Beauty Heaven

L'Occitane workshop + Aqua Réotier termékbemutató

2018. április 19. - zsu044

Nemrég a L'Occitane Academy of Senses workshopján blogger társaimmal megismerhettük a L'Occitane legújabb kollekcióját, az Aqua Réotier termékcsaládot, és egy szép kis selyemkendőt is festettünk, saját kezűleg. 

_mg_2359.jpg

Az eseményre az Industrial Studioban került sor, fotósként nem is tudtam más szemmel nézni a terepet, mint pl. "Óó, itt gyönyörű kismama-fotót lehetne készíteni, itt cuki családi képet", stb.. Persze fotós és blogger létemre elindultam a fényképezőgépem nélkül, csak az autópályán jutott eszembe valahol félúton, így maradt a mobilos fotózás, az is csak elkapkodva, időhiány miatt. 

l_occi_collage.jpg

Rövid, tömör, lényegretörő prezentáción ismerkedtünk az új termékcsaláddal, ami elsősorban a 20-as korosztályt veszi célba, amikor a legfontosabb bőrápolási kérdés a hidratálás. Az Aqua Réotier kollekció Provence Réotier forrásának kálciumban gazdag vizével 24 órán keresztül hidratál, és hatékonyan biztosítja a bőr megfelelő nedvességtartalmát. A termékcsaládot arctisztító gél, hidratáló szérum, és ultra hidratáló gél illetve krém alkotja.

locci.jpg

3c3a55d7-0975-4b76-9cba-b7a9fdb61926.jpegA prezentáció után egy mini-oktatást követően ezekben a "kádakban" mindenki megfestette a saját selyemkendőjét, illetve egy papírlapot is színesebbé varázsolhattunk a tanult technikával. Az én "művemet" a nyitó-képen láthatjátok. Természetesen az Aqua Réotierhez passzoló színvilággal dolgoztunk. A kendő, és az elkészült kép száradását / vasalását követően én indultam is haza, mivel egy 250 km-es út állt még előttem. Távozáskor egy-egy L'Occitane csomaggal kedveskedtek a résztvevőknek, ami az új termékcsalád tagjait tartalmazta. Választhattunk, hogy a gélt vagy a krémet szeretnénk, én a krém mellett döntöttem, a bőröm legnagyobb örömére. 

Igazán jó kis nap volt, és szuper termékeket ismertem meg, köszönöm L'Occitane! ♥ Az Aqua Réotier kollekciót megtaláljátok a L'Occitane üzletekben, és a webshopban.

  

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr713823690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása