Beauty Heaven

Christmas Wishlist

2017. december 16. - zsu044

Igazából lehet, hogy furcsa, hogy megosztom Veletek a karácsonyi kívánságlistámat, hiszen ez elég szubjektív dolog, és abszolút rólam szól, de én nagyon szeretem mások kívánságlistáit nézegetni, és olyan is előfordult már, hogy másvalaki listájáról kaptam ihletet egy-egy darabhoz. Magyarországon még abszolút nem divat szülinapon, karácsonykor, vagy más ünnep alkalmával listát írni, amiről a rokonok, barátok választhatnak a saját pénztárcájukhoz mérten, pedig szerintem zseniális dolog, hiszen ha mondjuk én egy párnahuzatot szeretnék, abszolút nem mindegy, milyen színű, anyagú, méretű, stb-stb. darabot kapok. Így elkerülhetők lennének a felesleges pénzkiadások, haszontalan ajándékok, hiszen a listán konkrét, előre kiszemelt, esetleg régóta vágyott darabok szerepelnek. Íme az én listám:

wishlist.jpg

1. csillámló párnahuzat - H&M Home

A lakásomban a fehér szín a domináns, szürke kanapéval és kiegészítőkkel. Nagyon szeretem a minőségi anyagokat, és a H&M Home-ban mindig találok az én dizájnomhoz passzoló darabokat. Ez is egy ilyen darab.

2. háziköntös - H&M Home

A hűvösebb idő beköszöntével szeretek otthon köntösökbe burkolózni, és mivel tényleg kihasználom őket, az én darabjaim már eléggé lestrapáltak, jól jönne egy új. Tetszik ez a pihe-puha anyagú köntös, természetesen szürke színben, hogy ez is passzoljon a lakáshoz! :) 

3. szikrázó hópehely medál - Pandora

Már tavaly is szemeztem ezzel a medállal, de akkor lebeszéltem magam róla, mondván, szezonális darab. De idén ismét elérhető, és nekem ismét szerelem...

4. Karl Lagerfeld kulcstartó - ecipo.hu

Szeretem ezt a stílust, a kocsikulcsomra évek óta keresek valami hozzám illő kulcstartót, ez tetszik, és a színvilág is passzol, a fekete-fehér nálam örök.

5. Pocket Agenda - Louis Vuitton

Kb. 17 éves korom óta határidőnaplóból élek, nekem nélkülözhetetlen alapdarab. Régebben hatalmas filofaxokat vettem, amik valahogy mindig a fiókban landoltak egy idő után, hiszen nem mindig bőrönd méretű táskákkal járkálok, főleg nyáron, amikor crossbody bageket részesítem előnyben. Ebből aztán sokszor lett kalamajka, mert minek a határidőnapló, ha nincs mindig velem? Az utóbbi pár évben már komoly kihívást jelentett a beszerzése, mert egyik sem felelt meg az elvárásaimnak: kis méret, ne legyen spirálos, mert akkor nem tudok szépen írni a bal oldalra, heti beosztás, igényes külső. Idén eldöntöttem, hogy befektetek egy időtálló, igényes, gyönyörű darabba, erre az ikonikus LV zsebnaptárra esett a választásom. A bőr tokba csak egyszer kell befektetni, utána a belső megvásárlása nem sokkal több kiadás évente, mint egy snassz határidőnaplóé. 

6. arctónus tökéletesítő BB krém - Omorovicza

Nem egy olcsó darab, de nagyon izgatja a fantáziámat, hogy mit tudhat! Az INCI-je nagyon szép, budapesti gyógyvíz alapba kerültek az összetevők. SPF20-as fényvédelmet nyújt, kémiai fényvédelem nélkül! Hidratáló, alapozó, fényvédő, korrektor és öregedésgátló krém egyben!

7. Diptyque Vanille gyertya - Neroli

Régóta szeretnék egy Diptyque gyertyát, de irreálisnak tartom az árát. Hagyományos illatgyertyákat soha nem szoktam venni, a nem tiszta viasz, és a szintetikus illatanyagok égetése totál felesleges dolog.. Ez egy minőségi és ikonikus darab, ajándékként rettentően örülnék neki, de én szerintem sosem fogok kiadni érte 16ezer Forintot..

8. rózsaszín gyapjúkabát - H&M

Valahogy mindig fekete kabátok mellett döntöttem eddig, idén először vállaltam be más színt, egy élénk kék szövetkabátot vettem ősszel a Zarában. Télikabát fronton inkább sportos darabjaim vannak, így szükségem lenne egy csinosabbra, és akkor már úgy gondoltam, ismét elrugaszkodok a feketétől egy ilyen púderrózsaszín darabbal..

Idén ezek a hőn áhított kincseim, remélem meglep valamivel a Jézuska a listámról! :) Boldog karácsonyi készülődést Nektek, és kívánom, a Ti kívánságlistátokról is legyen valami a fa alatt! ♥

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg
instagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr413506297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása