Beauty Heaven

5 éves a Pixibox | szülinapi Pixibox - L'Occitane különkiadás

2017. november 07. - zsu044

5 éves lett Magyarország első, és máig is legmenőbb beauty doboza, a Pixibox. L'Occitane különkiadással készültek a szülinapra, amit egy kis összejövetellel is megünnepeltek a Mammut 2 L'Occitane üzletében, egy csodás Pixi - L'Occi tortával. A tavalyi L'Occitane különkiadást imádtam, ami akkor a márka 40. szülinapjára készült, így ezt az exluzív kiadást is nagyon vártam.

_mg_8378.jpg

A doboz 4 db kereskedelmi forgalomban lévő utazó méretű, 2 db deluxe mini terméket, és egy kedvezmény kupont tartalmazott:

  • Terre de Lumiére parfüm | 5 ml - utazó méret
  • Shea vajas kézkrém | 10 ml - deluxe mini
  • Shea vajas nyugtató arckrém | 8 ml - deluxe mini
  • Verbéna tusfürdő | 75 ml - utazó méret
  • Verbéna testápoló | 75 ml - utazó méret
  • Aromakológia sampon | 75 ml - utazó méret
  • 2000 Ft kedvezmény 10.000 Ft vásárlás esetén

Szeretem ezeket a kiszereléseket, nagyon beváltak pl. nyaralások alkalmával. Nem is szoktam befogni mindennapi használatra őket, tartalékolom az utazásokra. 

A boxot most is Sápi Beáta illusztrátor keze munkája díszítette, szeretem Bea munkáit, ez a mostani kiadás szerintem különösen szépre sikerült.

_mg_8386.jpg

Az aromakológia sampont már ismerem az előző koprodukcióból, szerettem, bevált a hajamra, a balzsamját megvettem teljes kiszerelésben is, de azt tapasztaltam, hogy leginkább ezzel a samponnal működik igazán, így jól jött az utánpótlás! 

_mg_9022.jpg

A shea kollekcióból csak a kézkrémet próbáltam eddig, a L'Occitane kézkrémei közül nekem ez a klasszikus, ikonikus darab a kedvencem. Ez a mini kiszerelés a legkisebb táskámban is elfér, aki pedig elsőre teszteli, annak épp elég mennyiség lesz ahhoz, hogy beleszeressen.. :)

_mg_9025.jpg

A Terre de Lumiére parfüm még ilyen kis kiszerelésben is olyan gyönyörű, a megjelenés nekem tökéletesen azt sugallja, amit a márka beleálmodott ebbe a parfümbe. Idézem a L'Occitane oldaláról, mert nem tudnám szebben megfogalmazni: 

"Létezik egy különleges pillanat Provence-ban, amikor a fény átöleli az eget, és különleges ragyogással borítja be a földet. Ez az aranyóra. Amikor ez a fény illattá alakul, egy igazán addiktív, kontrasztos jelleget ölt. Tökéletes akkord, igéző gourmand jegyek és aromás frissesség váratlan párosa. Terre de Lumière, a L'OCCITANE első gourmand- aromás illata"

_mg_9019.jpg

A Verbéna tusfürdő-testápoló duó nagyon kellemes, friss, citrusos illataromával kényeztet, bár minden évszakra ideális illat, én mégis inkább a fülledt nyári napokon tudnám elképzelni. A tusfürdő szerintem abszolút unisex, de még a testápolót sem kategorizálnám kizárólag női illatok közé. Kifinomult, friss, kellemes.

_mg_9021.jpg

A dobozban egy 2000 Ft értékű kupon is volt, amit mindenképp ki fogok használni. Talán a legnagyobb kedvencem a L'Occitane-tól a Peónia CC krém, gyönyörű bőrt varázsol, és tisztán fizikai fényvédelmet nyújt, imádom! Mellé még egész biztos, hogy el fogok csábulni a karácsonyi csomagokból is, minden évben olyan szép kis csomagokkal rukkolnak elő.. Biztos, hogy nem hagyom ki a jótékonysági vászontáskát sem, a L'Occitane kínálatában időről időre felfedezhetőek olyan darabok, melyekkel egy jó ügyet támogatnak, ezeket szinte mindig megveszem.

_mg_8987_1.jpg

Ez volt a Pixibox szülinapi különkiadása, igényes és különleges, mint maga a márka. 

Happy Birthday Pixibox! ♥

22491795_1581097725300065_4868756808584389923_n.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr113200153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása