. Az illatáról nem tudom konkrétan beazonosítani, csak azt, hogy ez is isteni, télies, édeskés, fűszeres. Ápoló hatása meglepően jó, és leheletnyi csillámos fényt is ad az ajkaknak. A kézkrémmel együtt is 1.000 Ft alatti összegre jön ki a két termék, isteni illatú, karácsonyos, minőségi ajándék potom pénzért.

5.000 Ft alatt:

L'Occitane shea vajas karácsonyi csillag

Szerintem bármelyik korosztály örülne egy ilyen kedves kis csillagnak, 3 db kis kiszerelésű terméket tartalmaz a doboz a shea kollekcióból, egy 30ml-es Ultra Rich testápolót, egy 35g-os Shea Vajas szappant, és egy 10ml-es Shea kézkrémet. Én személy szerint rajongok a shea kollekcióért, szerintem annyira diszkrét illatúak a kollekció tagjai, (Férjem szerint "tisztaságillatú") hogy bárkit elvarázsolnak. 3.990 Ft-os áron vásárolhatjátok meg a webshopban, vagy a L'Occitane üzletekben.

10.000 Ft alatt:

Natics narancs-vanília mousse

Aki szereti a minőségi, és különleges kozmetikumokat, egész biztos örülne egy vanília-narancs mousse-nek. A Natics most is kitett magáért, és telepakolta organikus hatóanyagokkal, majd megbolondította édesnarancs illóolajjal és természetes vanília kivonattal ezt a csoda-habkrémet. Néha nem tudom, egyem, vagy kenjem! :)) Isteni! 5.790 Ft-ért tudsz lecsapni rá ITT.

20.000 Ft alatt:

Louis Vuitton Catwalk

A divatrajongók több mint 1350 képen gyönyörködhetnek a Marc Jacobs és Nicolas Ghesquière által tervezett LV kollekciókban. Mennyország. Idén ezt a könyvet kapom az Anyósomtól, (igen, mi szeretjük egymást!), és még a Chanel Catwalkot is szeretném majd a gyűjteményembe. Még a polcra/dohányzóasztalra kitéve is mutatós darab, imádom. Persze még el van zárva előlem, csak befotózhattam! :)) 19.100 Ft - Andrássy úti LV üzlet

50.000 Ft felett:

Furla Metropolis Papillon

Nem bírtam kihagyni a Black Friday 50%-os akcióját, és idén karácsonyra megajándékoztam magam egy Furla Papillon mini-táskával. Régóta szerettem volna egy kicsit különlegesebb darabot, mivel jellemzően egyszínű, letisztult ruhákban járok, viszont az utóbbi időben nagyon megfontoltan vásárolok. Inkább sokkal kevesebb dolgot veszek, de az legyen minőségi és különleges, ami nem landol 2-3 használat után a szekrény mélyén, hanem évek múlva is örömet okoz. Ez a kistáska bár valóban mini, (a telefonom pont-passzentosan fér bele) de gyönyörű, és minőségi darab. Puha borjúbőr, színes patchwork-el, ami egy pillangót formáz. (szeretem a pillangókat, gondolom a tetoválásaimból egyértelmű) Én 56.000 Ft-ért vettem Black Friday-en 112.000 Ft helyett, azért ez igencsak jelentős kedvezmény.. Most teljes áron éritek el a webshopban, de a Furla sokszor akciózik, érdemes feliratkozni a hírlevelükre. Először azt gondoltam, tipikusan nyári táska, de rájöttem, hogy van egy halvány rózsaszín gyapjú kabátom, ami pont olyan színű, mint a táskában a minta, így télen is simán hordani fogom! 

❄︎ Kellemes karácsonyi készülődést kívánok Nektek! ❄︎

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4214469900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása