Beauty Heaven

Üvegbe zárt gyógyító növények prémium minőségben. Ez az Oshadhi.

2016. december 22. - zsu044

Az illóolajok már réges-rég életem részévé váltak, elképzelni sem tudom, hogy ne legyen itthon 2-3 fajta. Azzal már a kezdetektől tisztában voltam, hogy még a lakás illatosítására sem veszek párszáz Forintos, innen-onnan beszerzett "illóolajat", ezeknek ugyanis közük sincs a valódi illóolajakhoz. Szégyen, hogy ezek is illóolaj néven futnak még nagy áruházláncok kínálatában is, ráadásul néha olyan illattal, ami a természetben nem is létezik. Aztán ahogy egyre jobban belemélyedtem az illóolajak szervezetünkre gyakorolt hatásaiba, úgy találtam egyre több infót arra vonatkozóan is, hogy milyen mértékű különbségek lehetnek egy-egy illóolaj minőségében. Dr. Malte Hozzel, az aromaterápia területének híres kezelőorvosa és oktatója több mint 40 éve kezdte el munkáját az illóolajokkal. Az 1990-ben alapított Oshadhi márka célja az volt, hogy felkutassa a legjobb minőségű, legjobb lelőhelyről származó olajokat, és széles termékskálán kínálja a vásárlóknak. Mára 550 illóolaj és abszolútum, számos keverék, aromavíz, bázisolaj és bőrápoló termék található az Oshadhi termékpalettáján.  

037_2.jpg

Oshadhi jelentése: gyógyító növény, a fény hordozója. A márka filozófiája a következő alapelveken nyugszik: tisztaság, természetesség, egyszerűség és öröm. Tisztelik a növényeket, és az állatokat, a termékgyártás egyik fázisában sem tesztelnek állatokon. ♥

4 terméket kaptam tesztelésre, amiket én választottam ki. (nem volt könnyű dolgom az óriási kínálatból) Mint már említettem, nagyon szeretem az illóolajakat, lakás- és ruhaillatosításra is csak és kizárólag ezt használok, de általában van 2-3 kedvenc, és ezektől nemigen szakadok el. (a levendula az első és örök szerelem, de odavagyok a vanília illóért is) Természetesen az Oshadhi kínálatában is van levendulaolaj, sőt, annyiféle levendulaolajos termékük van, hogy nagyon nehéz volt nem azokból választanom! (a levendulaolajat tartalmazó termékeket megnézheted ITT) De ebből az óriási kínálatból tényleg nagyon nehéz volt a választás, végül arra az elhatározásra jutottam, hogy olyan olajakat választok, amelyek hatására leginkább szükségem van mostanában. Így egy Fiatalító arcvízet, egy Basti Royal Mahamarma bio olajat, egy Stresszűző keveréket, és egy Nyugalom keveréket választottam.

Fiatalító arcvíz

"A speciális synergy illóolajok, a növényi vizek és az aloe vera segítségével ez az arcfiatalító termék az öregedő bőrsejtek újjáélesztését teszik lehetővé."

Összetétel: Szuhar, Geránium, Rózsa, Aloe Vera

Két éve építettem be a rutinomba a virágvizek használatát, nagy kedvencem a rózsavíz és a narancsvirágvíz. Át szoktam tölteni egy kozmetikai spricnis üvegbe, és annak a segítségével oszlatom el a bőrömön, a virágvizeket kár lenne vattapamacsra pazarolni, de az ujjainkkal való felvitel is jó alternatíva lehet. Az Oshadhi Fiatalító arcvíz összetevői erőteljes bőrmegújító hatással rendelkeznek, fáradt, ráncosodó bőrre ideális, de megelőzésképpen is ajánlanám a használatát. Nagyon szeretem használni, mert azon túl, hogy 100%-ban természetes, minőségi arcvízzel ápolom a bőröm, az illata is egyszerre feltölt, és megnyugtat. Reggel és este az arctisztítást követően első lépésként viszem fel a bőrömre, majd ezt követi a szérum, és a rutinom többi lépése. Ha elfogy, egész biztos, hogy végig fogom próbálni az Oshadhi összes arcvizét, mert hiányolnám a rutinomból, plusz biztos lehetek benne, hogy minőségi, tartósítószermentes terméket kapok.

035_1.jpg

Basti Royal Mahamarma bio olaj

"A Basti Royal Mahamarma olajat a Basti marma pont (mely az egyik fő marma pont) kezelésére használják. A Basti jelenthet hólyagot, de egyúttal otthont is. Ez a hólyag székhelye. Mivel kiegyensúlyozza a Vatát, minden Vata problémára, vagy veseproblémára alkalmazható. Meleg érzéssel tölt el. 100% illóolaj édes mandula olajban."

Összetétel: ezüstfenyő-, boróka- és ciprusolaj

Sajnos örökletes veseproblémám van, így különösen vigyáznom kell a veséimre. Mindenre nyitott vagyok, ami természetes alapanyagokból készült, amivel támogathatom a veséim működését, vagy jó hatással van rá. Az illóolajak hatása számomra nem kérdés, így örültem, amikor felfedeztem az Oshadhi kínálatában ezt az olajat. Kúraszerűen javasolt a használata, én egy 15 ml-es kiszerelést kaptam, ezt kb. másfél hónap alatt használtam el. Minden este, már az ágyban fekve 3-4 cseppet masszíroztam a vesék marmapontjához, és 2-3 cseppet a vesék tájékára is masszíroztam, bár ez nincs a használati utasításban, de jól esett! :) Ezután a takaró melege alatt fejtheti ki hatását, és az sem mellékes, hogy milyen illattal töltötte be éjszakára a hálószobát! :) Természetesen nem csak így lehet alkalmazni, reggel, vagy akár napközben is lehet, nekem ez volt a legkellemesebb időpont a használatára, jó levezetés volt áthangolódni éjszakai üzemmódra, plusz így kialakult egy abszolút kellemes rutin, így egy nap sem felejtettem el alkalmazni. Az illatáról még annyit, hogy eddig az édes illatokhoz voltam szokva, elsőre nekem nagyon erőteljesnek hatott, de nagyon megszerettem ezt a karakteres fenyőillatot, már szinte hiányzik a hálóból az illata! :) Egész biztos, hogy innentől kúraszerűen alkalmazni fogom, Nektek is ajánlom akár vese, akár hólyaggyulladás esetén, megelőzésre, vagy kiegészítő terápiaként. 

Ezen kívül két illóolaj keveréket választottam, a Stresszűző, és a Nyugalom keveréket.

A Stresszűző édesnarancs, manuka, és levendulaolaj keveréke, nagyon karakteres, édesen fűszeres illat. A Nyugalom keverék Lavandin grosso, Copaiba, és Fokienia keveréke, valamivel édesebb illatú az előzőnél. Mindkét olajat hidegpárologtató illatkőre csepegtetem, a hagyományos "mécseses párologtatókban" megég az olaj, így jótékony hatását sem tudja kifejteni. Illóolaj párologtatására tökéletesek a diffúzorok, az Oshadhi kínálatában természetesen találunk diffúzort is, sőt, ami nagyon-nagyon tetszik, hogy még autóba való diffúzor is kapható náluk! A kiegészítő termékeket ITT találjátok. A hideg párologtatáson kívül készíthetünk például fürdősót is, tiszta tengeri sóra pár csepp az olajkeverékből, majd ezt feloldva a vízben máris kész a nyugtató fürdő!  Egy szép kis üvegbe téve még akár kedves kis ajándékot is készíthetsz így a barátnődnek, kollégáidnak. Mindkét keverék fantasztikus, hangulattól függően vagy a kőre cseppentve alkalmazom, vagy magába az üvegcsébe szippantok egy jó mélyet. 

036_2.jpg

Nagyon örülök, hogy megismerhettem az Oshadhi termékeit, Nektek is csak ajánlani tudom, elképesztően nagy választékot nyújtanak, és garantáltan prémium minőséget kapunk. 

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr9312064415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása