Beauty Heaven

professzionális bőrápolás Natics termékekkel

2017. december 19. - zsu044

Professzionális minőség, magas hatóanyagtartalom, a legtisztább organikus alapanyagok, természet adta illatok, igényes és praktikus csomagolás, makulátlan összetevőlista, maximális bőrápolás. Nem, ezek nem jól kifundált marketingdumák, üres ígéretek. Ez a Natics. 

_mg_1333-sima_1.jpg

Már többször szabadkoztam a blog Facebook oldalán, hogy nem értem, miképpen kerülte el a figyelmemet eddig ez a zseniális magyar márka. Amikor a webáruházukban a termékekre kattintva elkezdtem olvasni az összetevőlistákat, komolyan ujjongani tudtam volna örömömben.. Hát igen, kit mi tesz boldoggá!? :D Én teljesen lázba jöttem, csak kattintottam termékről-termékre, és gyönyörködtem a sok makulátlan INCI-ben. Hogy miben más a Natics? Végre kishazánkban is egyre több minőségi natúrkozmetikumokat gyártó céggel találkozhatunk, de a Natics többmindenben is egyedülálló.

  • Nem találkoztam még magyar piacon ekkora hatóanyagtartalommal. Ilyen termék többek között a C22 C-vitamin Booster, 22% stabil C-vitamin tartalommal, azonnal tudtam, hogy ez KELL nekem.
  • Ami még rendkívüli, az a márka tökéletességre törekvése. Nem érik be az olcsó alapanyagokkal, sőt, még a minőségi összetevők között is a legjobbat kutatják fel. Abszolút rászolgáltak a professzionális jelzőre, bár ha lehetne, ezt én még tovább fokoznám.
  • Még egy különlegessége a márkának, hogy ugyanazon arckrémek soft és rich változatban is elérhetőek, vagyis a vásárló eldöntheti, hogy egy könnyedebb, vagy egy gazdagabb arckrém kerüljön a kosarába ugyanazon arckrémből. Nálam például ez az opció telitalálat, tudtam, hogy a bőrömnek gazdagabb táplálásra, magas hatóanyagtartalomra, anti-aging összetevőkre van szüksége, így az Inca Régénérant hialuron arckrémre esett a választásom. Rövid tesztelési idő után kiderült, nappalra elég a soft verzió, hiszen ilyenkor több réteg kerül a bőrömre, éjszakára viszont elkél a rich gazdagabb táplálása. A soft normál, vagy zsírosabb bőrű egyének igényeit szolgálja, a rich a száraz bőrűekét, nálam pedig a nappali / éjszakai krém szerepét töltik be, tökéletesen!
  • Gondolkodtam egy darabig, van e értelme ide sorolnom a csomagolást, hiszen látszólag nincs semmi extra benne, egyszerű, letisztult, igényes flakonok, ennyi. De mégis a kivételekhez sorolom, mert sok terméknél szoktam kivetnivalót találni a csomagolásban. A hatóanyagok minőségének megőrzéséhez alap az airless tégely, amiben a kence nem érintkezik a külvilággal. A Natics termékek természetesen ilyen tégelyt kaptak, tökéletes adagolóval: pontosan annyi krémet ad, amennyit én akarok. Nincs akadozás, nagy adagok kispriccelése, stb-stb, finom, precíz adagolófej. Ennyi. Biztosak lehetünk benne, hogy az arckrém, szérum, stb. az utolsó cseppig ugyanazt a minőséget nyújtja. 

Azt hiszem, kicsit hosszúra nyúlt a márka ismertetése, de ezek mellett nem lehet szó nélkül elmenni, hiszen engem mindig is érdekelt, és fontos volt, mi van a név mögött. Sajnos a natúrkozmetikum kifejezés kicsit elcsépelt lett mára, néha csak pislogok egy-egy összetevőlistát elnézve, ami natúrkozmetikum címszó alatt fut, és sajnos annyi ígéretekkel teli termék van a piacon, hogy bizonygatni kell, ha valami tényleg jó, és kitűnik a többi közül. A Natics minden bizonnyal ilyen, egy kitűnő, professzionális natúrkozmetikumokat előállító brand.

_mg_1396.jpg

Na de jöjjenek már végre a termékek, igaz? :) A képen látható csodákat használom már egy ideje, és egytől-egyig nagyon elégedett vagyok a termékekkel. Egy alap rutinnak tökéletesen elegendőek, természetesen ki tudnám még egészíteni a webáruházból egy-két szérummal, hámlasztóval a dolgot, de egy tisztességes alap rutinnak tényleg elég, amit a képen láttok. 

A Detox BHA arclemosó egy méregtelenítő, micellás arclemosó gél aktív szénnel. Annyira gyönyörűen le van írva a webáruházban, melyik összetevő miként hat, hogy feleslegesnek érzem részletezni az összetevőket, nézzétek meg a linken, tényleg profi leírást találtok minden terméknél! A fekete színt látva az volt az első gondolatom, milyen mókás képeket tudok majd készíteni fekete arccal, de a bőrre felvíve fehéres géllé változik. Mivel SLS mentes, gyengéd arctisztítóról van szó, természetesen nem habzik fel, de remélem már kezd kihalni mindenkiből az a gondolat, hogy minél habosabb egy tusfürdő / sampon / arclemosó, annál hatékonyabb. (én inkább úgy fogalmaznék, annál károsabb) Nagyon gyengéden, mégis alaposan tisztít. Szerencsére nincsenek pattanásaim, a T-vonalban fordulnak elő undok kis mitesszerek, de mióta ezt a lemosót használom, napról-napra tisztábbak a pórusaim. Hiába, az aktív szén és a BHA kombó megteszi a hatását! Épp csak egy cseppnyi kell az arc-nyak-dekoltázs megtisztításához, így a 100 ml-es kiszerelés is hosszú ideig hű társunk lesz.

_mg_1338.jpg

A C22 C-vitamin Booster úgy gondolom egy külön posztot érdemel, így legalább még egy kis időt adhatok a terméknek, és több tapasztalatot tudok majd megosztani Veletek erről a zseniális Boosterről! Elöljáróban annyit: SZERELEM! ♥

Nappali és éjszakai arckrémnek mint már említettem, az Inca Régénérant soft és rich verziót használom, éjszakára a C22 Boosterrel felturbózva. Ez esetben is részletes összetevőlistát találtok a weben, katt-katt! A leírást olvasva azonnal tudtam, hogy erre az arckrémre van szüksége a bőrömnek, nyilván mindenki tudja, kitapasztalta, mit szeret a bőre, de a webáruházba regisztrálva egy bőrtípusteszt is a segítségünkre van a megfelelő termékválasztásban. Választásomat a teszt is megerősítette, és egyéb csodákat is ajánlott, amiket szintén szeretnék a későbbiekben kipróbálni, és bővíteni a Natics-rutinomat. Az Inca egy regeneráló, anti-aging hatóanyagokkal telepakolt koncentrátum. Illata rendkívül karakteres, egyedi, kicsit füstös, (nézzétek el nekem, sosem voltam jó az illatok leírásában) és annyira a természet illata, hogy valóban az inkák birodalmában érzem magam, míg felviszem a bőrömre. Nagyon lágy, mégis tápláló textúrájú mindkét formula, nyilván a rich gazdagabb, de mindkettő ugyanúgy siklik a bőrön, lágy, pihe-puha, ápolt bőrfelületet hagyva maga után. Reggelre gyönyörű, "feltöltött" arcbőrrel szoktam ébredni, (Inca rich + C22) imádom ezt a hatást. Nappalra pedig a rétegzős rutinomba beillesztve használom az Inca softot, szérum fölé, majd erre kerül a fizikai fényvédőm, amit végül a smink zár. Pillanatok alatt beszippantja a bőröm, viszont estig gyönyörűen ápol. Sok arckrémnél éreztem estére, hogy elmélyülnek a mimikai ráncaim, és olyan nyúzott a bőröm, az Incával ez megszűnt. Gyönyörűen lehet rá sminkelni, minden szépen oszlatható fölötte, nem morzsolódik, de nem is csúszik meg, tökéletes. Professzionális hatás káros összetevőktől mentesen, kompromisszumok nélkül. Köszönöm Natics! ♥

_mg_1342_1.jpg

A C22 Booster tapasztalataival is jövök nemsokára, így is elég hosszú poszt lett a márkaismertető miatt, és a C22-ről kicsit bővebben szeretnék majd írni.. 

❄︎ Nagyon boldog ünnepeket kívánok Nektek! ❄︎

zsu.jpgFollow me:

 fb.jpgyoutube_1.jpginsta.jpg

Fotók:logo_stylish_calligr.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr7513512787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása