Beauty Heaven

Alverde limitált kiadások | 2018 tavasz

2018. május 09. - zsu044

Az Alverdének volt egy kicsit uncsi korszaka, de az utóbbi időben annyi izgalmas újdonsággal rukkolt elő, hogy újra visszaszoktam a márkára, sőt, a mostani limitált darabok annyira jók, hogy nagyon bánom, hogy limitáltak.

_mg_2611.jpg

Kezdem rögtön a legnagyobb favorittal, ami abszolút újdonság az Alverdétől, ez egy bőrfeszesítő fluid. Az összetétele már elsőre is nagyon tetszett, (aloe juice alapú formula hialuron savval, koffeinnel, bio zöld tea, bio menta, bio gyömbér, és ír zúzmó kivonattal) de nem igazán tudtam, mire számítsak. Hazaérve azonnal ki kellett próbálnom a kezemen, az esti zuhany után pedig bevetettem az egész testemen. Áttetsző, folyékony kocsonyás állagú formula, amit a felkenés pillanatában el is nyel a bőröm. Azonnali bársonyos érzést, és ruganyos tapintású bőrt biztosít. Nagyon finom illata van, édeskésen mentás, nem tudnék egy illatot kiemelni. Nekem nagyon száraz a bőröm, önmagában nem lenne elég ez a formula, persze nem is az a szerepe, hogy kiváltsa a testápolót, így használata után jöttek a szokásos termékek, amiket épp használok. Annyira bársonyos, és más tapintású lett a bőröm, hogy másnap visszamentem a DM-be, és vettem még 4 flakonnal, de már azt számolgatom, vajon hány darabot használok el a lejárati időn belül, mert feltölteném a készletemet a maximális darabszámra. Még csak 1 hete használom, de a bőröm sokkal hidratáltabb, azt azért nem merem kijelenteni ennyi idő után, hogy feszesebb, de érezhető a változás. Én általában az első használatnál tudom, hogy szeretni fogom e az adott terméket, de 1 hét alatt minden kozmetikumnak eldőlt eddig a sorsa nálam. Ez pedig tipikusan az a termék, amit mindig szeretnék használni, mert isteni. Főleg ha az ár-érték arányt nézzük, 799 Ft a 250 ml kiszerelés. Ilyen összetevőlistával, hatással és árral verhetetlen termék a kategóriájában.

_mg_2612.jpg

Tusfürdők terén is meglepődtem, eddig nem volt olyan Alverde tusfürdő, amit megvettem volna teljes kiszerelésben. Most azonban két limitált darab is a kosaramban landolt. Az egyik a "Wohlfühlmoment" tusfürdő bio levendula kivonattal, és bio oliva olajjal. Imádom a levendulát, úgyhogy ezt "muszáj" volt megvennem, és nem csalódtam, isteni levendulaillattal vonja be a bőröm, és meglepően gyengéden tisztít. A másik az Indian Spirit, amit a neve alapján én meg sem szagoltam volna, de a férjem végigszagolta a teljes tusfürdőkínálatot, hogy magának melyiket válassza, és ő mutatta meg. Arra a tipikus füstös, túlzottan fűszeres illatra vártam, ehelyett egy édes, kókuszos, mennyeien aromás illat fogadott. Bio kurkumát, kókuszdió- és mandulakivonatot tartalmaz, kímélő tenzidekkel tisztít. Egyelőre egy darabot szereztünk be, de remélem még találok a DM-ben, mert ebből is KELL még egy pár darab tartalékba.

_mg_2613.jpg

Testápolóból sem választottam mostanában Alverdét, de kíváncsi voltam a limitált Hydro testápolóra. Ökológiai gazdálkodásból származó aloe vera levet és shea vajat tartalmaz további tápláló olajok és vajak mellett. Nagyon könnyű állagú testápoló, az én extraszáraz bőrömre majdnem kevésnek is bizonyul, viszont ez csúcsszuper lesz a nyári kánikulában, amikor nem bírom elviselni magamon a testápolókat, viszont valamiféle ápolással muszáj előállnom. Friss, természetes illatú, és tényleg egy pillanat alatt elnyeli a bőr, semmi nyoma nem marad.

_mg_2614.jpgAlverde kézkrémből volt már jópár kedvencem, legutóbb szintén egy limitált darabból raktároztam be, de amikor megláttam a "Jungle Breeze" kéz- és körömápoló balzsamot a polcon, az illata nem is érdekelt, annyira tetszik a csomagolása. Az már tényleg csak hab a tortán, hogy elképesztően finom illatú, egyszerre édes és savanyú, gyümölcsös és kókuszos, nem tudom behatárolni, milyen, egyszerűen csak trópusi nyár illatú. Kellően ápol, de nem zsírosít, pont tökéletes. Ökológiai gazdálkodásból származó kaktuszfüge és zöldtea kivonatot tartalmaz. Biztos, hogy ebből is beszerzek még 1-2 darabot..

_mg_2615.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr113902860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása