Beauty Heaven

Joy-napok termékajánló

2018. november 07. - zsu044

Részemről viszonylag szolíd Joy-napok lesznek, már most hatszorosan többet költöttem karácsonyra, mint terveztem, pedig még egy csomó mindent kell vennem! :) De ez nálam sajnos mindig így van, januártól nyár végéig teljesen egészséges shoppingolásokat szoktam véghezvinni, de ilyenkor mindig elszalad velem a ló.. Nektek sem ajánlok többet a kelleténél, csak azt, amivel van már tapasztalatom, és amúgy is megvenném.

joy.jpg

1. Pandora - 27.900 Ft értékű vásárlásnál max. 10.900 Ft értékű ajándék

Nagyon szeretem a Pandora ékszereket, leginkább a gyűrűket, és ezzel a hangsúlyosabb darabbal szemezek már egy ideje. Persze az ár pont nem stimmel, a képen látható gyűrű 24.900 Ft, így még töprengek, mi legyen! :D

2. Libri - 20% kedvezmény minden könyvre és hangoskönyvre

Patrizia Gucci könyve nem számít újdonságnak, de pont a napokban gondolkoztam rajta, hogy újraolvasom. A legjobb könyv, amit az utóbbi években olvastam, lenyűgöző, szórakoztató, bár sajnos tragikus elemekkel is tűzdelt történet. Amint a kezembe került, megszűnt a külvilág. 

3. Phi Kozmetikum - 20% kedvezmény 15.000 Ft vásárlás felett

Épp a legújabb Smart szérumot tesztelem a márkától, ismét lenyűgöztek a lányok.. A Golden Liquid szérum a mai számítógép és mobilok előtt töltött világunkhoz tervezett készítmény, ugyanis az elektromos kütyük képernyői által kibocsátott mesterséges sugárzás káros hatásitól védi a sejteket, illetve regenerálja azokat. Az én munkámhoz elengedhetetlen ez a szérum.. A kedvezmény a Phi webshopban is érvényes!

4. Clinique - 20% kedvezmény

A Repairwear Anti-Gravity a kedvenc szemkörnyékápolóm az utóbbi időben. Nagyon száraz, ráncosodó a bőr a szemkörnyékem területén, nekem nem elegendő a könnyed szemkörnyékápolók használata, testesebb, zsírosabb termékekre van szükségem, mert ezekkel érem csak el, hogy estére ne mélyüljenek el túlságosan az undok ráncaim. Elsőre soknak tűnik az ára, (17.400 Ft) a mini tégely láttán, de rettentő kiadós, komolyan nem tudom követni, mióta használom. 

5. Estée Lauder - 20% kedvezmény

Semmit nem használok a márkától, de a Pure Color Love rúzsok izgatják a fantáziámat egy ideje. A Müllerben egyszer volt szerencsém egy teljesen érintetlen teszterhez, így kipróbáltam. Borzasztó kényelmetlen a használata, vagyis a rúzs formája, nem tudom, többszöri használat után alkalmazkodik-e az ajkak formájához, de a szűz rúzst nagyon nehéz volt szépen felkenni. Viszont maga a formula gyönyörűen pigmentált, és nagyon tartós, nem is szárított, és az összetevőlista is viszonylag szép. 

6. Natics - 30% szülinapi kedvezmény a C20 C-vitamin szérumra november 8.-án 

Boldog szülinapot Natics!! ♥

És ha Natics, akkor az első, amit rávágok: C20! A leg-leg-leg a mai napig, már egy párszor olvashattatok róla a blogon, hiszen ez az a C-vitaminos szérum, ami a Szent Grál, amit nem cserélgetek, mert bevált, és örökké hű vagyok / leszek hozzá. Szerintem ezzel mindent elmondtam, ezt a hatalmas kedvezményt pedig tuti, hogy nem hagynám ki! ;)

7. DM Alverde - 25% kedvezmény minden termékre

Azt azért letisztázom vásárlás előtt, hogy a szettekre is vonatkozik-e a kedvezmény, de elvileg igen. Sőt, több terméket is vásárolhatunk egy kuponnal, úgyhogy megéri körölnézni  a karácsonyi csomagok között! Bár én még nem láttam a DM-ben, (vagy csak lemaradtam róla), de az adventi kalendárium is érdekes lehet a kuponnal! :)

Kellemes Joy-napokat mindenkinek, aki utálja a tömeget, az talál webshopos ajánlásokat is a posztban! ;)

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr8914358973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása