Beauty Heaven

testápoló nyalánkságok | kényeztesd bőröd ősszel is Magister ínyencségekkel

2018. október 08. - zsu044

Szerintem már említettem, hogy anno a Magister volt az a márka, aki ledöntötte az unalmas natúrkozmetikumokról alkotott képemet. Már előtte is jópár éve a "tiszta" bőrápolás volt a fókuszban, de valahogy mindegyik termék olyan egyforma volt. A legelső Magister krémem a Trópusi nyár arckrém volt, ami azonnal elvarázsolt az édeskés vanília illatával. Ezzel együtt a márka függőjévé is váltam, és azóta is töretlen a szerelmünk. Ez nálam nagy szó, mert szeretek csapongani a termékek és márkák között, de a Magister esetében mindig izgatottan várom egy-egy új termék megjelenését, hogy megint milyen illatot, állagot varázsolt Ildikó. Most is van nálam 1-2 elképesztő újdonság, hamarosan érkeznek a posztok, most azonban a 3 legnagyobb kedvencemet mutatom meg Nektek. 

_mg_4949.jpg

Body Bon Cherry testradír:

A testradír használatát hajlamos vagyok elfelejteni a nyár elmúltával, de idén ősszel rájöttem, mennyire jó szolgálatot tesz ilyenkor is. A hirtelen jött hűvös éjszakák, és a fűtési szezon beköszöntével a bőröm nagyon-nagyon kiszáradt. Hiába testápolóztam, órák múlva ismét láthatóan száraz volt. Ekkor jutott eszembe, hogy hetek óta nem használtam bőrradírt, pedig lehet, hogy nem ártana.. A Body Bon testradír egy zuhanyzás közbeni illatorgia. Nem viccelek, elképesztő illatélményt nyújt. Amellett imádom a könnyed, habos állagát, és a kellemesen dörzsölő peelinget, amit a sószemcséivel végez. Használata után újra pihe-puha, és illatos lett a bőröm, és egy könnyed habkrémmel megturbózva a hatását máris kezelhetővé vált a bőrszárazságom. 

Maccarone habkrém:

Tömény marcipánillat. Fenomenális. Testápolók közül nekem ez a habkrém a leg-leg-leg. Nem lehet betelni az illatával, és bármeddig ömlengek róla, sajnos nem tudom átadni azt az illatélményt, amit nyújt. Nincs mit tenni, ki kell próbálnotok! :) Amikor legelőször használtam, az első héten a nappaliban hagytam az asztalon, csak azért, hogy néha meg tudjam szagolni! :)) Emellett az ápoló hatása is remek, ne tévesszen meg Titeket a habkrém elnevezés, könnyed, és pillanatok alatt felszívódik, viszont annyira tápláló, hogy ősszel-télen is simán megállja a helyét a bőrápolásban! De aki kipróbálja, ezt az illatot úgysem fogja tudni elengedni többé.. 

Moccame habkrém:

Mégegy habkrém, nem tehetek róla, a Magister zseniális a testápolók terén (is). Annak ellenére, hogy sajnos nem ihatom, nagy kávérajongó vagyok, és imádom a frissen főzött kávé illatát. Ez a habkrém azokra az időkre emlékeztet, amikor még hódolhattam a szenvedélyemnek, a reggeli első korty édeskés tejeskávéra, egy csipetnyi vaníliával fűszerezve. Lágyan ápolja a bőröm az értékes vajakkal, olajokkal, miközben zamatos aromával leng körül.

Ezek a kozmetikumok a testápolás mellett erőteljesen hatnak az érzékekre is, tényleg mámorító az illatuk. Mindegyik Magister terméket jó szívvel ajánlom, és szeretem, de nekem ez a 3 termékük az, amitől nem tudok, és nem is akarok elszakadni. A termékeket a → Magister webshopban tudjátok megvásárolni, érdemes feliratkozni a lap alján a hírlevélre is, mert nem zaklatnak feleslegesen, viszont hasznos infókhoz, vagy kedvezményes kódhoz juthattok!

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr2314290143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása