Beauty Heaven

Calena Szimfónia fürdőtea

2016. március 28. - zsu044

A februári Pure by Pixiboxban lapult a Calena egyik újdonsága is, egy "fürdőtea". A neve alapján hirtelen nem tudtam hova tenni, aztán amikor kibontottam, és megláttam a kis pamut tasakot, benne a gyógynövényekkel, és egy darabka argánolajos-kakaóvajas fürdőcsokival, rájöttem, nem is lehetne ennél ésszerűbb (vagyis az új szabályok szerint "észszerűbb") az elnevezése.. :)

027.jpg

Amit ígér:

"A Szimfónia harmonikusan gyümölcsös illata új tettekre buzdít. Minden Szimfónia termék gondosan válogatott kamilla és hársfa kivonatokat tartalmaz. Ez az értékes kamilla és hársfa növényi kombináció antioxidáns, feszesítő és nyugtató hatóanyagokat tartalmaz. Intenzív, természetes bőrápoló! Élvezd a BIO argánolaj mennyei hatását és érezd bőröd csodálatosan puha és selymes tapintását."

Használata:

Dobd a forró fürdővízbe, várd meg, míg a hatóanyagok elkezdenek oldódni, mártózz a vízbe, és élvezd a gyógynövények illatát, és a fürdőcsoki ápoló hatását! :) A kis pamut tasak bőrradírként is használható, valamint tépőzáras, így újratölthető nekünk tetsző finomságokkal!

Tapasztalatom:

Valóban kellemes illattal töltötte meg a fürdőt, és ami a legfontosabb, és nálam No1, hogy mindezt természetes összetevők által, és nem mesterséges illatanyagok segítségével. Annyira belefeledkeztem a fürdés kellemes élményébe, és a könyvembe, amit közben olvastam, hogy közel másfél órán keresztül áztattam magam, és eközben a kis tasak végig a fürdővízben úszott. A víz tetején úszó olajmennyiségből arra következtettem, hogy simán felhasználható lett volna 2-3 fürdésre is, így viszont extra ápolásban részesítettem a bőröm! :)) És a kád... hmm.. igen, a kádat suvickolhatjuk utána, de cserépe pihe-puha és bársonyos bőrt kapunk, nameg másfél óra kényeztető relaxot..

A Calena Szimfónia kézkrémét már rég  a kedvenceim között tudhatom, most sem okozott csalódást a márka ♥

028_2.jpg

030.jpg

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

fotók: studio44

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr898531934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása