Beauty Heaven

Pure by Pixibox exkluzív Natics termékkel | 2018 február

2018. március 12. - zsu044

Ezt a Pure by Pixi kiadást izgatottan vártam, tetszett a márka-felhozatal, a Pixiben először az Ilcsi is képviselte magát, plusz 100 szerencsés megrendelő egy exkluzív, limitált Natics terméket is magáénak tudhatott. Én is a szerencsések közé tartozom! ♥

_mg_2119_1.jpg

Az én dobozom tartalma:

  • Ilcsi Meggy & kökény habkrém | 50 ml teljes kiszerelésű termék (ajánlott fogy. ár: 4.999 Ft)
  • Dove Original dezodor 0% alumíniumsóval | 150 ml teljes kiszerelésű termék (ajánlott fogy. ár: 1.099 Ft)
  • Dr Organic Tusfürdő bio teafaolajjal | 250 ml teljes kiszerelésű termék (ajánlott fogy. ár: 2.400 Ft)
  • Nacomi Fluffy áfonyás bőrradírozó fürdőkrém | 40 ml utazó méret (180 ml ajánlott fogy. ár: 1.590 Ft)
  • Nuxe Hidratáló nappali krém | 15 ml minta termék (40 ml ajánlott fogy. ár: 6.190 Ft)
  • Natics Hydra-N l'air hialuron szérum | 30 ml teljes kiszerelésű termék (ajánlott fogy. ár: 11.290 Ft, azok a Pure by Pixibox tulajdonosok, akiknek a dobozában nem volt ilyen termék, de szeretnék megvásárolni, március 14-ig 7.990 Ft-os áron juthatnak hozzá a Natics webáruházában, díjmentes szállítással)

Azért az ajánlott fogyasztói árak láttán szerintem egyértelmű, megérte-e megrendelni ezt a kiadást...

Többször említettem már, milyen sok márkát ismertem meg a Pixi által, ezek közül sokat megszerettem, és a mai napig használom a termékeit. Az egyik ilyen Pixi-általi szerelem a Natics, több termékükről olvashattatok már a blogon, és egész biztos, hogy a jövőben is lesz a termékeikről megjelenés, hiszen tényleg nagy kedvencemmé vált a márka, professzionális minőségű natúrkozmetikumok széles palettáját kínálják. Ebben a kiadásban egy egészen különleges, limitált terméküket találta a dobozban lapulni 100 szerencsés megrendelő. Nagyon-nagyon reméltem, hogy az én dobozomban is lesz egy,  kíváncsi voltam a termékre is, a csomagolásra is. Egy 30 ml-es hialuron szérum öltözött ünnepi Pixi-ruhába erre az alkalomra, a márkától megszokott finom pasztell árnyalatokban. Mint a neve is sejteti, a hialuronsav a szérum főszereplője, a többi isteni összetevő közül amit még kiemelnék, az a 4% PHA - polyhydroxi sav, ami egy nagyon gyengéd hámlasztó. Ez egy álomtermék számomra: imádom a szérumokat, a pipettás üvegeket, a hámlasztókat, és ez esetben is a Natics magas minőségű, tiszta összetételével élvezhetem ezek összességét. Ez a pár nap használat nem volt elég egy kiforrott véleményre, röviden annyit a termékről, hogy elképesztően könnyű formula, nagyon hamar beszívódik, és légiesen könnyed illatú. A dobozból több termék hosszútávú hatására is kíváncsi vagyok, így mindenképp lesz egy részletesebb poszt, ez most csak amolyan doboz-bemutató.

Az Ilcsitől megmondom őszintén kis kiszerelésre számítottam, így nagyon meglepődtem, amikor megláttam a teljes kiszerelésű Meggy & kökény habkrémet, amivel ráadásul régóta szemezek, szívesen kipróbáltam volna, ugyanis víz- és vitaminhiányos, vérszegény, sápadt bőrre ajánlják. Az összes jellemző a bőrömre, így kíváncsian állok a teszt előtt. Most nagyon felhalmozódtak a tesztelni való termékek, így nem vetettem be ezt a habkrémet is, mert nem tudtam volna biztosan, éppen melyik termékre mi volt a bőröm reakciója, ezt a krémet mindenképp külön szeretném tesztelni, és véleményezni is. A kézfejemen azért muszáj volt kipróbálnom, a szuper állaga mellett elképesztően fincsi meggyes-marcipános illata van!

A Dr Organic tusfürdőnek is örültem, szeretem a márka termékeit, és ezt a tusfürdőt még nem próbáltam, mindig leragadok a levendulásnál! :)) Kellemes, üde és frissítő mentolos-teafás illata van, nagyon kellemes élmény a használata, de eltettem nyárra, akkor lesz csak igazán értékes darab! Szereti az amúgy nagyon érzékeny bőröm, nem húzódik, nem feszül a használata után. Szuper darab!

A Nuxe nappali hidratálóját szintén félretettem, utazásokhoz nagyon praktikusak az ilyen kis kiszerelésű termékek, így nem kell egy komplett bőröndöt a kozmetikumokra áldozni, csak egy felet! :D 

A Nacomi márkát sem ismertem eddig, köszi Pixi! :) Egy ínycsiklandozó illatú bőrradírozó fürdőkrém volt a dobozban, nagyon izgi termék, az illata tényleg elképesztő, az állaga nagyon krémes, a cukorszemcsék pedig pont kellemes peelinget biztosítanak. A www.beautyq.hu webáruházban további finomságok találhatók!

Szerintem ez egy igazán tartalmas Pure kiadás volt, komplett testápolás, arcápolás, peeling, hámlasztó, minden volt a dobozban, köszi Pixi-csajok a sok-sok munkát, amivel ismét ilyen remek boxot hoztatok össze! ♥

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4313734658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása