Beauty Heaven

Magister Products habkrémek

2017. augusztus 11. - zsu044

Nyáron a mumusom a testápolás, a nagy melegben nem bírom elviselni magamon a testápolókat. A bőröm viszont száraz, szüksége van a regenerálásra, főleg napozás után, így sokáig kísérleteztem a natúr termékpalettán, míg végre megtaláltam a nekem való habkönnyű testápolókat.

_mg_6965.jpg

Próbáltam már másik márka habkrémjét is, ami egyáltalán nem vált be, nagyon zsíros formula volt, valójában olyan volt, mint ha "fel lenne fújva" egy nehéz, sheavajas krém, ami aztán 25 fok felett elkezdett olvadni, és a dobozt kinyitva jött a meglepi: a tégely háromnegyedig volt habkrémmel, ami elolvadva  egyujjnyi, olajos masszává változott. Ezen felül lehetetlen volt eldolgozni a bőrön, nem szívódott fel, csak egy nehéz, zsíros réteggel vont be, ami alatt érezhetően szomjazott a bőröm. 

Ilyen tapasztalatokkal kicsit szkeptikus voltam a habkrémekkel kapcsolatban, de a Magister eloszlatta minden kételyemet. Az első a Levendula-cickafark habkrém volt, amit kipróbáltam a Magister kínálatából, hiszen mániám a levendula. Azonnal érezhető volt a különbség, ez valóban egy habkönnyű, lágy, és azonnal felszívódó textúra, annyira könnyed krém, amilyennel még nem találkoztam ez előtt. Télen kezdtem el használni, ugyanúgy helyt áll a téli testápolásban, mint a forró nyári napokon, kellően ápol, de nincs zavaró, csúszkálós réteg a használata után. 

Ezek után már bátrabb voltam habkrémek terén, és alig vártam a Valentin napi Maccarone illatú kiadást. Szerencsére nem csak a Valentin nap időszakában volt elérhető, azóta is kapható, aminek nagyon örülök, mert ez a habkrém lett a favorit nálam. (bár ezt merészség így kijelenteni, mert a levendulás verziók is mennyeiek, különösen a Tihanyi levendulás) Igazi csajos kence, babarózsaszínben tündöklő, marcipán illatú csoda.

008_2_1.jpg

Ezek után már biztos voltam benne, hogy végigpróbálom az összes habkrémet, ami elérhető a Magister webshopjában.  A Vanília-narancsvirág volt a következő tesztalanyom, talán ez a legkönnyedebb, szinte már (narancsvirág)vizes formula, ezt aztán tényleg pillanatok alatt beszívja a bőr, és nem hagy semmilyen kellemetlen utóérzetet. Illatában jobban vártam visszaköszönni a vaníliát, így külön nem nagyon vélem felfedezni, de ettől függetlenül nagyon kellemes, friss, keleties illata van.

_mg_6974.jpg

A negyedik habkrém, amit kipróbáltam, az természetesen a nyáron megjelent Tihanyi levendula habkrém volt, el sem tudtam volna képzelni, hogy ne legyen egy ilyen a birtokomban, hiszen Tihany, és a levendula nálam örök szerelem! ♥ Ez egy picit táplálóbb, de mégis könnyed, és selymes textúra, az összetéveszthetetlen tihanyi levendula illóval fűszerezve, mennyei! ♥ Még gyorsan kell belőle rendelnem utánpótlást, mert sajnos csak augusztus 31-ig érhető el a webshopban.

_mg_6993.jpg

Már csak a Jázmin-tubarózsa habkrém maradt ki a gyűjteményemből, következő rendelésemnél valószínű azt is beszerzem! :)

Nekem nagyon beváltam ezek a habkrémek, könnyed, lágy, mégis tápláló kencék, amiket nyáron is szívesen használok, mert nem nehezítik el a bőrömet, és nem hagynak zsíros utóérzetet. Ha kedvetek támadt valamelyiket kipróbálni, keressétek a webáruházban testápoláshabkrémek menüpont alatt!

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr1612740498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása