Beauty Heaven

natics sérum C22 C-vitamin booster | amit azonnal akarni fogsz!

2018. január 15. - zsu044

...legalábbis én azonnal akartam, amint megláttam a webshopban az összetevőlistát. Komolyan szemet gyönyörködtető az INCI, magyar piacon még nem találkoztam ekkora hatóanyagtartalommal bíró termékkel. Mint a neve is mutatja, 22% stabil C-vitamint tartalmazó szérumról van szó, emellett Ferulic-sav, A- és E-vitamin, hialuronsav, és egyéb csodálatos hatóanyagok dolgoznak nap mint nap a rugalmas, egységes, fiatalos bőrért. 

_mg_1502.jpg

Alig vártam, hogy megérkezzen hozzám ez a csoda, és felkenhessem végre a bőrömre. Sok C-vitaminos terméket próbáltam már, (persze ilyen csodás hatóanyagkombót még nem), így tudtam, hogy ez kell a bőrömnek, pláne ekkora töménységben. Szerencsére nem kell sokat várnunk egy-egy termékre, a Natics nem csak kozmetikumokban professzionális, kapcsolattartásban és extragyors rendelés lebonyolításban is topon vannak. 

A C-vitamin áldásos hatásairól már többször is írtam a blogon, de sosem árt ismételni, összefoglalni az eddigieket, mert megfelelően adagolva és alkalmazva csodát tesz a bőrünkkel.

  • az anti-aging rutinok kulcsfontosságú összetevője, serkenti a kollagéntermelést, így valóban képes eredményt produkálni ráncok terén
  • ideális segítség a foltok, hegek elleni küzdelemben
  • csökkenti a pattanások okozta gyulladásokat
  • hatékony antioxidáns
  • segíti a fénykárosodott bőr regenerációját
  • növeli a fényvédők hatékonyságát

Mint már említettem, sok C-vitaminos készítményt próbáltam, volt, amelyik hatástalannak bizonyult, volt, amelyiket szerettem, de egyik sem hozta azt a hűha hatást, amit a Natics boostere. Hogy mégis miért? Több szempontot is figyelembe kell vennünk, ha kimondottan a C-vitaminra fókuszálva szeretnénk terméket vásárolni.

  • fontos, hogy mennyi hatóanyagot tartalmaz az adott készítmény. Ha az összetevőlista végén kullog csak a C-vitamin, nem fogjuk azt a hatást elérni, amit várunk.
  • tiszta C-vitamin (Ascorbic Acid) esetében bátran alkalmazzunk 10-20% töménységű készítményeket, de vegyük figyelembe, hogy az Ascorbic Acid nehezen stabilizálható, és nem megfelelő tárolás esetén könnyen lebomlik (akár pár hét alatt)
  • a C-vitamin hatása fokozható más antioxidánsokkal, mint pl. E-vitamin vagy Ferulic sav. Előny, ha a kiszemelt termék ezekből is tartalmaz.

Miben más a Natics C22 C-vitamin boostere?

  • a legtisztább, minőségi alapanyagokból készült, 71% bio összetevőkkel
  • 22% stabil C-vitamint tartalmaz (S.A.P. = Sodium Ascorbil Phosphate), mely a szérum teljes élettartama alatt hatékony marad!
  • a S.A.P. mellett olyan hatékony antioxidánsokat tartalmaz, mint A- és E-vitamin, és Ferulic sav. Külön-külön is fantasztikus hatóanyagok, de egymás hatását erősítve igazi antioxidáns bomba a bőrnek.
  • a hálózati antioxidánsokon felül pink grapefruit hidrolátum, Bisabolol, B5-vitamin, hialuron sav, és természetes koffein dolgozik a foltmentes, fiatalos bőrért minden használattal.

_mg_1497.jpg

Tapasztalatom:

Első benyomás, illat, állag:

A csomagolás a márkától megszokott letisztult, igényes, minőségi airless tégely, mely fantasztikus adagolást tesz lehetővé. A tégely hátoldalán egy keskeny sávban láthatjuk, hogy milyen mennyiség van még a tégelyben, mikor kell újra rendelnünk ezt a csodát. Illata elképesztően friss, üde, és citrusos, mintha egy lédús, zamatos grapefruitba harapnánk. Állaga közepesen lágy folyadék, nem a vízszerű szérum kategória, mely aranyló sárga színben pompázik.

Használata, hatása:

Első két alkalommal az esti arctisztítást követően közvetlenül vittem fel a bőrömre, majd a szérum fölé következett az Inca Régénérant rich verziója, melyet éjszakai krémként használok. (tapasztalataimat az Inca hialuron arckrémről ITT olvashatod) Ebben az esetben a C22 koncentrált C-vitamin tartalmának köszönhetően egy hajszálvékony réteget hozott létre a bőrömön. Van, akinél maradéktalanul felszívódik, az én bőrömnek valószínű túlságosan tömény volt ebben a formában, így elkezdtem játszani az adagolással, és az Incához keverve kezdtem használni. Végül a fele-fele arány bizonyult ideálisnak az én bőröm esetén, de természetesen az alkalmazást mindenkinek magának kell kitapasztalnia, mit szeret a bőre, hogy a legoptimálisabb a használata. Nekem boosterként vált be legjobban, egyszerűen imádom amit az Incával együtt produkál a bőrömön. Reggelre üde és kicsattanó bőrrel ébredek, és már 1 havi használat után látom a bőrömön a változásokat. A múltamban elkövetett felelőtlen napozások és szoli-maratonoknak köszönhetően pigmentfoltokkal és a koromnál hamarabb megjelenő apró ráncokkal küzdök, a tudatosan felépített bőrápolási rutinnak és a folyamatos fényvédő használatnak köszönhetően ezt mára elég szépen tudtam korrigálni, de napról-napra látom, hogy a C22 használatával egyre egységesebb a bőröm. Szerencsére pattanásaim csak ritkán vannak, de a C22 ezekre is csodaszer: a gyulladt pattanásra töményen vittem fel a szérumot éjszakára, és reggelre szépen lehúzta a gyulladást, sokkal hamarabb gyógyult, mint ahogy C22 nélkül gyógyult volna. Használatvával ruganyosabb is lett a bőröm, tényleg nagyon szeretem azt a hatást, amit reggelre produkál. Egyelőre csak éjszakára alkalmazom, mert a nappali rutinomban egy 10%-os Niacinamide szérumot használok, és a két hatóanyagot nem célszerű együtt alkalmazni, mert a Nia a C-vitamin hatását feloldja. De tekintve, hogy a C-vitamin a fényvédők hatékonyságát is növeli, tavasztól lehet, hogy a nappali, és az esti rutinomban is bevetem. (fényvédőt MINDIG használok, télen-nyáron, ha süt, ha nem, de ezt már annyit szajkóztam, hogy szerintem kívülről tudjátok..) A C22 nálam 150%-osan bizonyított, bombabiztosan befészkelte magát a rutinomba, már az INCI láttán tudtam, hogy must have kategória, de ezt nagyon hamar be is bizonyította. Nagyon univerzális termék, minden bőrtípusra ajánlott, és többféle problémát is orvosol, illetve megelőz egyszerre, így szerintem bármilyen bőrápolási rutinban ott a helye: legyen az akár anti-aging, pattanásokat fókuszba vevő, túlzott pigmentáció, hegek, elszíneződések kezelése, vagy egyszerűen csak prevenció, a C22 minden téren bizonyítani fog. 

_mg_1496.jpg

A natics.hu-n részletesen olvashattok az összetevőkről, illetve a használatát illetően további tippeket találtok.

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7813567209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása