Beauty Heaven

top 5 méregmentes sminktermék

2017. szeptember 20. - zsu044

Ennél a posztnál a legnagyobb nehézséget a címadás okozta.  Nem szerettem volna a natúr vagy bio kifejezést használni, egyrészt, mert sajnos előfordul, hogy egy magát natúrnak nevező márka termékeit nem szívesen használnám, ugyanakkor a nem kimondottan natúrkozmetikumok között is találhatunk gyönyörű összetételű termékeket. A lényeg: számomra sminkelés során is fontos, hogy ne terheljem feleslegesen a szervezetemet, nem mindegy, mi szívódik fel napi szinten a sminkelt bőrömről, vagy mit nyalok le a számról.

natu_r_smink_collage.jpg

Alverde Puderrouge pirosító 

Ásványi pirosító jojoba- és olívaolajjal, E-vitaminnal, kamillakivonattal. A 08 Berry Dream árnyalatot használom, pirosítók esetében szeretem a mályvás-rózsaszín árnyalatokat. Az arcra való sminktermékek általában nem jönnek be nekem az Alverdétől, de ez jó kis darab. Nagyon finom, selymes por állagú, matt finissel. Ecsettel szépen felvihető, oszlatható. Igaz, a Terra Naturi pirosítómat nem üti le a trónról, de nem akartam már megint arról áradozni.. 1400 Ft körüli áron lehet hozzájutni a DM-ben, de minden tavaszi-őszi kupon nap alkalmával van 1 db 50%-os kupon Alverde sminktermékekre a Glamourban (és a Joyban is talán..?), az ilyesmit akkor szoktam beszerezni. (most is esedékes, október 12-15. Glamour napok!)

_mg_6449.jpg

_mg_6445.jpg

Terra Naturi matt rúzs

Annyira nem rajongok a matt sminkekért, én szeretem, ha "él" és ragyog az arcom, de a tesztert kipróbálva már a kézfejemen is látszott, hogy ez nem az a valóban full matt, szárítós rúzs kategória, így megvettem. Nem bántam meg, ez lett a favorit. Minden esetben alá szoktam hidratálni ajakápolóval, így még egy kicsit veszít a matt finisből, de nem bánom, szeretem így. A 04 Nude árnyalatot használom, nagyon passzol a szőke hajamhoz, középvilágos bőrömhöz, bár egy Nude rúzzsal szerintem senki nem hibázhat. Összetétele makulátlan, növényi olajokkal, vajakkal ápolja az ajkakat. 1000-1200 Ft körüli áron érhető el a Müller üzleteiben. Egyetlen hátránya, hogy a csomagolása nem egy minőségi darab, de az is lehet, hogy pont belenyúltam, mindenesetre a második használat után a középső ezüst műanyag, ami a kupak rákattanását biztosítja, már a kupakkal együtt lejárt, maga a rúzs 1 hónap használat után eltört, (még életemben nem törtem el rúzst) a felirat lekopását nem is említem, hiszen a tizenezres rúzsokról ugyanúgy lekopik az ilyen nyomtatott felirat, szerintem igényesebb lenne, ha inkább rá sem nyomnák. Ezek ellenére is 100% hogy újraveszem.

_mg_6423.jpg

_mg_6432.jpg

_mg_7100.jpg

Magister Products BB kollagén krém

Szinte egész nyáron ezt használtam, nagyon megszerettem. Természetes összetételű, tisztán fizikai fényvédőt tartalmazó BB krém, aminek az INCI-je is kifogástalan, ritka az ilyen manapság, pedig oly nagy a natúr piac! Normál esetben elég lenne a 10-es faktor, de én rendszerint nyáron sem bírok magammal, és mondjuk épp nyaralás előtt kell hámlasztót tesztelnem, így plusz fényvédőt használok alá, vagy mondjuk a márka Trópusi nyár arckrémjét, ami szintén fizikai fényvédővel van ellátva, és isteni vaníliás-túró illata van! :)) Na de vissza a sminkekhez: világos bőröm ellenére a sötétebb, Medium árnyalatot választottam, és nem bántam meg, ad egy kis színt az arcomnak, pirosítóval feldobva nagyon szép, természetes smink készíthető vele. Mindig a reggeli soklépéses rutint követően viszem fel a bőrömre, könnyű eldolgozni a bőrön, simán az ujjaimmal szoktam, nem használok segédeszközöket. Nem ad erőteljes fedést, mivel BB krém, ellenben szépen egységesíti a bőrt, és egy egészséges, aranyló árnyalatot ad, nagyon szeretem. Illata nagyon kellemes, trópusi illat, ami hamar elillan, tekintve, hogy nem szintetikus illatanyag biztosítja. Tökéletes. 3790 Ft a Magister webáruházában.

_mg_6513_1.jpg

_mg_6514_1.jpg

_mg_6517_1.jpg

 Alverde Candy Bar ajakrúzs

Elsőre a 10 Marshmallow Rose árnyalatot vettem meg, és annyira tetszett, hogy gondoltam bepróbálkozok még egy árnyalattal, így visszamentem egy 20 Cake Pop Pink-ért is. Háát, én szoktam szeretni a cukorkaszínű rúzsokat, de erről inkább a 80-as évekbeli diszkócsillagok brutál-Barbie-pink árnyalatú rúzsa ugrik be minden egyes alkalommal, amikor kipróbálom, hátha.. de nem.. Próbáltam már vékonyan, épp csak egy leheletnyit felvinni, és próbáltam rendesen, ahogy kell. Mindenképp giccses és nevetséges vagyok vele. Persze lehet, hogy van, akinek tök jól áll, próba szerencse. A 10-es árnyalat perfect, ez is egy Nude-os árnyalat, de kicsit csillogósabb, mint a Terra Naturié. Összetételre is nagyon hasonlít a TN rúzsához, szintén növényi olajok, viaszok adják az alapot. Szépen fed, jól mutat, nem túl tartós, bár én minden rúzs alá aláhidratálok, ezáltal még könnyebben kenődik és kopik, plusz 1-2 óra múlva újra kényszerem van, hogy ajakápolót használjak, így én nem igazán szoktam a rúzsok tartósságával foglalkozni, újrakenem, ennyi. Tubusa masszív és cuki, összetétele hibátlan, ahogy az ár-érték arány is. 1000 Ft körül kapható a DM üzleteiben. 

_mg_7188_1.jpg

_mg_7094.jpg

_mg_7193va_gott.jpg

Clinique Chubby Stick

Ismét egy ajakra való termék, a Clinique ikonikus stiftje, ami meghódította a világot. Nem véletlenül! Gyönyörű összetétel, tápláló textúra, (ez mellett nincs kényszerem újra ajakápolózni, mert maga a Chubby az ajakápoló!) praktikus kiszerelés, bárhol előkapom, felkenem, és kész, imádom! A 06 Woppin' Watermelon árnyalatot választottam, mert tetszett a swatchokon, illetve a modellek ajkán, hát persze, hogy az én ajkaimon nem olyan színű! :)) Rajtam valahogy sötétebb rózsaszín a végeredmény, emiatt nem használom napi szinten, de mindenképp beszerzek egy másik árnyalatot, (szerintem ebből is Nude lesz..) mert ha a színét szeretném, szerintem elválaszthatatlanok lennénk! Ha jól emlékszem, 6000 Ft körüli áron érhető el a Clinique szaküzleteiben, de sokszor szokott lenni 20%-os, vagy még kedvezőbb akció, úgy mindenképp megéri beszerezni!

005_6.jpg

012_10.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

instagram-logo.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr10012881266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása