Beauty Heaven

a legjobb natúr arclemosók

2018. május 03. - zsu044

Épp a tavaszi kedvenceimet bemutató posztban említettem, hogy régebben le voltam ragadva először a LRP micellás víznél, majd áttértem a Garnier 3in1 micellás lemosójára, mert nem igazán volt választék natúr (káros anyagoktól mentes) arclemosók terén. Szerencsére ez ma már nem így van, jobbnál jobb arclemosókkal rukkolnak elő a márkák, a hazai piacon is. Most az általam próbált lemosók közül a legjobbakat mutatom Nektek.

_mg_2589_1.jpg

Kezdjük az egyetlen nem hazai termékkel. Az Alverde micellás arctisztító vizével először nem voltunk jóban, első használatra nem tetszett, hogy hozzáadott illatanyagot tartalmaz (bár a márkára jellemzően ez természetes illóolaj), majd utána az sem tetszett, hogy réteget hagy a bőrön, de végülis úgy voltam vele, ha már megvettem, elhasználom, és minél többet használtam, annál jobban megszerettem. Meglepő módon gyönyörűen kitisztította az orromon a pórusokat, eddig egy micellástól sem tapasztaltam ilyet. Tejsavat tartalmaz, ami egy gyengéd hámlasztó, emellett remekül hidratálja a bőrt. Szerette a bőröm, tiszta pórusok, hidratált bőr már a tisztítás során, szerintem újra fogom venni. Megtalálható a DM üzleteiben.

_mg_2594.jpg

A Magistertől két nagy kedvenc arctisztítóm is van, az Antiox-Cleankomplexről a tavaszi kedvenceimben már írtam, a lemosandó arctisztítók közül nálam ő a favorit. Nagyon lágyan, de alaposan tisztít, nem szárít, és csodaszép összetétele van. A másik kedvenc a Mandulatej arc- és sminklemosó. Ezt akkor szoktam bevetni, ha kicsit megviseltebb, szárazabb a bőröm, mert így már a tisztításnál extra táplálásban részesítem a bőröm. Nagyon gyengéd formula, használata után azonnal hidratáltabb, selymesebb a bőröm, nagyon szeretem. A másik eset, amikor gyakorlatilag életmentő, ha késő éjszaka kerülök ágyba, (sajnos előfordul, pedig nem a legbőrbarátabb dolog..) vagyis későn jutok el odáig, hogy le kéne mosni a sminket, vagy a fényvédőmet a napi adag piszokkal egyetemben. Ilyenkor nem mindig van kedvem végigcsinálni a soklépéses esti rutinomat, így semmi mást nem csinálok, mint ezzel a lemosóval makulátlanra tisztítom a bőröm, és kész. Azért próbálom elkerülni ezeket az alkalmakat, de legalább a tisztítás-hidratálás megvan egy lépésben. Mindkét arctisztítót megtalálod a Magister webshopban.

_mg_2591-2.jpg

A Blanche micellás vizével már találkozhattatok a blogon, azóta is a kedvenceim között szerepel. Rózsavíz és hamamelisz víz alapú lemosó, nagyon kellemes illattal, gyengéd, bőrkímélő összetétellel. Az egész márka olyan kis finom és csajos, ez a lemosó is. 

_mg_2598.jpg

A Phi kozmetikumtól is két kedvenc arctisztítóm van, a Meggy micella a leg-leg-leg-legnagyobb szerelem, egyszerűen imádom! Már írtam róla a blogon a Phi termékekből összeállított arcápolási rutin részeként, ha lehet, azóta mégjobban megszerettem. Ez egy kétfázisú micellás lemosó meggymagolajjal, fantasztikusan szép összetétellel, használatával nemcsak tiszta, de hidratált és ruganyos is lesz a bőröm. Egyszerűen tökéletes, felesleges tovább ragozni. A másik Phi-kincs a Make down sminklemosó, (zseniális elnevezés..) amivel nagyon gyengéden, de pillanatok alatt eltávolítható a smink. Az összetevőlistával azonnal levett a lábamról, tartalmazza mindkét virágvizet, ami nélkül nem tudom elképzelni az arcápolási rutinomat, ez a bio levendula virágvíz, és a narancsvirágvíz. Függőség. ♥ Mindkét terméket megtalálod a Phi webshopban, rendelésed mellé pedig egy tetszőlegesen választott ajakbalzsamot kapsz ajándékba a A4BQC5WV kóddal! 

_mg_2601.jpg

Végül két termék a Naticstól. Kb. fél éves az ismeretségem a márkával, ehhez képest elég sok kedvencem van már tőlük, a blogon is több Natics termékről olvashattatok már. Többek között a Detox BHA arclemosóról is, ami szintén stabilan befészkelte magát a rutinomba. Elsősorban akkor nyúlok ezért a lemosóért, amikor a ciklusomnak köszönhetően megvadulnak a hormonjaim, és ezt a bőröm jópár pattanással díjazza. Ilyenkor nálam csodaszer, segít lehúzni a gyulladást, használatával sokkal hamarabb lesz újra szép és tiszta a bőröm. Az Eau Micellaire újdonság a Natics termékpalettáját, én máris szerelembe estem vele, elképesztő illatorgiával varázsol el arctisztítás közben, amit a damaszkuszi rózsavíz ás a vanília kivonat biztosít. Mesés kombó. A Naticsra jellemző makulátlan, minőségi összetétel jellemzi mindkét terméket.

_mg_2597.jpg

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7213888172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása