Beauty Heaven

Elfogyott.. megérte az árát? | 3.rész

2017. szeptember 06. - zsu044

Rengeteg kiürült flakont tartogatok már hónapok óta, most érte el a tarthatatlan állapot kategóriát, így végre rászántam magam a befotózásukra, és a poszt megírására. Mindig halogatom az ilyen jellegű posztokat (pedig szeretitek), de csak magammal szúrok ki! :) (a képen látható mennyiség kétszerese vár még hasonló sorsra..)

_mg_8078.jpg

ARCTISZTÍTÁS:

LRP fiziológiás micellás arctisztító:

Micellás vizek közül nálam ő a nagy ő, évek óta ezt használom, és bár néha-néha kíváncsiságból kipróbálom más márkák micellás arctisztítóját is, mindig visszatérek ehhez. Szép az összetétele, illatanyagmentes, feladatát tökéletesen ellátja, szeretem. Óriás kiszerelésben szoktam vásárolni, így igazán takarékos, és nagyon sokáig elég.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

H&M micellás víz:

Igen, ez a kíváncsiság kategória volt. Semmi extra, teszi a dolgát, mégis inkább a LRP.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? kerdojel.png

SZÉRUMOK:

The Ordinary Matrixyl 10% HA:

Azt ígéri, "bizonyítottan csökkenti a statikus és dinamikus ráncokat." A 30 ml-es üveg elhasználásával ebből semmit nem teljesített, még csak enyhébbek sem lettek a szemem és az ajkam körüli ráncok, sem a mélyebb ráncok, sem a finom kis vonalak. Lehet, hogy kitartóbban kellene használni, de az olyan kozmetikum, ami 1 flakon elhasználása alatt nem hozza azt a bizonyos woww hatást, vagy nem történik legalább valami aprócska változás, nálam kilőve.

Megérte az árát? kerdojel.png  Újravenném? ixsz.jpg

Paula's Choice Resist 10% Niacinamide Booster:

Írtam már róla egy tesztet, ahol a The Ordinary szintén 10%-os Nia szérumával hasonlítom össze. Továbbra is ugyanaz a véleményem: isteni, sokkal több hatóanyaggal van telepakolva, mint a The Ordinary széruma, az ára miatt azonban mégsem venném újra. A szérumokra nem szoktam sajnálni a pénzt, de ennyi pénzért másik szérumot választanék.

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

ARCKRÉMEK:

Magister Products Éjszakai hidratáló arckrém:

Mit mondhatnék? Gyönyörű INCI, mennyei levendulaillat, krémesen lágy textúra. Imádtam. A webáruházban még elérhető a "Tihanyi változata" is, aki szereti a levendulát, annak muszáj kipróbálnia!

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

Magister Products Trópusi nyár arckrém:

A Clinique City Block a fix fényvédőm arcra, de néha ezt is szeretem váltogatni, vagy épp kétfélét is felkenni egy nap, és már sokszor említettem, hogy csak fizikai fényvédőt használok. Ez az arckrém is tisztán fizikai fényvédelmet nyújt, nagyon szép az összetevőlista, az illata pedig zseniális, engem a vaníliás túró illatára emlékeztet, imádom! Télen-nyáron van itthon ebből a krémből, alapdarab.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

AJAKÁPOLÓK:

Alverde Intensiv ajakbalzsam:

Nagyon nem jött be ez a tubusos kiszerelés, gyakorlatilag a kemény műanyag tubusról kellene felvinni az ajkakra a balzsamot. Már az első használatnál tudtam, hogy nem leszünk jóban. A balzsam sem volt annyira hidratáló, amennyire elvártam az elnevezésére következtetve, így 1-2 használat után a fürdőszobaszekrényben landolt, majd lejárt a szavatossága..

Megérte az árát? ixsz.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

Alverde csillámos ajakápoló:

Ez viszont abszolút kedvenc, életemben nem volt még ilyen jó ajakápolóm. Tökéletesen ápol, gyönyörű az összetétele, enyhe fényt ad az ajkaknak, még rúzs / szájfény nélkül is tök mutatós ajkakat ad. Az első használat után, tudván, hogy limitált kollekció, azonnal vettem még kb. 6-8 darabot, de már hármat elfogyasztottam, és már most aggódok, mi lesz, ha elfogy.. :( Ajakápoló-függő vagyok kb. 16 éves korom óta, kipróbáltam már kb. százfélét, de tényleg messze a legjobb, amit valaha használtam. 

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg pipa.jpg pipa.jpg

Bee Natural Mango Lip Balm:

Már kb. 8 éve csakis natúr ajakápolókat használok, (ami valóban natúr, és nem csak rá van írva) ez is megfelelt ennek a kitételnek, így kipróbáltam. Nagyon szép az INCI, és jól is ápol, nekem mégis olyan uncsi. Éjszakára elhasználtam, de nem venném újra.

Megérte az árát? pipa.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

Magister Products Trópusi nyár ajakbalzsam:

Az arckrémhez hasonlóan ennek is isteni illata van, nem tudnám behatárolni, de tényleg olyan trópusi, édes nyári illat, nagyon finom! :) 100%-ban természetes összetevők, szuper illat, szuper állag. Biztos, hogy újraveszem.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

TESTÁPOLÁS:

Phi Mangóvajas testápoló:

Itt is látszik, milyen régóta halmozom a flakonokat, ez a testápoló már nem kapható, ráadásul a Phi a pumpás üvegekről már réges-régen átállt a zacsis kiszerelésre, (mint a képen a Hidratália), ami sokkal-sokkal praktikusabb. Mindkét verzió környezetbarát megoldás, de a tasakos tényleg nagyon praktikus, az utolsó cseppig ki lehet préselni a beltartalmat, és utazáshoz is zseniális. Szerettem ezt a testápolót, kellően ápolt, elsőre szokatlan volt az illata, de hamar megbarátkoztunk! Összetétele a Phi-re jellemzően makulátlan, öröm volt használni.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

Phi Hidratália testápoló:

A csomagolás, mint említettem nagyon praktikus, azóta új cimkével látták el a csajok, vidám, meggyes külsőt kapott. (meggymagolajat tartalmaz) A beltartalom mesés, bár az én extra-száraz bőröm valahogy jobban szerette a mangóvajas testápolót, ez kicsit kevésnek bizonyult. Amikor normál állapotú a bőröm, akkor tökéletesen működött, de hajlamos a bőröm az extrém kiszáradásra, ilyenkor nyúlok valami táplálóbb testápolóért. Illata mennyei, friss, üde, jó volt használni.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

Manna Shea vajas habkrém narancs és levendula illattal:

Életem első habkréme volt, kiábrándulás minden szinten. Az illattal kezdődött: a levendula miatt választottam, de cseppet sem érezni rajta, csak a tömény narancsot. Majd jött az állag. Borzalom. Tömény zsíros sheavaj az egész, a bőröm képtelen volt beszívni, csak megállt a bőröm felületén egy olajos-zsíros rétegként, és alatta viszketve szomjazik a bőröm a szárazságtól. Sajnáltam a rá költött pénzt, ráadásul 2 tégellyel vettem, egy csokis-kókuszosat is rendeltem. Annak isteni volt az illata, de az állag ugyanaz.

Megérte az árát? ixsz.jpg  Újravenném? ixsz.jpg

Magister Products Vanília-narancsvirág habkrém:

Az előző tapasztalatok után sokáig nem volt kedvem a habkrémekhez, de aztán a Magister habkrémeit kipróbálva rajongójuk lettem. Nemrég írtam egy cikket a Magisteres habkrémekről, 1 kivételével most már mindegyiket kipróbáltam, fenségesek! ♥ Ezekben is ugyanúgy van sheavaj, és egyéb növényi olajok, mégis pillanatok alatt felszívódik, nem hagy semmilyen olajos-zsíros réteget, nagyon szeretem mindegyiket.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

NATÚR DEZODOROK:

Olivia Natural Mandarin & citrom krémdezodor:

Évek óta használom az Olivia Natural deóit, a levendulás a favorit, (meglepő..) de ez is kellemes illatú volt. Természetes összetételű méregmentes deó, számomra ez alap, emellett tökéletesen semlegesíti a szagokat. Tinikorom óta hiperhidrózisos vagyok, sajnos tudom, milyen még -20 fokban is izzadni, és sajnos jó tesztalany vagyok deók terén. Nem, nem abban, hogy csökkenti-e az izzadás mértékét, a hipehidrózisos izzadás mértékét amúgy is lehetetlen natúr szerekkel csökkenteni, kémiai szerekkel viszont nem szeretném.. A lényeg, hogy a szagokat elűzi, egészen estig! Messze a legjobb natúr deó, de mindig próbálkozok más natúr deókkal, mert uuuutálom ezt a tégelyből kenegetősdit..

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

Magister Products Zsálya-citromfű dezodor:

Végre egy 100%-ban natúr deó, ami stiftes, nem tégelyes! Már ezért 5 csillag! :) Kellemes az illata, és ez is nagyon jól semlegesíti a szagokat. 2-3 tubussal elhasználtam már, szeretem, de nekem egy picit túl olajos a réteg, amit a bőrömön hagy, az O.N. deó valahogy "szárazabb", szilárdabb. Valószínű itt ütközik ki az, hogy az egyik működik stiftesként, a másik nem. Ezt leszámítva tökéletes.

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

HAJÁPOLÁS:

Magister Products Hajszesz extra:

Sokadik üveggel használom, kicsit normalizálja a zsírosodást, a fejbőrviszketést jócskán enyhíti, és sok-sok babahajam nőtt tőle. Egy natúr, gyönyörű összetételű hajszesz, ami még hatékony is, azt hiszem nem kell tovább ragoznom..

Megérte az árát? pipa.jpg   Újravenném? pipa.jpg

 

Ez volt a mostani adag, hamarosan jön a következő! :)

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

instagram-logo.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr6312808170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása