Beauty Heaven

Itt az új Magister Products BB krém!

2017. április 29. - zsu044

Amikor Ildi év elején elárulta, hogy idén tavasszal egy BB krémmel is kirukkolnak, ami ráadásul tisztán fizikai fényvédelmet ad, teljesen bezsongtam.. Sokszor említettem már a blogon, hogy évek óta keresem a számomra tökéletes BB krémet, de valami soha nem stimmel. Pedig azt gondolom, nincsenek irreális elvárásaim: alap a szép INCI, ezen kívül fizikai fényvédelmet szeretnék, egy egészséges, nem túl világos színárnyalatot, és extraként jöhet némi plusz hatóanyag is. Rengeteg BB / CC krémet, színezett hidratálót próbáltam már, eddig 2 közelítette meg az elvárásaimat, de valahogy ennél a kettőnél sem tudok véglegesen leragadni, ez nyilván jelent valamit! A Magister BB-vel még csak 1 hetes az ismeretségünk, így csak a kezdeti tapasztalataimat tudom megosztani veletek, de a hosszútávú hatásaival is lesz majd poszt!

_mg_6614.jpg

A Magisteres posztjaimban nem nagyon kell az összetevők elemzésével, részletezésével foglalkoznom, mert a webshopban mindig, minden terméknél gyönyörűen összefoglalt összetevő-ismertetést találtok. Most sincs ez másként, profin összeállított leírást találtok minden összetevőre, miért került a termékbe, hogyan hat a bőrödre, mire számíthatsz a használatával? Katt IDE, a terméket keresd a "fényvédelem" menüpont alatt!

_mg_6617.jpg

Tapasztalatom:

Mivel általában az szokott az egyik problémám lenni a fizikai szűrős BB krémekkel, hogy túl világos az árnyalat az én bőrömhöz, így nagyon örültem neki, hogy a Magister BB 2 árnyalatban is elérhető, egy világosabb, és egy kicsit melegebb árnyalatban. Kérdés sem volt számomra, hogy a sötétebb, Medium árnyalatot választom, és nem bántam meg. Amúgy jellemzően a drogériákban is világosabb árnyalatot szoktak ajánlani nekem az eladók, mint amit én választanék. A szín passzol, szépen eldolgozható, és feldobja az amúgy seszínű arcbőrömet. Most csak a kézfejemen fotóztam be a színmintát, de tervezek majd olyan képeket is, ami az arcomon mutatja be, mit tud a Magister BB krém.

_mg_6514.jpg

_mg_6517.jpg

Mint látjátok, elég világos bőrű vagyok, nem az a hófehér típus, de azért világos, mégis szépen eldolgozható rajta a Medium árnyalat is. (a képek tovább nagyíthatók)

A fényvédelemnek különösen örültem, mert bár a reggeli rutinom utolsó lépése mindig egy tisztán fizikai fényvédő, (télen-nyáron), azért minden plusz fényvédelem jól jön, így biztos lehetek benne, hogy tökéletesen eloszlatom, és mindenhova kerül az arcomon! A Magister BB-be egy innovatív fizikai fényvédő került, mely "olyan elismert, az FDA által is a biokozmetikumokban engedélyezett összetett fényszűrő, mely 2012-ben díjnyertes, szabadalmaztatott összetevő lett a legjobb új technológia kategóriában. Abszolút egyedülálló hatóanyag, mely nem köt megalkuvást a természetesség és az SPF érték terén."

Illata nagyon különleges, olyan nyárias, trópusi illata van, nagyon kis szolidan, de ezt pont így szeretem. A hatóanyagok védelme érdekében pumpás kiszerelésben került forgalomba, praktikus a használata. Könnyű eloszlatni a bőrön, bár nekem mostanában elég száraz a bőröm, így alapos hidratálás (virágvíz, szérum, nappali krém, fizikai fényvédő) után viszem fel a bőrömre. Kipróbáltam aláhidratálás nélkül is, nekem nagyon hamar feszült így a bőröm, viszont ez jó jel a zsírosabb bőrtípus számára, hiszen az ő bőrükre is tökéletes választás, a normál, vagy szárazabb bőrtípusúaknak pedig az említett módon ajánlom az alkalmazását. Nagyon szép összetétellel bír, a természetes növényi vajak és olajak növényi kollagénnel, bio erdei málnával, Q10 koenzimmel, E-vitaminnal vannak felturbózva.

Fedése enyhe-közepes, mint minden színezett hidratálónak, ne alapozó-szintű fedést várjatok a terméktől! Én önmagában használom, egy kis pirosítóval feldobva, de aki alapozót használ, annak például primernek is tökéletes!

Ennyit elöljáróban, eddig nagyon szimpatikus számomra ez a termék, további ismerkedés és kísérletezés után jövök majd a hosszútávú tapasztalatokkal is!

Az ára is rendkívül kedvező, a webáruházban keressétek a "fényvédelem" menüpont alatt!

_mg_6513.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.pnginstagram-logo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr4312467443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása