Beauty Heaven

Alverde újdonságok | Perfekter Teint Beauty szérum

2016. január 20. - zsu044

2015 szeptemberében vásároltam a Perfekter Teint CC krémmel együtt, igazából akkor számított újdonságnak. Már akkor ígértem a posztot róla, de 2 használat után félretettem. Minden hónapban újra előveszem tesztelésre, de minden hónapban megállapítom, hogy nem, nem és nem. Nem bííírom elviselni az illatát. SOHA nem jártam még így Alverde termékkel, nagy általánosságban minden Alverde termék egyen-illatú, olyan tipikus natúr Alverde illat, de ez valami förtelem. Mű és émelyítő, abszolút nem "natúr" illat.

006_3.jpg

Az összetétele nem rossz, ár-érték arányban ismét kiváló. Mivel csak 2-3 alkalommal próbálkoztam, így hatásáról nem tudok beszámolni. A bőrön könnyen eloszlatható, állaga és színe engem a Vichy Idealia Life szérumára emlékeztet, ugyanaz a gyöngyház fény.

009_2.jpg

010.jpg

Hát ez most ennyi! :)

Névtelen_1.png

 A blog Facebook oldalát itt tudod követni.

find-us-on-facebook-logos-1024x245.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyheaven.blog.hu/api/trackback/id/tr807985931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása