Beauty Heaven

Ünnepeljünk együtt! :) Blogszülinap + nyereményjáték + Cosmopolitan "Az év beauty bloggere" döntő

2018. szeptember 23. - zsu044

Annyira zsúfoltan indult a szeptember, hogy teljesen megfeledkeztem a blog szülinapjáról. De ezen a hétvégén triplán ünneplünk: a férjem szülinapját, a házassági évfordulónkat, és azt, hogy idén is bekerültem az ország legszínvonalasabb bloggerversenyének döntőjébe. Ennek kapcsán jutott eszembe a blogszülinap is, és az, hogy Nélkületek nem lenne blog a blog, így szeretnék Veletek együtt ünnepelni! :) ♥

_mg_4328.jpg

4 éve indítottam a blogom, de az első évben gyakorlatilag egyáltalán nem voltam aktív. Aztán az élet kegyetlensége szólt közbe, mert 3 éve elveszítettem Édesanyámat, és olyan mélypontra kerültem, amilyet nem is feltételeztem, hogy létezik. Az űr, amit maga után hagyott, betölthetetlen, és bármekkora fájdalom van a szívemben a mai napig, vissza kellett rázódnom a hétköznapokba. Újra visszataláltam a bloghoz, az én szeretett kis világomhoz, amit eleinte szinte csak magamnak írtam, hobbiként, de meglepődve tapasztaltam, hogy rajtam kívül más is olvassa! :)) Elkezdtek jönni a visszajelzések, hozzászólások, és ez még nagyobb lendületet adott. Majd a cégek látóterébe is bekerültem, ez tovább növelte a lelkesedésemet. Aztán félve ugyan, de 2 éve először neveztem a blogom a Cosmo versenyén beauty kategóriában, és shortlistes lettem. Ez volt az első jel, "hogy ez már komoly dolog"! :) Mindennel le voltam maradva, pl. nem Instáztam, stb., tehát volt mit pótolnom a többi versenytársammal szemben. A 2017-es évben igyekeztem javítani a hiányosságaimon, sikerrel, hiszen tavaly is bekerültem a döntőbe. Ez hiteles visszajelzés volt arról, hogy jó az irány. Bár tavaly sem nyertem, "csak" döntős voltam, ez számomra óriási megtiszteltetés, a szakmai zsűri döntése alapján a legjobbak között lenni, tervekkel és lelkesedéssel telve jöttem haza a Blogger Day-ről. Az idei évben minden eddiginél keményebben koncentráltam a blogra, igyekeztem még változatosabb, még minőségibb tartalmakat gyártani. Az egyik visszajelzést Tőletek kapom nap mint nap. Örömmel töltenek el a levelek, a posztok alatti hozzászólások, örülök, ha hasznosnak találtok egy bejegyzést, és én is sokszor kapok új infót Tőletek. A másik visszajelzést a cégektől kapom, hiszen egyre nagyobb bizalmat kapok tőlük, egyre több márkával dolgozom együtt most már hosszú távon is. A harmadik visszajelzés pedig, hogy idén harmadszor is döntős vagyok "Az év beauty bloggere" kategóriában, konkrétan ugrálva ujjongtam, amikor megkaptam az e-mailt. Most minden eddiginél izgalmasabb volt a várakozás, hiszen közel 500 nevezés érkezett (az összes kategóriára), így 18 napot (nem számoltam :D) kellett várnunk arra, hogy megtudjuk, a szakmai zsűri döntése alapján kik kerültek a döntőbe. És én is ott vagyok!! :)) 

cosmopolitan_shortlist_kiertesito.jpgAz, hogy "Az év beauty bloggere" díj ötünk közül melyikünket illeti, a szakmai zsűri döntésén múlik. De van egy "Közönség kedvence" kategória is, itt viszont a Ti szavazataitok számítanak.

Ha érdemesnek találtok a közönségdíjra, itt tudtok szavazni (a legalsó sorban vagyok), és már ezzel is részt vesztek egy nyereményjátékon:

 

https://cosmopolitan.hu/bloggerday-szavazas/

Én pedig szeretném megköszönni Nektek az elmúlt évet, és Veletek ünnepelni a blogszülinapot egy nyereményjáték sorozattal, elsőként a L'Occitane Aqua Reotier hidratáló krémjét nyerheti meg közületek egy szerencsés. A játékban való részvételhez nem kell mást tenned, mint írd meg a Facebookon található poszt alatt:

Milyen témakörökről olvasnál szívesen a blogon?

 

Kérlek vedd figyelembe, hogy a nyereményt postán maradó csomagként, vagy Foxpost automatába küldöm!

A játék 2018. szeptember 30-ig tart.

A kép alatt katt a "HOZZÁSZÓLOK" ikonra, és mehet is a válasz! :)

 _mg_4331.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr9414256441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása