Beauty Heaven

Magister Products újdonságok

2018. március 14. - zsu044

Lassan 2 éve ismertem meg a Magister Products márkát, és azonnal beleszerettem, mert termékeik makulátlan összetételű natúrkozmetikumok, mégis rácáfoltak az unalmas natúr illatokra és textúrákra. Sok terméküket próbáltam már, és még soha, egyetlen termékükben sem csalódtam. Ennyi idő, és ennyi termék kipróbálása után még mindig meg tud lepni a márka, most két új terméküket teszteltem, és hát mit is mondjak, le vagyok nyűgözve..

_mg_2096.jpg

Pandacukor multimaszk

Biztos sokan szembesültetek már azzal a problémával, hogy az arcbőrötök különböző területei más bőrápoló termékeket kívánnak. Egy arcmaszk esetében ez különös kihívás lehet, főleg, ha a T-vonal területe zsírosodásra hajlamos, míg az arc többi része intenzívebb ápolást igényelne. Az én bőrtípusom is kombinált, az orr-áll területén mitesszerek jelentik a fő problémát a leggondosabb reggeli-esti arctisztítás ellenére is, az orrom területe enyhén hajlamos a zsírosodásra, az arc-homlok területe normál, míg a szemkörnyékem száraz-vízhiányos. Már abszolút gyakorlottan kezelem ezt a "kihívást", pláne amikor ilyen praktikus termékkel találkozok, mint a Magister Pandacukor multimaszkja. De mi is az a multimaszk? Íme:

_mg_2104.jpg

A maszk fekete része aktív szenet és Holt-tengeri iszapot tartalmaz, ezt kell a zsírosabb, pattanásos / mitesszeres részekre felvinni, az arc többi részére pedig a fehér maszkot, ami fehérliliom olajjal, fehéragyaggal, és extrém hatékony vízmegkötő formulával gondoskodik a bőrápolásról. Én az orr-áll területére szoktam a fekete maszkot alkalmazni, mivel itt vannak mitesszereim, az arcom többi területére pedig a fehér maszkot. A fekete maszk gyönyörűen kitisztítja a pórusaimat, míg az arcom többi része pihe-puha és hidratált lesz a maszk hatására. Minden bőrtípus esetén hatékonyan alkalmazható, szerintem az orr területén majdnem mindenkinek elkél a fekete maszk tisztító hatása, míg a zsíros bőrű egyének esetében is mindig van hidratálásra szoruló terület. Illata egészen különleges, vaníliás-ánizsos cukorka illat, de egyáltalán nem sok, és nem túlzás, inkább ínycsiklandozó. Hatása valóban zseniális, heti 1-2 alkalommal használva gyönyörűen kordában tudom tartani a mitesszeres területeket, nagyon szépen kitisztítja a pórusaimat, míg az arcom többi részének nagyon jól esik a fehér maszk nyugtató, hidratáló hatása. A maszkot a mai napon még akciós áron 2.511 Ft-ért vásárolhatjátok meg, de utána is nagyon kedvező áron lesz elérhető a Magister webshopban. 

Body Bon Cherry testradír

Imádom a testradírokat, de az utóbbi időben szinte csak és kizárólag kávés testradírokat használtam. Már az agyam is elkönyvelte, hogy ha natúr testradírról van szó, az csakis kávé alapú lehet. A Magister megint egy picit elrugaszkodott a megszokottól, és előrukkolt egy kakaóvajas-cseresznyeolajos alapú testradírral, melyben Holt-tengeri só és finomszemcsés habkőpor gondoskodik a hatékony peelingről, mindezt olyan illattal, amit nem is tudok szavakba önteni. Ez már illatorgia, csokis-kakaós-cseresznye édes-savanyú illatáradata, fenséges! Az állaga is isteni, habkönnyű, krémes puhaság, amit nagyon könnyű eloszlatni a bőrön, és miközben kényeztetően ápol, mégis kellően radíroz, úgy ahogy van tökéletes! A testemen nagyon száraz a bőröm, ha kimarad 1-2 testápolózás zuhanyzás után, a lábaimon néha a hámlásig fajul a dolog, ez a testradír egy álom a bőrömnek: használatával megszabadul a bőröm ezektől a száraz, hámló részektől, megnyugszik, elmúlik a feszülés, húzódás, pihe-puha, illatos bőr a végeredmény. Most arra kell "vigyáznom", hogy ne használjam minden nap, mivel teljesen függő lettem, heti 2-3 alkalommal viszont ujjongva viszem fel a bőrömre.

_mg_2100.jpg

_mg_2099.jpg

Mint látjátok, itt szó sincs unalmas natúrkozmetikumokról, ha ismeritek a Magistert, akkor már sejtitek, bár ezek a termékek még talán az eddig általam próbáltakat is felülmúlják, ha pedig még nem, akkor irány a webshop, én minden terméket jó szívvel ajánlok, még azokat is, amiket nem is próbáltam, mert ez az a márka, amiben 1000%-ig biztos vagyok, hogy nem fog csalódást okozni semmilyen téren! 

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr9413738792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása