Beauty Heaven

Re-Berber bázikus natúr ránctalanító arckrém

2017. július 10. - zsu044

A Berber Beauty arckrém palettájáról eddig a Coherence és a Glamour elnevezésű kincseket próbáltam eddig, így mosolyogva álltam neki a Re-Berber tesztelésének, mivel az előbbi kettő igencsak magasra tette a mércét. A Coherence elképesztő, de 2 nap (!!) leforgása alatt csodát művelt a bőrömmel, szó szerint kisimultabb, élettelibb lett az arcom, és enyhébbek lettek a ráncaim. Ezek után teszteltem a Glamourt, ami szintén elvarázsolt, illatát tekintve talán egy kicsit fiatalosabb, nyáriasabb illatú, mint a Coherence, de hatásra mindkettő verhetetlen. Tudtam, hogy a Re-Berbertől is valami extrát, valami ütőset várhatok, de kicsit szkeptikus is voltam: olyan nincs, hogy az én bőrömre most egy harmadik Berber kence is tökéletes legyen.

_mg_7161.jpg

Amit ígér:

"Felejtsd el a korodat! Itt van végre egy könnyű krém, amely hatásosan feszesíti, hidratálja, rugalmassá teszi a bőrt, felpezsdít és üde ragyogást ad! Speciális ránctalanító krémünk rendszeres használatával látványosan halványíthatóak az arc, nyak és dekoltázsrész ráncai, feszesebbé válik a megereszkedett bőr, üde, bársonyosabb lesz a bőrfelszín."

Összetétel:

víz, fehéragyag, méhviasz, shea vaj, argán olaj, glicin szója olaj, csodamogyoró virágvíz, rózsavíz, répa olaj, kukoricacsíra olaj, erdei szamóca víz, potassium sorbate, sodium benzoate (gyengéd tartósítók)

Az összetétel a Berberhez méltón most is makulátlan. A fő hatóanyagokról részletesebben is olvashatsz a termékoldalon.

Tapasztalatom:

Az üveg tégely az arany kupakkal egy csipetnyi luxust csempészik a napi rutinba, szerintem nagyon illik ez a külső megjelenés a márkához. Mint minden Berber termék, ez a krém is nagyon karakteres és egyedi. Az első használatnál mindig kíváncsian várom, hogy az adott termék éppen milyen illattal fog elvarázsolni, hihetetlen, hogy natúr anyagok felhasználásával is hányféle izgalmas illatkombinációt tudnak kreálni Tunéziában a gyártó manufaktúrában.. Most sem csalódtam: a Berberre jellemző kicsit egzotikus, mesésen édes, mégis szolid és natúr illat fogadott. Egy csipetnyi Tunézia. ♥ Ilyenkor mindig lázba jövök, már szinte látom magam valami egzotikus virággal a hajamban, kókuszdióban felszolgált koktéllal a kezemben, és azonnal ott akarok lenni! :)) Na de vissza a jelenbe, a Re-Berberhez. Illat 5 csillag, jöjjön az állag. Nagyon meglepődtem, mert az összetevőlista alapján egy testesebb, kicsit nehezebb krémre számítottam, ezzel ellentétben ez egy meglepően könnyed formula. Pillanatok alatt felszívódik, egyáltalán nem zsírosít, tökéletesen puhává, hidratálttá és ruganyossá varázsolja a vízhiányos, kissé száraz bőrömet. Jellemzően éjszakára használom, de nappalra sem sok, tényleg nagyon könnyed, sminkelni is tökéletesen lehet rá. Használata előtt át szoktam fújni a bőröm valamilyen virágvízzel, jellemzően damaszkuszi rózsavízzel vagy narancsvirág hidrolátummal, a bőröm állapotától, és a hangulatomtól függ. Ennek a krémnek is élmény a használata, abszolút megtöri az unalmas rutint, az ember már szinte várja a következőt! Hiába voltam szkeptikus: a Re-Berber is kitűnőre vizsgázott nálam..

És ilyenkor szoktátok kérdezni, hogy akkor melyiket a 3 közül? :))

Nehéz a döntés, én valahogy így kategorizálnám a krémeket a saját tapasztalataim alapján:

- a Coherence szerintem a nagyágyú. Igazi luxus kence, bámulatos hatással van a bőrre, a ráncokra. A három krém közül talán ez a "legkomolyabb", bár furcsa ilyen jelzőt használni egy kozmetikumra, mégsem találok rá jobb szót. Az idősebb korosztálynak mindenképp őt ajánlanám, de visszagondolva a bőröm állapotára, én már 26-27 évesen elkezdhettem volna éjszakai krémnek a Coherence-t használni.

- a Glamour szerintem a fiatalabb korosztályt fogja elvarázsolni, olyan kis "huncut" illatú kence, imádom. Tökéletes arra, hogy már huszonévesen becsempésszük a rutinba, és hosszú ideig ne kelljen a ráncok miatt aggódnunk. Ettől függetlenül bármelyik korosztálynak ajánlom, ha egy kis glamour-os luxusra vágyik.

- a Re-Berber amolyan áthidaló krém. Ha ráncosodásra hajlamos a bőröd, már huszonévesen ajánlanám a használatát, de ugyanúgy megállja a helyét az idősebb bőr ápolásában is. A rendkívül könnyed állaga miatt nagy segítség lehet abban az esetben is, ha zsíros, vagy kombinált a bőröd, mégis szeretnéd megelőzni, vagy kezelni a már meglévő ráncaid. 

Bármelyik mellett is döntesz, július 12. szerda éjfélig mindhárom terméket 25% kedvezménnyel vásárolhatod meg a Berber Beauty webáruházában a BALATON kód használatával! (a kód minden termékre érvényes) Használjátok ki a kedvezményt, szuper lehetőség olcsóbban hozzájutni prémium minőségű kencékhez!


Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr8212654973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása