Beauty Heaven

Magister Products natúrkozmetikumok

2016. szeptember 25. - zsu044

A Magister Products egy hazai, natúrkozmetikumokat gyártó brand. A legutóbbi Pure by Pixibox által ismertem meg a márkát, és a boxban talált Trópusi nyár arckrém, valamint a honlapon való tájékozódás után azonnal belopta magát a márka a szívembe, és a fürdőszobámba! 100%-ban természetes, bio alapanyagok, állatkísérletektől mentes termékek ♥, izgalmas illatok, környezetbarát gyártás és csomagolás.. L O V E  

006_5.jpg

Mivel 1,5 hónapja használtam már a Pixiben érkezett Trópusi nyár arckrémet, tudtam, hogy szeretni fogja a bőröm a Magister termékeket. Mondjuk ez elég nyilvánvaló volt, tekintve az összetételt. Így az ingyenes házhozszállítást biztosító kupont is kihasználtam!

Az arcradírom épp elfogyott, így amikor a webshopban megláttam a Vaníliás arcradír összetételét, és az árát, nem volt kérdés, hogy a kosaramban landol. Finomszemcséjű Himalaya só biztosítja a mechanikai peelinget, plusz tejsavval gyengéden hámlasztja a bőrt. Az ápolásról értékes vajak és olajok gondoskodnak, melyek A-, D-, és E-vitaminnal vannak felturbózva. És hogy az érzékszerveink is kényeztetve legyenek, az egész meg van fűszerezve bio vanília kivonattal, és egy csepp édesnarancs illóval. Nagyon fincsi illata van, bár én eleve imádom a vanília illatot. Sokkal olajosabb, mint amire számítottam, ez elsőre kicsit furcsa volt nekem, de egyáltalán nem hátrány, miután körkörösen átmasszíroztam vele az arc-nyak-dekoltázs területét, én pár percig hagytam a bőrömön, csak ezután öblítettem le. Megfelelően tisztít, és közben gazdagon ápol, az illata pedig mesés! Mindezt 1.340 Forintos áron..

A Hajszesz Extrához nagy reményeket fűzök, a nyári szoros-kontyos hajviseletemmel megint alaposan tönkretettem a hajkoronámat. :(  Így most egy nagy őszi-téli hajregeneráló kúrába kezdtem, amit egy hajvágással indítottam. 12 év után újra frufrut vágattam, így legalább kevesebb az esély, hogy újra elcsábulok a szoros konty viselésére. Inkább a laza copfokat és fonatokat helyezem előtérbe. Még csak 3x használtam a hajszeszt, így túl sok mindent nem tudok mondani róla, de a hajregeneráló kúráról úgyis külön posztot tervezek, amiben a későbbi tapasztalataimat is megosztom majd. Az összetételét tekintve nagyon bizakodó vagyok, rengeteg értékes hatóanyagot tartalmaz, és végre-végre egy tök tiszta hajszesz! 

A Stift dezodor is egyértelmű volt számomra, hogy ki szeretném próbálni, a natúr deókat összehasonlító posztomban ismertettem már a nyűgömet a natúr deók terén. Ez esetben a stiftes kiszerelésért 5 csillag, a beltartalommal még barátkozok, nekem kicsit sok az olaj (kakaóvaj), és kevés a szódabikarbóna, de valószínűleg ha más lenne az arány, akkor meg már megintcsak oda lukadnánk ki, hogy nem lehetne stiftes kiszerelésben alkalmazni. Valószínű csak azért keveslem a szódabikarbónát, mert közel 4 évig az Olivia Natural deóit használtam, és azokban jóval több van, vagy az is lehet, hogy sokat kenek fel, még próbálgatom.. Az illata kellemes, édes és friss egyszerre, a szagsemlegesítő hatása is renden van. 

A férjem nagyon szereti a cédrus illóolajat, így megleptem egy Férfi arckrémmel. Csak ma kapta meg , így hatásáról még nem tud nyilatkozni, de az illata nagyon kellemes. Tényleg férfias illatjegyeket hordoz, ez a termék is ékes bizonyítéka, hogy a férfiak natúr bőrápolása is megoldható anélkül, hogy levendulaillatban pompáznának! :)

A rendelésem mellé kaptam egy kis adag Narancsbőr elleni feszesítő testápolót. Nagyon tetszik az illata, de egyszerűen nem tudom megfogalmazni, milyen is? Fűszeresen-édeskésen-csípős :) Valami ilyesmi! :) A textúrája is nagyon tetszik, lágyan krémes, nagyon selymes lesz tőle a bőr. Edzés előtt kentem fel, elosztottam a csípő-popsi-comb területére. Érezhetően felpezsdít és átmelegít, nagyon kellemes! Régebben az Ilcsi paprikás testápolóját használtam edzés előtt, de a férjem mindig nyavajgott, hogy milyen büdös. Engem nem zavart különösebben az illata, bár néha elgondolkoztam, hogy a teremben mások is büdösnek tartanak? :D Aztán valahogy elmaradt a használata. De most lehet, hogy a Magister által újra rászokok, mert ez viszont nagyon finom illatú kence, az összetevői is elképesztően jók, paprika, koffein, fahéj, kávévaj, édeskömény, grapefruit... csupa feszesítő, ruganyosító, élénkítő csoda! 

A végére pedig jöjjön a már sokat emlegetett Trópusi nyár arckrém. Az illatával kezdem, mert minden alkalommal újra rájövök, hogy imádom, engem a vaníliás túróra emlékeztet! :)) Nagyon fincsi, könnyed illat, igazi nyári ínyencség! A beltartalom pedig.. aki olvassa a blogom, már tudja, hogy pár éve igazán nagy hangsúlyt fektetek a fényvédelemre. Természetesen, mint mindenben, itt is a magam kárán tanulva jöttem rá, milyen szinten öregíti a bőrt az esztelen napozás, szolizás. Bőröm tipikusan napkárosodott bőrnek számít, korai ráncokkal, és pigmentfoltokkal. Így utólag sokkal nagyobb meló ezt helyrehozni, mint megelőzni! Óó, bárcsak már tiniként úgy gondolkodtam volna arcápolás terén, mint ma.. A lényeg: most már MINDEN NAP, télen-nyáron fényvédős termékeket használok az arcomra, DE: csakis jó minőségű, FIZIKAI fényvédelemmel ellátott termékek jöhetnek szóba nálam, kémiai fényvédelem kizárva! E termék esetében cink-oxid biztosítja a fényvédelmet, mely véd a leégésért felelős UVB-sugárzástól, és a bőr öregedéséért felelős UVA-sugárzástól is. Emellett kojic sav gátolja a túlzott melanin képződést, valamint antioxidáns vitaminokkal, és értékes növényi olajokkal ápolja a bőrt. A bőröm állapotától függően van, amikor egy könnyed hidratálót is kenek alá, de csak ha igényli a bőröm, és ez fölé alkalmazom a szintén fényvédős színezett BB / CC krémemet. Könnyed állagú, nem zsíros krém, és nem hagy maga után a bőrön a fizikai fényvédőkre jellemző fehéres réteget. Nálam innentől télen-nyáron alapdarab lesz, hiszen gyönyörű az összetétele, és egy kis plusz fényvédő sosem árt az egyéb fényvédős termékeim mellett! 

012_6.jpg

Összességében elégedett vagyok mindegyik termékkel, hazai, natúr, környezet- és állatbarát, tetszetős külsejű, gyönyörű összetételű termékek izgalmas, nem tipikus natúrkozmetikumos illattal! Ajánlom! :)

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

Fotók:
logo_lila.png

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr9611741791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása