Beauty Heaven

Helló október! | őszi arcápolási rutin

2018. október 01. - zsu044

Az arcápolási rutinom alapjai szinte minden évszakban ugyanazok a termékek, bár beauty bloggerként nehéz a jól bevált termékeknél maradni, hiszen a "tesztalanyokat" is muszáj beilleszteni valahova.. Ettől függetlenül nagy vonalakban fix a rutinom alapja, és az évszakoktól, illetve a bőröm igényeitől függően jönnek hozzá extra kiegészítők. Mint évszakot, nem szeretem az őszt, ha nincs nyár, akkor legyen tél! :D Viszont az arcápolásban mindig örömmel tölt el ez az időszak, jöhetnek a hámlasztók, a retinolok, na nem mint ha nyáron nem használtam volna őket, de ősszel-télen van az igazi, felhőtlen szezonjuk.

_mg_4700.jpg

Natics:

Sok márkától használtam már hámlasztókat, de ilyen szép összetételű termékekkel még nemigen találkoztam, mint a Natics hámlasztói. Most iktattam csak be a rutinomba az Extrême Sérum Exfoiant 15% glikolsav tartalmú hámlasztó szérumot, amely a leghatékonyabb AHA sav, ha az öregedés látható jeleit (foltos, fakó, ráncosodó bőr) vesszük célpontba, vagy nagy hangsúlyt helyezünk a prevencióra. 15%-os AHA-val már szép eredményeket érhetünk el, bőrünk megújul, ragyog, fiatalosabbá válik. Izgatottan várom a hatást, a későbbiekben beszámolok a tapasztalataimról! 

Aki csak kezdő-hámlasztó, vagy érzékeny a bőre, annak jó szívvel ajánlom a HYDRA-N L'AIR szérumot. Ezt a 4% PHA és hialuron tartalmú, nagyon gyengéd hámlasztó szérumot használtam nyáron, imádom, hogy kicsattan tőle a bőröm, szinte azonnal feltölt, kisimít, és nagyon selymes érzetű lesz a bőr a használatától. Mivel a 15% AHA-t általában heti 1x szoktam alkalmazni, így a közbeeső napokon használom a PHA-t.

Ne feledjétek, eleve minden nap ajánlatos a fényvédő használata arcra, de hámlasztók esetében egyenesen kötelező!

Uriage:

Nem használok semmit a márkától, nem vagyunk kompatibilisek egymással összetevőlista terén, de egy kozmetológiai beavatkozás miatt muszáj volt vennem valamilyen "Cica" krémet. (LRP-Cicaplast, Bioderma-Cicabio, stb..) Az útbaeső gyógyszertár nem forgalmazott La Roche termékeket, így a már bevált Cicaplast helyett más alternatívával kellett beérnem. Az összetevőlista gyors csekkolása után az Uriage Bariéderm CICA Krém mellett döntöttem, és azt kell mondanom, le a kalappal! A fájó és irritált bőrömnek kimondottan nyugtató érzés volt a használata, a pirosságot is jócskán csökkentette, és megszüntette a száraz, feszülő érzést. Az őszi idő beáltával a kezeim ismét botrányos állapotba kezdenek hajlani, így éjszakára kipróbáltam a kezemre is, reggelre nagyon jó, puha tapintású lett tőle a bőröm, persze a napi igénybevételnek köszönhetően hamar visszatért a száraz, "szálkás" állapot, de hosszabb távú alkalmazásával szerintem a durva bőrszárazságok is rendbe tehetők. (pl. könyök, térd, sarok..) Az őszi-téli időszakban egész biztos, hogy újra fogom venni, sokkal kellemesebben szilikonos, mint mondjuk a Cicaplast, amit tényleg csak konkrét felületkezelésre tudok elképzelni, míg az Uriage Cica krémet amolyan mindenesnek is. 

Phi:

Idén valahogy hirtelen volt nekem, illetve a bőrömnek ez az évszakváltás, és a fűtési időszak, és mindezt erőteljes, majdhogynem hámló szárazsággal jutalmazta a bőröm. A Phi Pazar Coffee Latte testápolóban azt imádom (az isteni illatán kívül), hogy ápoló olajokkal nyugtatja a kiszáradt bőrömet, mégis pillanatok alatt felszívódik, és nincs utána zsíros, olajos utóréteg. Ha Te sem szereted, ha rádtapad a ruha a testápolótól, viszont imádod a "tejeskávé" illatát, akkor neked is jó szívvel ajánlom ezt a testápolót! :) És ha már őszi testápolás, a A4BQC5WV kóddal választhatsz a rendelésed mellé egy ajakápolót is a Phi webshopban! 

The Ordinary:

Gondolom már észrevettétek, hogy nagy TO rajongó vagyok, persze tőlük is csak az összetevőlista csekkolása után vásárolok, viszont szép összetételű, hatékony formulákat kínálnak nagyon kedvező áron. A hámlasztóknál már említettem, hogy télen is kell a fényvédelem, hámlasztók és retinolok használatánál pedig nincs választás: KÖTELEZŐ! Az idei egyik kedvenc fényvédőm a márka SPF30-as fizikai fényvédője, imádom, amilyen szépen oszlatható a bőrön, félmatt végeredményt adva, és egy álom sminkelni rá. Az, hogy antioxodánsokat, aminosavakat, és lipideket is tartalmaz, már csak hab a tortán. 

A márka retinoljai közül a Granactive Retinoid 5% in Squalane-nek volt szimpatikus az összetétele, már használtam tavasszal, de valahogy nem sikerült rászoktatni magam a rendszerességre, így a hatásáról sem tudok bővebben nyilatkozni, azt leszámítva, hogy nálam semmilyen irritációt nem okozott, míg más márka retinoljától szinte minden esetben előfordul. Szkvalén alapú a formula, amit az én bőröm valahogy nem igazán akar elnyelni, azt tapasztaltam, hogy könnyebben felszívódik, ha keverem valamilyen hidratálóval / éjszakai krémmel. A rendszeres retinolhasználat csodákat művel hosszútávon, így az őszi fogadalmam az, hogy nem felejtem el használni! :) 

A Marula olajról már áradoztam egyszer a blogon, rajongásom azóta is tart, az őszi-téli szezonnal pedig csak tovább fokozódik. Annak ellenére, hogy egy hidegen sajtolt olajról beszélünk, cseppet sem nehezíti el a bőrt, vagy hagy túlzottan olajos réteget, én a nappali rutinba is simán be tudom illeszteni, az orrom területét kihagyva. Szemkörnyékre valami csoda, a szemkörnyékápolóm mellé szoktam egy cseppet eloszlatni, így sokkal ruganyosabb, ápoltabb a bőr estig. Eddig nem szerettem az olajokat az arcápolási rutinban, de ennek minden cseppje aranyat ér! 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4814276017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása