Beauty Heaven

természetes rúzsok nyomában

2018. június 15. - zsu044

Már jó ideje leszoktam a "hagyományos" rúzsokról, mert hiába tökéletes némelyikük, nagy részük botrányos összetevőlistával büszkélkedhet, amit én nem szeretnék egész nap a számon viselni, evés-ivás közben lenyelni, stb.. Hát mit mondjak, nem egyszerű a természetes rúzsok között megtalálni az igazit, főleg, mert kevés a lelőhely, webshopból pedig rúzst rendelni...? Nekem még a kezemre húzott színmintával sem sikerül megállapítanom, jó lesz-e az én bőrtónusomhoz, nemhogy egy fotó alapján. Épp ezért vettem már pár nem megfelelő darabot, amiért néha lelkiismeretfurdalás fog el, ez aztán a felesleges pazarlás.. Na de térjünk végre a rúzsokra! :)

_mg_2777.jpg

Nem igazán vagyok jártas a sminkek terén, tudjátok, és inkább #skincareblogger vagyok, nem #makeupblogger, így az Alverde, Terra Naturi, Sante, Benecos, Inika, Dr. Hauschka natúrkozmetikumokon kívül nem nagyon ismerek más natúr márkát, amely kínálatában rúzsok is lennének. Ebből háromnak ismerem a lelőhelyét, (Alverde-DM, Terra Naturi, Hauschka - Müller) a többi webshop-os lenne, de azt meg nem rizikózom. A Dr Hauschka kínálatában nem találtam szebbet-jobbat, mint az Alverde vagy a Terra Naturi rúzsok között, így a posztban gyakorlatilag csak ennek a két márkának a termékei szerepelnek.

_mg_2767.jpg

PIROSAK:

Annak ellenére, hogy jó ideje hódít újra a piros rúzs, én csak tavaly találtam meg az első olyan árnyalatot, ami jól is áll. Az Alverde Color & Care 08 Cherry árnyalata szerintem elég "univerzális" piros, nem túl kihívó vagy feltűnő, de mégis piros. Szerintem még hétköznapokra is simán elmegy, aki esetleg kicsit gátlásosabb, és nem szeretné, ha mindenki őt bámulná, mert egy feltűnő száj közeledik, annak bátran ajánlom. Krémes, könnyen kenhető, és nem szárít, gyönyörű az összetétele, csupán egy aprócska gond van vele, (vagy velem), nekem elég könnyen felkenődik a fogamra. Próbáltam már úgy, hogy nem hidratálok alá, és próbáltam a "papírzsepire harapós" trükköt is, mégis ha ezt a rúzst viselem, vagy nem merek jóízűen nevetni, vagy 10 percenként csekkolom a fogaimat a tükörben.  _mg_1552_1.jpg

_mg_1573_1.jpg

Az Alverde Matt Lipstick 10 Kiss Red árnyalata már kicsit harsányabb, de nagyon precízen lehet felvinni az ajkakra a ceruzás kialakításnak köszönhetően. Kevésbé krémes, mint mondjuk a C&C, ezáltal kevésbé is kenődik el, illetve a fogakra kenődős probléma sem jött még elő a használata során, ami nem túl gyakori, ez valahogy nem annyira az én színem.

A Terra Naturi Lip Pen 04 Red Dress árnyalata is nekem már egy kicsit sok, pedig a kezemre húzott színmintákban nem sok eltérés látszik az első két árnyalat között, az ajkakon mégis a középső a legszolídabb árnyalat.

A 3 piros közül a középső áll legjobban, ez viszont kenődik, úgyhogy piros rúzs terén még nem találtam meg az igazit.

_mg_2779.jpg

_mg_2779_1.jpg

MAGENTA / PINK:

Nagyon szeretem (szeretném) ezt az árnyalatot viselni, de itt is az a helyzet áll fent, mint a pirosaknál: a tökéletes árnyalat az Alverde C&C 28-as Pink Magnolia árnyalata lenne, de hasonlóan piros társához, hajlamos a fogaimon landolni. Így megvettem az Alverde Matt Lipstick 20-as Magenta Love árnyalatát, mivel a ceruzás verzió bejött, ez viszont nagyon pink színű az ajkaimon, nem szeretem.. Ilyen a C&C 28-as:

_mg_1631_2.jpg

_mg_2783.jpg

NUDE-OK:

A nude rúzsok nálam az örök befutók. És igen, egyszer már megtaláltam a tökéletes formulát / árnyalatot egy Terra Naturi rúzs formájában, természetesen mire mentem újravenni, megszüntették.. :(  Ő volt az:

_mg_6423_1.jpg

Ez egy matt formula volt, amit tökéletesen lehetett oszlatni, és matt finise ellenére sem szárított. Tökéletes volt az árnyalat is, imádtam. A megújult Terra Naturi rúzsok / Lip Penek között még csak hasonló árnyalat sincs. Kár érte..

Eddig úgy voltam vele, hogy nude rúzzsal nem lehet mellényúlni. Nos, nekem 4-ből 3x sikerült! :D Ezeket az árnyalatokat szereztem be, mióta elfogyott az imádott TN rúzsom:

_mg_2785.jpg

Az első színminta az Alverde ceruzás kollekciójából származik, felkenve gyakorlatilag hullaszínű ajkakat varázsol nálam, de mindenesetre viccesen világos, nagyon természetellenes hatású. Tovább nem is ragozom, felesleges..

A 4 nude közül a kedvencem a képen a második, ez megintcsak egy Terra Naturi matt nude, 03 Mauve Affairs árnyalat. Lehetne egy árnyalattal világosabb, nude-osabb, de az utóbbi időkben kétségtelenül ő a kedvenc. Nagyon precízen használható, gyönyörű ajakszéleket lehet festeni vele, nem kenődik, matt, de nem az a brutál matt, nem szárít, szóval tökéletes, majdnem, csak egy leheletnyit lehetne halványabb. De tényleg jó.. Természetesen nincs fotóm vele, előbb-utóbb pótlom! :)

A harmadik szintén az Alverde C&C kollekcióból származó darab, 59 Dusty Nude, az ajkakon szerintem pont semmilyen, nem fed jól, csak több rétegben, kicsit gyöngyházas hatású, igazából említésre sem méltó rúzs, legalábbis rajtam.

A negyedik színminta pedig röviden tömören egy pocsék Alverde Lipgloss-tól származik. Ezt igazából színezett ajakápolónak szántam, annak nem felel meg, mert nem ápol eléggé, a bogyós szivacsos applikátor borzalom, kemény, és nehezen lehet vele felvinni a szájfényt. Az ajkakon szintén semmilyen, kicsit ragad, színt nem ad, max egy kis fényt, de semmiképp sem Lipgloss kategória. Ja, és borzalmas az íze. 

Összefoglalva az Alverde Color & Care-nek nagyon szép árnyalatai vannak, szerintem megéri kísérletezni, lehet, hogy csak én nem használom jól, de előbb-utóbb úgyis rájövök, hogyan kerüljem el a fogaimra kenődést! :)) A Terra Naturi Velvet Lip Pennel öröm dolgozni, ha megfelelő árnyalatot találtok magatoknak, szerintem a legjobb választás az itt említett rúzsok közül. Az Alverde Matt Lipstick nálam árnyalataiban bukott, ettől függetlenül jó választás lehet, az Alverde Lipgloss pedig egy szóval pocsék.

Hát ezeket sikerült összevásárolnom mostanában, ha van jó natúr-rúzs tippetek, várom! :)

zsu.jpg

Follow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:
logo_lila.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4614051170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása