Beauty Heaven

mélytisztító, mégis anti-aging, mi az? Berber Beauty szezámos-mézes agyagpakolás

2016. február 13. - zsu044

Bőrápolás terén talán azoknak van a legnehezebb dolga, akik kombinált bőrtípussal rendelkeznek. A T-vonalban zsírosabb, mitesszerekkel, esetleg pattanásokkal is borított bőrfelületet normál vagy száraz területek keretezik, sok esetben a szemkörnyék bőre pedig már extra ápolásért kiált. Ilyen esetekben az ember azt sem tudja, hogyan kenjen fel például egy maszkot, ha az orr területe teljesen más kezelést kíván, mint az arc- és a szemkörnyék bőre. A megoldás egy mély tisztító hatással rendelkező, ugyanakkor extra táplálást nyújtó arcpakolás lehet. Ezt nyújtja a Berber Beauty szezámos-mézes sárga agyagpakolása.

cpnp1956618.jpg

Összetétel:

víz, kaolin, mandula olaj, szezámmag, szezámmag olaj, méz, gyengéd tartósítók

Igen, ismét a Berberre jellemző makulátlan INCI. Nem szoktam belemenni olyan unalmas dolgokba, mint az összetevők részletes ismertetése, de itt azért megállnék egy pillanatra. Ez az összetétel első ránézésre nem tűnik olyan extrának. Azt leszámítva, hogy tökéletesen "tiszta" termékről van szó, nem érti az ember lánya, mi olyan extra ebben a pakolásban. Én sem értettem, míg fel nem kentem, ki nem próbáltam. Csak tesztelés után kezdtem vadul kutatni, mit is tud ez a kaolin?

A kaolin valójában fehér agyag. Nagyrészt a kaolinit nevű agyagásványból áll. Rendkívül magas nedvszívó képességgel rendelkezik, megtisztítja a bőrt a felesleges olajtól, szennyeződésektől. És itt jön a csavar: általában a zsíros, mitesszeres bőrre kifejlesztett termékek túlzottan szárítják is a bőrt. A kaolin egy teljesen természetes anyag, ami rendkívüli mélytisztító hatása mellett nemhogy szárítaná, inkább táplálja, ápolja a bőrt. Természetes módon tartalmaz létfontosságú ásványokat. Minden bőrtípusra bevethető, legyen az érzékeny, irritált, zsíros, vízhiányos, vagy akár érett bőr.

Ezt a kincset turbózta fel a Berber tunéziai gyártója olyan értékes olajokkal, mint a mandulaolaj, és a szezámolaj, mely az Ayurveda-gyógymódban előszeretettel  használt olaj. Hozzá még egy csipetnyi méz, mely szintén egyszerre veszi fel a harcot a pattanásokkal, miközben a száraz bőr mentsvára.

Na hát ettől olyan extra ez a pakolás! :) A rendkívüli hatóanyagtartalomtól!

Állag / illat:

Keményebb krém sűrűségű, törtfehér színű, bársonyos tapintású paszta, amit igazán könnyű felvinni, és eloszlatni. Illata rendkívül szolíd, tiszta, felkenve a bársonyos érzés, és a magával ragadó illat kettőse igazi luxus élményt nyújt.

Használata:

A mellékelt spatulával a megfelelő mennyiséget kivéve én ezt is, mint minden pakolást, ecsettel hordom fel az arc-nyak-dekoltázs területére. Érdekes, hogy az agyam elkönyvelte, hogy ha egy pakolás összetevői között ott van az agyag, akkor az keményre száradós, húzódós maszk lesz. Így ennél a pakolásnál is meglepődtem (mint a kávés agyagpakolás esetében is). Már a felvitelkor érezni, hogy ez más. Olyan, mintha puha selyembe burkolnánk a bőrünket. Nagyon lágy, selymes, puha érzetet ad a bőrön a pakolás, és ez az érzés a későbbiekben sem szűnik, és nem megy át feszülős száradásba. Épp ez miatt a kellemes érzés miatt könnyű elfelejteni betartani a hatóidőt, de erre mindig figyeljetek oda! A Berber Beauty termékei rendkívül magas hatóanyag tartalommal bírnak, nincs szükség a hatóidőn túli fenthagyásra! A lemosásnál jött a második meglepetés.. a zuhany alatt a konjac szivacsommal finoman átdörzsöltem a pakolással kezelt területeket, majd többször átöblítettem. Miután kiszálltam, és a tükörbe pillantottam, nagyon meglepődtem! Na itt még nem az eredményen, hanem azon, hogy úgy néztem ki, mint egy gésa! :) Szó szerint! :)  Egy csepp pakolást sem távolítottam el a konjac szivaccsal, csak szép egyenletesen eldolgoztam a bőrömön. Így fogtam a micellás vizemet, és némi vattakorongot, és nekiálltam a lemosásnak. A harmadik vattakorong után láttam, ez nem működik. Így a következő vattakorongot fügekaktusz olajjal itattam át, és ezzel töröltem át a bőrömet. Ez gyönyörűen lehozta a maradék pakolást, a bőröm pedig.. elállt a szavam.... Mivel ez előtt még sosem használtam fehér agyagot, beszéltem Berberával, ez normális jelenség e? Igen, a fehér agyagot nehéz eltávolítani a bőrről, de tapasztalatom szerint az olajos vattával való áttörlés a megoldás. (lehetőleg 100%-osan tiszta, minőségi olajat használjatok-e célra!)

Hatása:

Végre-végre elérkeztünk ehhez a részhez. Mert a hatása: LENYŰGÖZŐ! Számomra innentől Ő a NAGYBETŰS PAKOLÁS! Még soha, egyetlen pakolás sem tisztította meg olyan szinten az orr-áll területét az arcomon, mint ez a pakolás! Ezeken a pontokon küzdök mitesszerekkel, és eddig bármilyen pakolást, tonikot, szivacsot, stb. próbáltam, soha, egyik sem hozott ilyen sikert. Vagy, ha hozott is valamelyik, csak pár órán keresztül hatott, míg mondjuk összehúzta a pórusokat, de másnapra újra fellelhetőek voltak a kis undik. Ez esetben már rögtön a maszk lemosása után szemmel látható, óriási különbség volt látható. Ragyogóan kitisztította a pórusokat, ugyanakkor olyan szinten feltöltötte a bőrömet, hogy a puha, bársonyos érzés mellett érezhetően ruganyosabb is lett az arcom. Másnap reggel izgatottan mentem a tükörhöz, a pórusaimat vizsgálni, hogy ez is csak olyan pár órás hatást produkál-e, és meglepődve láttam, NEM! Működik! Makulátlanul tiszta, és bársonyosan puha bőr.. Imádom! ♥ Innentől ez a pakolás KELL nekem. Örökre!

A múltkori, kávés-agyagos posztomban is azt írtam, igen, sosem csalódtam a BB-ban, de az alakformáló pakolásuk azért megdöbbentett. Nos, az megdöbbentett, ez után pedig elakadt a szavam! :) Mi jöhet még Berber Beauty?? :) ♥

Ezt a minden igényt kielégítő pakolást 8.500 Forintért tudjátok megvásárolni a webáruházban, ezért a pénzért 250 ml-t kaptok! Nem 30 ml, nem 50 ml, hanem 250 ml-t!!! :) Nem kell vastagon kenni, és mivel könnyen oszlatható, egy 250 millis tégely igazán sokáig hű társad lesz, hogy mindig a legtisztább, legápoltabb bőrképed legyen. Higgyétek el, ez tényleg must have darab!

Névtelen_1.png

A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr428386122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása