Beauty Heaven

Cosmopolitan Blogger Day 2017

2017. október 25. - zsu044

Tavaly neveztem életemben először a blogomat, méghozzá a Cosmopolitan bloggerversenyére. Rögtön első alkalommal beválogattak a legjobb 5 beauty blog közé. Ezt óriási megtiszteltetésnek éreztem, és annak ellenére, hogy az Év beauty bloggere díjat nem én hoztam el, fellelkesített a dolog. Szívvel lélekkel, és talán még egy picit nagyobb lendülettel szeretgettem idén a blogom, és újra leadtam a nevezésemet. Majd kiugrottam a bőrömből, amikor megtudtam, hogy idén is shortlistes vagyok. Megmondom őszintén, a tavalyinál nagyobb reménységgel indultam a Blogger Day-re vasárnap, de most sem sikerült. Egyetlen percnyi csalódottság után azonban újra a lelkesedés és a zsongás fogott el, és megfogadtam, javítok a hiányosságokon, és minden eddiginél jobb leszek. Számomra ez a leginspirálóbb: nem valakivel vagy valakikkel versenyezni, hanem túlszárnyalni önmagamat. Aki mindent megtesz a cél érdekében, és kihozza magából a maximumot, az akkor sem fog csalódni, ha veszít, hiszen tudja, hogy mindent megtett. Ez az én célom a 2018-as évre. Az életem minden területén.

blogger_day_collage.jpg

Az idei Blogger Day még a tavalyinál is díszesebb és lufisabb volt, hiszen a 20. szülinapját ünnepelte a magyar Cosmo. Több mint 300 pályázat érkezett a versenyre, és 450 résztvevő jelent meg az év legmenőbb digitális rendezvényén. A műsorvezető ismét Sabján Johanna és Steiner Kristóf volt, 10 órakor ők nyitották meg a rendezvényt. Szabó Gergő a Youtube világába kalauzolt minket, majd Pamkutyáék meséltek a videózásról. Rubint Réka Larával és Rellával érkezett, ők a social media felületeiket szerzett, nem mindig jó tapasztalataikról meséltek egy laza 5 perces torna után. Majd elérkeztünk a legizgibb részhez, a díjátadóhoz. Így zajlott:

Idén először 7 kategóriában adtak át díjat, az év beauty bloggere Szőke Anna lett. "Kárpótlásul" az ecipo.hu Instagram nyereményjátékára leadott fotómmal 1. helyezést értem el, így egy 40.000 Ft értékű ajándékutalvánnyal lettem gazdagabb. "Mutasd meg egy általad készített fotón, mit jelent számodra az Ecipő márkaüzenete!" Számomra ezt:

"Egy cipőmániásnak nincs nagyobb ajándék, mint hogy kedvezményes áron juthat kedvenc minőségi darabjaihoz!"

_mg_8340.jpg

Egyelőre egy gyönyörű Guess bőr hátizsákkal szemezek, de még nem döntöttem az ajándékutalvány sorsáról.

A díjátadó után ebédszünet következett, ahol viszonylag erőszakosnak kellett lenni, ha szerettél volna némi élelmet venni magadhoz. Végül egy kis csirkés-zöldséges rizs mellett döntöttem, desszertként pedig csokis profiterolra esett a választásom. Mindkettő nagyon ízletes volt, a profiterol különösen, pedig én igazán finnyás vagyok.

Ebédszünet után a többiek visszatértek az előadásokra, én pedig 14 blogger (?) társammal egyetemben elvonultam a Seat standjára, ahol egy mini-workshopon vehettünk részt, miként is blogoljunk / vlogoljunk úgy, hogy a nagy márkáknál is legyen esélyünk együttműködésre. Egy ilyen kis csomagot kapott minden résztvevő:

_mg_8372.jpg

Ezek után már csak Dukai Reginát néztük meg, és indultunk is haza, mert kora reggel óta otthon várt minket a két kis pudlink! ♥

A standok közül nem tudom miért, csak kettőt fotóztam, a Kérastase dekorációja tetszett legjobban:

a2b9d8c8-4a7a-400d-9ce4-b64211f4c1a1.jpeg

7de37857-0ff2-4eac-be9a-6387362b5c21.jpeg

aa835a82-ab52-452b-8a21-4fe0908fc979.jpeg

A kijáratnál idén is "búcsúcsomagot" kaptunk, egy rózsaszín Cosmo lufival megspékelve, csak itthon vettem észre, hogy a lufiban valami ugráló-világító-izé van, nagyon menő! :)) A Cosmo-s szatyor idén sokkal több meglepit rejtett, mint tavaly, de gondolom ez is a szülinapnak köszönhető.

_mg_8349.jpg

_mg_8350.jpg

_mg_8353.jpg

_mg_8358.jpg

_mg_8359.jpg

_mg_8362.jpg

_mg_8367.jpg

A férjemmel érkeztem a rendezvényre, így két csomagot kaptunk, és gondolom már észrevettétek, hogy én inkább a #skincareblogger kategóriába tartozok, nem a #makeupbloggerbe, így az Oriflame sminkcuccokat nyereményjáték formájában odaajándékozom majd 2 szerencsésnek. Az egyik játék a Facebookon, a másik az Instán fog zajlani, majd figyeljétek az oldalakat! :) 

Így zajlott az idei Blogger Day, remélem sikerült átadnom egy kis hangulatot belőle! Jövőre ugyanitt! :)

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr1413086018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása