Beauty Heaven

őszi-téli arcápolási rutinom alapjai a Colo Skincare-től

2018. november 28. - zsu044

Beauty bloggerként nem igazán jellemző, hogy egy márka termékeiből építek fel egy komplett rutint, mivel mindig mást tesztelek, de a Colo Skincare arcápolási termékei közül hármat is rendszeresen használok 2 hónapja. A bőröm az utóbbi időben sokkal jobban megköveteli az ápolást, és a normál, helyenként szárazba hajló, vízhiányos bőrtípusom igazán hálás a Colo gyengéd termékeiért. Az alábbi 3 termék nem csak erre a bőrtípusra alkalmazható, én minden bőrtípusra ajánlanám, de nézzük részletesebben, melyiket miért / mire ajánlom.

_mg_6896.jpg

Málnamagos arctisztító radír ananásszal

Zselés állagú arctisztító természetes AHA gyümölcssavval. Évek óta rendszeresen használok hámlasztókat, szerintem varázslatos, ahogyan megújítják a bőrt. Ez egy nagyon gyengéd formula gyönyörű összetétellel, minden bőrtípusra kitűnő választás. Bőrünket ezerféle tényező éri nap mint nap, ami hatással van az állapotára, küllemére, emellett ott van a genetika, az életvitel, az étrend, és még számtalan dolgot sorolhatnánk. Egyeseknek száraz, vagy épp túl olajos bőrrel reagál a szervezete, másoknak mitesszerekkel, esetleg gyulladt pattanásokkal. Minden bőrtípus meghálálja a hetenkénti hámlasztást egy ilyen természetes összetevőkből álló arcradírral. Használatakor a málnamagok gyengéd fizikai peelinget végeznek, miközben az ananász és a természetes gyümölcssavak dolgoznak a bőrön. Én a már megtisztított bőrre viszem fel, kb. 1 percnyi gyengéd, körkörös masszírozás után még fent szoktam hagyni további 1-2 percig, majd ezután bő vízzel öblítem. Már egy használatnál is érezhető, mennyivel puhább és üdébb a bőr, de rendszeres használatával csökkennek a foltok, egységesebb lesz az arcbőr, valamint a bőrápoló termékek is hatékonyabbak egy rendszeresen peelingezett bőrön. Természetesen erre a termékre is vonatkoznak a hámlasztás szabályai, bár remélem a napi szintű fényvédelem, és az, hogy nem süttetjük direktben az arcbőrt, már sokatoknál alap. 

_mg_6901.jpg

Frissítő arctonik zöldteával és C-vitaminnal

Emlékszem, még tiniként próbáltam ki életemben először egy arctonikot. Szerintem kb. a 90%-a alkohol volt.. :D Iszonyúan csípett, és nagyon húzódott utána az arcbőröm, komolyan nem értettem, mire jó ez? Aztán csökkentettem a használatát csak az orr-áll területére, merthogy az volt a problémás terület. Bőröm még intenzívebb zsírosodással hálálta meg a "gondoskodást"! Ezek után évekig rá sem néztem a tonikokra, rejtély volt számomra, miért jó ez. De ahogy elkezdtem átállni a tudatos bőrápolásra, és kipróbáltam 1-2 szép összetételű tonikot, hamar függővé váltam.. Ma már nem tudnám elképzelni az arcápolási rutinomat egy jó arctonik nélkül. Persze a választásnál alap a szép INCI! A Colo Frissítő arctonikjánál minden feltétel adott, gyönyörű összetevőlista, kíméletes, alkoholmentes formula, organikus hatóanyagok. Imádom az illatát, friss, természetes. A hatását pedig még annál is jobban, használatával szó szerint megnyugszik a bőröm, egy üde és hidratált alappal kezdhetem az arcápolási rutinomat. Minden bőrtípusra kitűnő választás, a száraz, dehidratált bőrt élettel tölti meg, és a zsíros bőr is meghálálja a törődést, semmi szükség (sőt!) alkoholos tonikokkal szárítani azt. Az organikus összetevőkről, és a használatáról is olvashatsz a webshopban!

Arclemosó tej száraz, érett, dehidratált bőrre

A három termék közül ezt imádom legjobban, jajj annyira jóó! :)) Annak ellenére, hogy a használati utasításban szerepel, hogy közvetlenül a bőrre felvíve az ujjainkkal dolgozzuk el a bőrön, én rögtön az első használatnál elkezdtem vattakoronggal "kenegetni" a bőröm. Merthogy tényleg csak kenegetés volt, valahogy nem működött a dolog. Aztán elolvastam a használati útmutatót, és így alkalmazva megtapasztaltam a csodát! :) Mindenféle verzióban kipróbáltam, felvittem közvetlenül a sminkkel fedett arcbőrre, majd kb. 1 percnyi "masszírozás" után mostam le. Egy micellás vizes vattával ellenőriztem a végeredményt, meglepően jól teljesített! De mivel vízálló szempillaspirált használok, (megmondom őszintén, azon nem tetszteltem, van egy arra nagyon bevált sminklemosóm, a spirál eltávolítására csak azt használom) először inkább eltávolítottam a smink nagyját, és csak ezután vittem fel a bőrre, így aztán végképp garantált a makulátlanul tiszta arcbőr. De leginkább reggel élvezem a használatát. Ilyenkor ugyebár felesleges agyonmosni az arcunkat, viszont az éjszakai tisztulás végtermékét, és az esti rutin során felvitt termékek maradványait illik hatékonyan eltávolítani. Ilyenkor csak ezt a lemosót használom, körkörös mozdulatokkal eloszlatva, és a zuhany alatt öblítem. Pihe-puha, bársonyos arcbőr a végeredmény! ♥ Aloe vera kivonatjojoba olaj, növényi glicerin, rizsolaj, mandula olaj, kaolin, és shea vaj gondoskodik a bőr ápolásáról, az illatáért pedig a két kedvencem, a levendula és a vanília felel! Imádom, hogy már a tisztításnál egyben ápolom is az arcom, mióta ezt a lemosót használom, a száraz területek teljesen normalizálódtak, nem feszül, nem húzódik a bőröm, viszont ragyogó, tiszta, és élettel teli. A legérzékenyebb bőrre is bátran ajánlom, a száraz, dehidratált, vagy öregedő bőrre pedig egyenesen kötelező!

_mg_6911.jpg

Mindhárom terméket megtaláljátok a Colo webshopban, bármilyen bőrtípusra gyönyörű összetételű termékek között válogathattok! Ja, és pár nap múlva jönnek a karácsonyi csomagok!! ♥❄︎

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr8914396074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása